Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3297383
Oh joepie, ze eet, wat geweldig!
Lelijkerds zijn dat hè, die kuikens? En niet zo'n beetje ook!
Henk Elsink en de jojo is bij ons ook een favoriet. Ik heb die conference pas nog op Youtube gekeken naar aanleiding van het overlijden ven Henk Elsink.
Het komt vast goed met duifje!!!
#3297388
miik schreef:Eten is een goed teken !
Ik zou Ab helemaal niet zo raar vinden, zullen wel vieze wonden zijn, en zalfjes smeren/wonden spoelen geeft ook veel stress, dus als je dat door Ab kan voorkomen zou ik dat misschien wel gewoon doen !
Maar oppakken en AB geven geeft dan toch dezelfde stress?

Ik heb haar helemaal nog niet opgepakt hoor... Ik durf niet. Als er iets mis gaat vliegt ze weer vrij (of haar partner) :-\
#3297398
Wat een schrik zeg maar wat fijn dat ze wat gegeten heeft, toch een goed teken.

Dit was ook wel dubbel pech. Ontsnappen en gepakt worden door die kraai. Normaal zou ze zelf echt wel terug komen bij haar jong. Maar die kraai was sneller.

Jullie hebben gedaan wat jullie konden, dus hopelijk gaat ze het gewoon goed redden!
#3297408
Oef, het zit je niet mee hê, qua gevogelte in en om het huis. Gelukkig lijkt het met mamaduif goed af te lopen. Kun je niet een heeeeeel groot stuk kattennet of gaas of zo kopen en dat over de tuin spannen? Ik word altijd ontzettend EU van zulke gebeurtenissen: bij calamiteiten een hek erom, erover, erop, erin, maakt niet uit, als het maar veilig wordt.
#3297411
Anne in Duitsland schreef:Oef, het zit je niet mee hê, qua gevogelte in en om het huis. Gelukkig lijkt het met mamaduif goed af te lopen. Kun je niet een heeeeeel groot stuk kattennet of gaas of zo kopen en dat over de tuin spannen? Ik word altijd ontzettend EU van zulke gebeurtenissen: bij calamiteiten een hek erom, erover, erop, erin, maakt niet uit, als het maar veilig wordt.
Nou, ik zat ook al aan net te denken, al is het maar bij de verzorging! De hele tuin overspannen zal lastig gaan, mijn buurman zijn tuin is net zo lang als die van ons, iets van 50 meter lang. En dan ook nog eens overal andere vormen schutting en hoog en laag.
#3297416
Lizzy schreef:Ook zulke shit-vogels, Eksters >:(

Leo had al even gekeken of het gehecht kon worden maar dat kon naar zijn mening niet. AB had wel gekund. Ze geven dat bij de Wulp wel als de vogel door katten is gepakt. Ik zal even aan Leo vragen wat de Wulp zei over AB in geval van een aanval door een kraai.

Ze leeft nog wel. Ze zitten nu soms niet op het kuiken, dus dat heb ik zojuist even kunnen bewonderen. Kelere, wat zijn die lelijk :-X :biggrin2: . Ik durf alleen het hok niet meer open te maken :-X

je kan het ook zo lekker vertellen he :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#3297418
Lizzy schreef:Nou, ik zat ook al aan net te denken, al is het maar bij de verzorging! De hele tuin overspannen zal lastig gaan, mijn buurman zijn tuin is net zo lang als die van ons, iets van 50 meter lang. En dan ook nog eens overal andere vormen schutting en hoog en laag.
Oeps, da's wel lang. En hoe breed is de tuin? Kun je over de breedte een net spannen, en dat dan laten afhangen, zodat je zeg maar een kooi in de tuin creëert waar de duivenkooi in staat? De tuin hoeft immers niet over de volle 50 meter worden afgedekt, 10 meter of zo is voldoende.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door