Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3298845
We zijn weer terug van ons weekje bijkomen in Denemarken. We hebben onze knakker ontzettend gemist, met allerlei dingen. Wat zou hij genoten hebben van dit plekje, maar... met hem erbij hadden we dit huis niet kunnen huren, geen omheinde tuin en zo'n 50 meter van het strand, ik vrees dat we hem steeds kwijt waren geweest. Saartje blijft altijd bij ons, scharrelt wat door de tuin en blaft alles wat vreemd is weg. We hebben niet veel gedaan; Wandelen, boodschappen doen, Netflix kijken, in het zonnetje zitten en een beetje lezen. Ow ja iedere avond heb ik lekker in het bubbelbad gehangen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en ook een beetje kunnen spelen met mijn macrolens, ik realiseerde me wel dat als ik dan plat op de grond lag Teun altijd supernieuwsgierig en hyper werd, wat ben je aan doen wat, wat, wat!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door M@rina op zo 14 mei 2017, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Aprilsnow
#3298894
Klinkt als een heerlijke relaxte tijd er tussen uit. Niks mis mee om niet veel te doen, zeker na zo'n intensieve tijd als jullie hebben gehad.

Wat fijn ook dat Saartje zo in de buurt blijft dat maakt het toch net wat makkelijker. Mooie foto's ook, van Saartje maar ook het landschap.
De schelp vind ik echt heel mooi.
Door M@rina
#3298922
Pauline schreef:Ja dat missen..., dat snap ik. :-*

Prachtige foto's Marina, mag ik misschien een link naar het huisje? Wij zijn inmiddels ook wel aan een beetje relaxen toe.
Nou, dat kan ik me helemaal voorstellen!

Dit is een linkje naar het huis, maar er zijn zoveel mooie huizen in Denemarken, ik weet wel wat mooie plekjes waar je naar huizen kunt zoeken. Afhankelijk van hoe ver je wilt rijden. Wij wilde nu niet zo ver dus dit huis ligt ongeveer 50 km over de grens met Duitsland.

https://www.dansk.nl/vakantiehuizen/den ... nd/f07002/
Door M@rina
#3298928
Elvira schreef:Mogen de honden er los op het strand ? Is Denemarken verder hondvriendelijk (toegestaan in restaurants, tuinen o.i.d. (dagjes uit))
Honden mogen op het strand aangelijnd. maar we liepen nu vaak alleen op het strand en dan lieten we Saartje gewoon los lopen, nu is zij best braaf en met haar bal bezig. Als we toch iemand tegen kwamen met hond, die ook los liepen, werden de honden van beide zijde netjes aangelijnd.Ook tijdens eerdere vakanties in Denemakren is dit mijn ervaring, maar wel altijd buiten het hoogseizoen.
In sommige restaurants zijn honden niet welkom, op terrassen eigenlijk altijd wel en wordt ook direct een waterbak neergezet, in legoland zijn honden welkom, er staan op verschillende plekken waterbakken. Rondom bepaalde kastelen kasteeltuinen mochten de honden ook mee. zelfs op de golfbaan mogen ze mee. Verder staat het per attractiepark volgens mij aangegeven
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3299023
M@rina schreef:Nou, dat kan ik me helemaal voorstellen!

Dit is een linkje naar het huis, maar er zijn zoveel mooie huizen in Denemarken, ik weet wel wat mooie plekjes waar je naar huizen kunt zoeken. Afhankelijk van hoe ver je wilt rijden. Wij wilde nu niet zo ver dus dit huis ligt ongeveer 50 km over de grens met Duitsland.

https://www.dansk.nl/vakantiehuizen/den ... nd/f07002/
Ik wil ook niet zover Marina, ik ga eens kijken. Dank je wel. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door