Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3295153
Afgelopen zondag, Eerste Paasdag, is onze dochter Linde geboren.

Het was een hele lange, zware bevalling. Uiteindelijk is ons meisje middels een keizersnede gehaald.

We zijn inmiddels thuis. Linde doet het vanaf de eerste minuut fantastisch en ik zit bovenop een grote roze wolk geplakt.
Mijn herstel gaat (niet zo gek ook) langzaam, maar ik geniet met volle teugen van alles.
Laatst gewijzigd door Hope op zo 14 mei 2017, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fransbulletje
#3295155
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Linde!

Eindelijk is ze daar....geniet ervan en voor jou een voorspoedig herstel!
Door jasmijn
#3295158
O gefeliciteerd wat fijn dat het zo goed gaat met haar!

Wat een mooie naam zeg, die wou ik ook eerst maar vriendlief had hem afgekeurd ::)

Wat jammer dat je bevalling zo lang en zwaar was en dat ze uit eindelijk toch via een keizersnee is gekomen, ik had zo een fijne makkelijke bevalling gegund.

Heel veel beterschap en geniet van je heerlijke roze wolk :flowers:
Door - pien -
#3295163
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Linde!
Wat waardeloos zeg, een lange bevalling en dan toch een keizersnede :-\

Geniet van je kleine en beterschap gewenst :-*
Gebruikersavatar
Door Ina
#3295165
Nou..... als iemand die grote roze wolk verdient, ben jij (jullie hopelijk) het wel.... het is je van harte gegund na al dat afzien.

Heel veel geluk met jullie Paasmeisje Linde... een fantastische toekomst samen gewenst :)
Door nikèdog2000
#3295167
hoeraaaa
het is gelukt
en wat een prachtige naam
ik hoop dat jullie nog heel lang op de roze wolk blijven zitten
geniet met volle teugen ze is in een mum van tijd volwassen
gefeliciteerd
Door Anne in Zweden
#3295170
Oooo, een paaseitje, en wat een mooie naam! Gefeliciteerd met jullie dochter, wat fijn dat ze ondanks alles gezond ter wereld is gekomen! Jammer van de keizersnee, maar na alle ijs, chocola en friet met die jij tijdens je zwangerschap moest nuttigen was het bijna te verwachten dat er een grote, volgroeide, blozende baby uit zou komen, en dan dat iele lijfje van jou... :D Heerlijk dat ze er is! Was Gert erbij toen de bevalling begon? En wat vindt Nelson ervan?

Geniet maar lekker van je roze wolk, en ik hoop dat jouw eigen herstel goed vlot verloopt en dat je volop kunt genieten van jullie wondertje! :-*
Door Lizzy
#3295172
Ohhhh, daar is ze dan, Linde! Wat een mooie naam!

Jammer dat je zo'n zware bevalling hebt gehad en het uiteindelijk een KS is geworden... Maar hopelijk ga je vanaf nu gewoon alleen maar heerlijk genieten :-*

Gefeliciteerd Hope en meneer Hope :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3295174
Gefeliciteerd! Ik sluit me aan bij de rest, jammer dat het een zware bevalling was, na alles had ik voor je gehoopt op een echt makkelijke, vlotte bevalling. Maar ik hoop wel dat je na alles heeeeeeel lang op die roze wolk mag zitten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door