Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3295468
Zoals sommigen wel weten heb ik de ziekte van Parkinson. Nu is er een medisch-wetenschappelijk onderzoek waar ik graag aan mee zou willen doen. Het doel van dit onderzoek is het verbeteren van cognitieve functies (aandacht, bewustzijn, geheugen ed).
Dat mijn lichaam steeds minder goed functioneert vind ik geen probleem, maar ik wil er alles aan doen om mijn geest zo gezond mogelijk te houden. Dit onderzoek lijkt mij daarom zeer nuttig.
Het probleem is echter dat ik in NO-Groningen woon en voor dit onderzoek moet ik in een periode van 6 maanden 3 keer naar het ziekenhuis in Nijmegen of als ik het onderzoek volledig zou willen doen (inclusief 2x mri) 5 keer naar het ziekenhuis in Maastricht.
Op één dag heen en weer reizen naar Nijmegen of naar Maastricht en daar nog een paar uur bezig zijn is geen optie.
Mijn vraag is dus: zou ik bij iemand mogen overnachten: 3 x een nacht in Nijmegen of 5 x een nacht in Maastricht. Dan zou ik met de trein kunnen reizen. Als het in Nijmegen niet kan, mag het ook in de omgeving van Nijmegen. Dan rijd ik wel met de auto. Met de auto naar Maastricht is mij echt te ver (365 km) dat kan/durf ik niet meer te doen.
Ik ben absoluut niet veeleisend en neem mijn eigen beddengoed ed mee. Een matras op de grond is genoeg.
Laatst gewijzigd door Lida. S op di 25 apr 2017, 05:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Lida. S
#3295476
eelke schreef:Ik woon er niet in de buurt. Is dit niet iets? https://www.klantacties.nl/kruidvat-hotel
11.99 pp voor een twee persoonskamer. Voor 1 persoon 23,98 + 5 adm kosten + 5 toeristenbel = 33,98 voor 1 overnachting. Niet echt duur, maar x 5 = ca 170,-- plus de reiskosten, (geen idee wat een treinreis kost). Bij elkaar toch een fors bedrag. Maar bedankt voor het meedenken. Het is een mogelijkheid.
Door Lida. S
#3295489
eelke schreef:Ja misschien voor als je een of twee nachtjes te kort komt. En je kunt dan gezellig iemand meenemen.
He ja, gezellig, een dagje ziekenhuis. Maar ja, je hebt gelijk, misschien wil mijn vriendin wel mee. Haar familie kwam uit Nijmegen en misschien vindt zij het wel leuk om daar weeer eens naar toe te gaan
Door Lida. S
#3295491
eelke schreef:Oh en informeer bij die ziekenhuizen eens naar de familie verblijven? Dat is ook vaak erg goedkoop.
Zal ik ook doen.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3295492
Als je met de trein moet reizen, kan je zo'n actiekaartje kopen. Vaak bij de kruidvat of AH in de aanbieding. Dan kost de reis je, afhankelijk van de actie, 14 of 17 euro.

Veel succes met de behandeling!
Door BlissSpirit
#3295513
Wij wonen wel niet in Nijmegen, maar scheelt niet veel.
Dus als we je daarmee kunnen helpen, dan ben je hier van harte welkom.
Hier is in Bemmel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door Lida. S
#3295520
BlissSpirit schreef:Wij wonen wel niet in Nijmegen, maar scheelt niet veel.
Dus als we je daarmee kunnen helpen, dan ben je hier van harte welkom.
Hier is in Bemmel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Dat Z ou heel fijn zijn. hoewel ik het fijn zou vinden als ik ook de twee MRI's zou kunnen krijgen, vind ik Maastricht wel heel ver weg en is het Veel beter als ik naar Nijmegen zou gaan. Ik stuur je morgen een pb
Door Cathelijn
#3295531
En anders ben je ook bij mij welkom. Ik woon wat verder weg van Nijmegen en op nog ruim een uur van Maastricht, in Heeswijk-Dinther.
Door Lida. S
#3295541
Cathelijn schreef:En anders ben je ook bij mij welkom. Ik woon wat verder weg van Nijmegen en op nog ruim een uur van Maastricht, in Heeswijk-Dinther.
Bedankt. Ik hou het zeker in gedachten. Als ik de MRI kan combineren met de andere onderzoeken, zou het 3x Maastricht kunnen worden ipv 5 x. Dat is misschien nog te doen.
In ieder geval kan ik met nu zonder probleem aanmelden voor het onderzoek.
Door BlissSpirit
#3295543
Lida. S schreef: Dat Z ou heel fijn zijn. hoewel ik het fijn zou vinden als ik ook de twee MRI's zou kunnen krijgen, vind ik Maastricht wel heel ver weg en is het Veel beter als ik naar Nijmegen zou gaan. Ik stuur je morgen een pb
Helemaal goed, ik hoor het wel Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door Parelridder
#3295544
Ik woon in Nrd Holland, dus heb je niets te bieden, maar misschien is het een idee om in de titel de plaatsen op te nemen en de reden. Ik hoop dat je deel kunt nemen a/h onderzoek!
Door Lida. S
#3295547
Parelridder schreef:Ik woon in Nrd Holland, dus heb je niets te bieden, maar misschien is het een idee om in de titel de plaatsen op te nemen en de reden. Ik hoop dat je deel kunt nemen a/h onderzoek!
Is gebeurd. Bedankt voor de tip.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door