Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3345110
Mijn schoenen zijn binnen. Na alle waarschuwingen hier maar meteen de 38 gepakt. Die passen net aan bij mijn grote teen. Maar bij mijn hak heb ik een cm over dus groter is geen optie denk ik.
Ze blijven wel goed aan mijn voeten zitten. Ik ben nog aan het twijfelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345131
hannabelgje schreef:Mijn schoenen zijn binnen. Na alle waarschuwingen hier maar meteen de 38 gepakt. Die passen net aan bij mijn grote teen. Maar bij mijn hak heb ik een cm over dus groter is geen optie denk ik.
Ze blijven wel goed aan mijn voeten zitten. Ik ben nog aan het twijfelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat is dan weer veel 1cm. Hoeveel cm zijn die mt 38 schoenen?

Als het goed is komen vandaag mijn mt38. 37 zat bij mijn voet ook nog steeds strak maar ook mijn teen dus.
Door fransbulletje
#3345176
Yeahhhh mijn schoenen zijn binnen en ze passen!
IMG_20180613_135748.jpg
IMG_20180613_135748.jpg (5 MiB) 1697 keer bekeken
Ze zitten heerlijk al voelde ik me net Donald Duck :biggrin2: met zijn grote platte eendepoten ;D
Het lopen is wennen, voelt als een echte schoen maar toch moet je er anders op lopen.
Ga eerst maar eens rustig binnen oefenen :biggrin2:
Door hannabelgje
#3345177
fransbulletje schreef:Yeahhhh mijn schoenen zijn binnen en ze passen!
IMG_20180613_135748.jpg
Ze zitten heerlijk al voelde ik me net Donald Duck :biggrin2: met zijn grote platte eendepoten ;D
Het lopen is wennen, voelt als een echte schoen maar toch moet je er anders op lopen.
Ga eerst maar eens rustig binnen oefenen :biggrin2:
Ik vind ze echt leuk! Waar had je ze besteld?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3345179
hannabelgje schreef:Ik vind ze echt leuk! Waar had je ze besteld?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb ze besteld bij http://www.barefootandmore.nl
Er zitten ook nog blauw/grijze veters bij.
Ik heb normaal maat 40 maar had hen de maat van mijn binnenzool gemaild (26 cm) en kwam dan uit in maat 41.
Ze passen echt perfect, binnenzool is ook 26 cm.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345190
Jeeeeee ze zijn er! En ze passen!

Zit echt heel anders dan gewone ballerina's. Ook al hebben die ook vaak dunne zolen, de tenen komen juist in ballerina's vaak erg omhoog en zijn smal. Deze zijn plat en wat breder en dat is heel fijn.
Door het elastiek wordt mijn voet wel wat naar voren geduwd, waardoor ik achter ruimte heb en voor mijn teen zachtjes tegen de schoen komt. Maar dat gaat een maat groter ook niet oplossen. En het is leer, dus dat vormt zich wel. Ik heb maat 36 besteld en heb zelf ook maat 36 en zit als gegoten, dus je kan voor deze denk ik wel echt je maat aanhouden Lizzy!

En natuurlijk een kiekje:
IMG_3188.JPG
IMG_3188.JPG (3.21 MiB) 1676 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3345199
Het is nationale bezorgdag, geloof ik, want mijn Trackers zijn vandaag ook gearriveerd! :biggrin2: En ze zitten heerlijk! Ze bieden nog flink wat steun rond de enkels, vind ik, dat valt me echt mee. Ik kan er met zowel mijn normale wintersokken (die niet superdik zijn trouwens, maar wel dikker dan normale sokken) als met mijn teensokken in als het moet, en dan zijn ze nog steeds niet te klein. Maar ook zonder sokken zitten ze fijn. Dit wordt een paar schoenen waar ik in ga wonen in de herfst/winter, ik voel het gewoon. :D
Door fransbulletje
#3345201
Kunnen we ergens korting regelen voor BP leden, ;D ;D ;D er wordt zoveel besteld ;D ;D ;D
Door Anne in Zweden
#3345202
Die barefootballerina's staan een mens veel beter dan gewone ballerina's, geloof ik. Ik vind gewone ballerina's altijd vreselijk, omdat ze de voeten vergeleken met de benen veel kleiner laten lijken, zodat de meeste draagsters een soort varkenspootjes krijgen in die dingen. Maar door de bredere neus lijken de barefootballi's minder dat effect te hebben. Ze zijn leuk, Karin!

Ik vind die Lizards trouwens echt ge-wel-dig! *gaat weer eens niet googelen* :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345205
Anne in Zweden schreef:Die barefootballerina's staan een mens veel beter dan gewone ballerina's, geloof ik. Ik vind gewone ballerina's altijd vreselijk, omdat ze de voeten vergeleken met de benen veel kleiner laten lijken, zodat de meeste draagsters een soort varkenspootjes krijgen in die dingen. Maar door de bredere neus lijken de barefootballi's minder dat effect te hebben. Ze zijn leuk, Karin!

Ik vind die Lizards trouwens echt ge-wel-dig! *gaat weer eens niet googelen* :biggrin2:
Ik heb maat 36, het gros van de mensen vraagt zich sowieso af hoe ik overeind kan blijven staan ;D .

Vroegah, waren wijde pijpen in en toen verdwenen mijn voeten volledig onder mijn broek. Sinds de skinny jeans heb ik pas weer voeten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3345210
Nou Hanna ik heb nu ook mijn 5 vingers mt 38 binnen, en ik weet het ook niet...deze lijken weer een stuk te groot ::) met name de hak. Snap het niet zou maar 0,5 cm verschil in moeten zijn....
Door hannabelgje
#3345221
Kaio schreef:Nou Hanna ik heb nu ook mijn 5 vingers mt 38 binnen, en ik weet het ook niet...deze lijken weer een stuk te groot ::) met name de hak. Snap het niet zou maar 0,5 cm verschil in moeten zijn....
De mijne zitten verder wel prima dus ik denk dat ik ze wel wil houden. Er staat ook: you want them snug or they won't stay on your feet. Dus ze moeten echt gewoon passen zonder extra ruimte.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door koekje
#3345225
Lizzy, heb je je voeten zittend of staand gemeten? Staand, dus met je volle gewicht erop, zijn ze mogelijk groter. En dan is 1 millimeter speling niet zoveel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door