Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3295206
'Hé, hé daar is ze dan eindelijk. Wat heeft ze lang op zich laten wachten. Gefeliciteerd met jullie paasmeisje. Geweldig leuke foto, ze hebben er echt werk van gemaakt in het ziekenhuis. Heb dat nog nooit eerder gezien. Helaas is de bevalling niet zo gelopen zoals je had gehoopt maar het belangrijkste is dan toch daar

Nu duimen voor een voorspoediger herstel dan de hele zwangerschap is geweest. Geniet van je roze wolk. Ben ook wel benieuwd wat Nelson van het nieuwe rare wezen vindt.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3295210
Anne in Duitsland schreef:Och gos, wat een dotje! Is het waar wat ze zeggen, dat je alle ellende van de zwangerschap vergeten bent zodra de baby er is? Ik hoop het voor je! :D
Natuurlijk is het dit alles meer dan waard geweest, dat is echt waar. Maar neuhj, ik moet zeggen dat ik het nog niet vergeten ben (al helpt zo'n wond daar ook niet bij, en de spierpijn, en oorsuizen zo erg dat je amper wat horen kan door de kracht van het persen nu al vijf dagen ook niet) maar weet je, het zit er nu op en we kunnen gaan herstellen. Daar helpt zo'n prachtige kleine meid natuurlijk wél bij. En gelukkig gaat de borstvoeding echt super makkelijk. Aanleggen in alle hoeken en standen, goed drinken, genoeg melk maar niet zoveel dat het een probleem wordt en een dochter die heel mooi ritmisch gevoed wil worden. Dat maakt het wel fijn.

We hebben fantastische kraamhulp, echt een geweldig leuk mens. Ik lig in bed en doe niets méér dan met mijn dochter knuffelen en voedingen geven. Heerlijk.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3295214
Dat is ook het enige wat je hoort te doen!
Voeden, knuffelen, genieten, rusten en herstellen en af en toe wat eten ook. ;)
Verder niets.

Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Mooie naam!
Wisten jullie op voorhand dat het een meisje werd? Of was het een verrassing?
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3295217
Oh, Marloes, wat fijn voor je!

Gefeliciteerd!! :daisy:

En eindelijk heb je je roze wolk gevonden. ;)

Zo zwaar als de zwangerschap was, zo goed doet Linde het als ik het goed begrijp.
Echt super!!

Nou, heel veel genieten en herstellen. :-*

:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3295222
Van harte gefeliciteerd Marloes! Prachtige naam en een prachtig meisje! Fijn dat het nu goed gaat met rusten, herstellen en voeden. Laat de kraamhulp maar voor je lopen, je hebt nu de mooiste roze wolk verdiend!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3295223
Anne in Duitsland schreef:Is het waar wat ze zeggen, dat je alle ellende van de zwangerschap vergeten bent zodra de baby er is?
Jij gelooft in sprookjes hè :biggrin2:

Wat een dotje Marloes!!!
Door M@rina
#3295225
Wat een geweldige foto van een prachtig meisje. Van harte gefeliciteerd!

Ik wens haar, en jullie, een mooi, gezond en gelukkig leven toe.
Door suzanne 1
#3295231
Ook hier nogmaals gefeliciteerd! Laat de kraamhulp maar lekker lopen hoor. Geniet lekker van je meisje. Hoe vindt Nelson het?
Wat super fijn dat de borstvoeding zo goed gaat, dat heb je ook wel verdiend. En je bewijst maar lekker dat ook met hg je gewoon borstvoeding kan geven. Hopelijk heelt je wond goed. ....1 tip, ga geen funiest homevideo's kijken nu. Dat had ik wel gedaan en daar heb ik nog weken last van gehad ( door het lachen was de wond uitgerekt )
Gebruikersavatar
Door Thea
#3295237
Een prachtig Paaskado. Op een paasmandje. ;D ;)
Al heb je het niet kado gekregen. :???:
Geniet er voor 1000% van en ja laat je eigen maar goed verwennen door de kraamhulp.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door