Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ellenned
#3349231
Siberienne schreef:39788988-D39D-45D6-85DF-775EABE27D56.jpeg

Mijn sandalen passen ook, vind de zool prima maar tussen de tenen dinges beetje ruw. Hopelijk gaat dit goedkomen :biggrin2:
Mijn man heeft deze ook en idd in het begin wat stug en moest af en toe pleister bij zn teen maar nu draagt ie niet anders
Door fransbulletje
#3349616
Heerlijk, geen knellende schoenen meer met dit warme weer.
Voetjes hebben ruimte genoeg zelfs na 6 uurtjes werken.
En regelmatig even lekker in de wasmachine, ideaal!
Door Siberienne
#3349628
ellenned schreef:Mijn man heeft deze ook en idd in het begin wat stug en moest af en toe pleister bij zn teen maar nu draagt ie niet anders
Ik vind ze inmiddels ook prima zitten!

Mijn meneer heeft de luna sandalen gekocht en hij is er vanmorgen op naar zijn werk gegaan. Heerlijk luchtig!
@kaio: hij heeft ze net zo krap als op jouw foto-met-papier en dat gaat prima!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349631
Siberienne schreef:Ik vind ze inmiddels ook prima zitten!

Mijn meneer heeft de luna sandalen gekocht en hij is er vanmorgen op naar zijn werk gegaan. Heerlijk luchtig!
@kaio: hij heeft ze net zo krap als op jouw foto-met-papier en dat gaat prima!
ik ga toch voor de iets grotere maat , had een mailtje gestuurd, hadden me toch die iets grotere aangeraden omdat de kans groot was dat je teen op de rand gaat schuren. En je kunt je ennkelband toch strakker stellen. Maar nu moeten ze vandaag wel weer eens on stock zijn >:( heb al tig keer gekeken maar nog niet...

Heb trouwens nieuwe renschoenen gekocht maat 38, 5 :o Ok die vallen klein, maar toch, rare maatvoering altijd. En dat waren renschoenen met footshape toebox, piposchoenen in grote maat ;D
https://www.trailrunshop.com/altra-the- ... 1XOc9Iza70
niet barefoot maar wel dus de ruimte en de zero heel drop. Ben benieuwd heb ze nog niet kunnen proberen ::)
Door Lizzy
#3349632
fransbulletje schreef:Heerlijk, geen knellende schoenen meer met dit warme weer.
Voetjes hebben ruimte genoeg zelfs na 6 uurtjes werken.
En regelmatig even lekker in de wasmachine, ideaal!
Ja, ik vind dat ook hoor, heerlijk met dit warme weer! Kunnen die Vivo STEALTH II nou ook in de was? (kan het nergens vinden).
Door fransbulletje
#3349638
Lizzy schreef:Ja, ik vind dat ook hoor, heerlijk met dit warme weer! Kunnen die Vivo STEALTH II nou ook in de was? (kan het nergens vinden).
Geen idee, even winkel mailtje sturen?
Gebruikersavatar
Door pike
#3349655
Vraagje aan de Vapor glove bezitters:
Kan je hiermee door de regen of nat gras e.d. lopen of heb je dan gelijk natte voeten?
Door Anne in Zweden
#3349658
pike schreef:Vraagje aan de Vapor glove bezitters:
Kan je hiermee door de regen of nat gras e.d. lopen of heb je dan gelijk natte voeten?
Ik zou het je graag onthullen, maar er is geen nat gras of regen hier. >:(

Ik vermoed wel dat je gelijk natte voeten hebt. De wind blaast heerlijk door de stof heen, dus water zal ook probleemloos binnendringen, denk ik. Maar zoals gezegd: bij gebrek aan vocht op de grond moet ik je het antwoord nog even schuldig blijven.
Gebruikersavatar
Door pike
#3349661
Hahaha ik dacht ook zoiets: Met dit weer heb je niks geen last. Maar ooit wordt het toch weer nat ::)
Maar dat is wel jammer dan. Voor met de honden te lopen is het dan niks. Ook met goed weer loop je 's ochtends vaak door nat gras (nu dan even niet). Nou ja, we zoeken dan maar weer verder.
Door fransbulletje
#3349662
pike schreef:Vraagje aan de Vapor glove bezitters:
Kan je hiermee door de regen of nat gras e.d. lopen of heb je dan gelijk natte voeten?
Sinds ik ze heb heeft het nog niet geregend, maar ik denk dat je dan natte voeten hebt :biggrin2:

Nieuwe collectie zit de Vapor glove leather misschien is die wel waterdicht, of te behandelen met een waterafstotende spray.
Ga er vanuit dat er voor de herfst/winter ook wel waterdichte schoenen komen ::)
Door zurca
#3349674
Ik loop sinds een aantal dagen op de Merrell vapor glove 3 en dan in de leren uitvoering. Ze zitten echt heerlijk.
https://anyonesrunshop.nl/wp-content/up ... 2936_1.jpg

Ik ben bij Anyonesrunshop in Tilburg geweest. Heb echt verschillende soorten schoenen aangehad en wat mij op viel was dat ik van merk "a" verschillende modellen verschillende maten had. De Merrells zaten gewoon erg prettig. Ik heb, blijkbaar. platvoeten en in de Merrels zit nog een soort van voetboog in de zool. Met lopen heb je daar nul komma nul niks aan maar voor mijn gevoel gaf het net wat meer comfort.

Ik ging er eigenlijk naar toe om mijn op internet bestelde Vivo's om te ruilen voor een maatje groter (en dan gelijk te kunnen passen voor het geval ze toch niet oke zaten) Dus nu heb ik 2 paar barefootschoenen :P
De vivo's zijn voor de herfst/winter;
https://i.pinimg.com/originals/18/8f/89 ... e80afd.jpg
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349675
zurca schreef:Ik loop sinds een aantal dagen op de Merrell vapor glove 3 en dan in de leren uitvoering. Ze zitten echt heerlijk.
https://anyonesrunshop.nl/wp-content/up ... 2936_1.jpg

Ik ben bij Anyonesrunshop in Tilburg geweest. Heb echt verschillende soorten schoenen aangehad en wat mij op viel was dat ik van merk "a" verschillende modellen verschillende maten had. De Merrells zaten gewoon erg prettig. Ik heb, blijkbaar. platvoeten en in de Merrels zit nog een soort van voetboog in de zool. Met lopen heb je daar nul komma nul niks aan maar voor mijn gevoel gaf het net wat meer comfort.

Ik ging er eigenlijk naar toe om mijn op internet bestelde Vivo's om te ruilen voor een maatje groter (en dan gelijk te kunnen passen voor het geval ze toch niet oke zaten) Dus nu heb ik 2 paar barefootschoenen :P
De vivo's zijn voor de herfst/winter;
https://i.pinimg.com/originals/18/8f/89 ... e80afd.jpg
Leuk!
die winter / herfstschoenen zijn die waterdicht?
Nu heb ik net xero sandalen besteld, mijn hoofd staat echt nog niet naar zulke schoenen met dit weer ;D

En merk a? Fivefingers? Wat dat vraag ik me af ik had toen een model, waarvan mt 37 te klein was en 38 te groot, of dat dat me een ander modelletje geheel anders kan zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door