Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3295243
pearlsofpassion schreef:Dat is ook het enige wat je hoort te doen!
Voeden, knuffelen, genieten, rusten en herstellen en af en toe wat eten ook. ;)
Verder niets.

Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Mooie naam!
Wisten jullie op voorhand dat het een meisje werd? Of was het een verrassing?
Het was een verrassing en het duurde lang voor ik wist wat het was. Ik zag haar wel geboren worden, maar door die vele handen kon ik niet zien wat het was, een jongen of een meisje. Ze moest héél even naar de kinderarts (standaard) en ik maar vragen: wat is het nu, wat is het geworden? Papa was zo hoteldebotel dat hij geen flauw idee had wat ik bedoelde ;D
Uiteindelijk heeft de anesthesist tegen hem gezegd dat zijn vrouw wilde weten of het een jongen of een meisje was :biggrin2:

Nelson is een kei. Een echte.
Bij thuiskomst hebben we hem eerst uitgebreid hallo gezegd met Linde op de tafel in de maxicosi. Hij was natuurlijk door het dolle dat ik weer thuis was. Toen hebben we hem het eerste mutsje van Linde gegeven, daar heeft hij heel lang heel druk aan zitten snuffen. Daarna ben ik met Linde op de bank gaan liggen en heeft hij háár mogen besnuffen, maar toen was de geur al bekend en de drukte eraf. Hij legde zijn kop op haar beentjes, zuchtte eens diep en vanaf dat moment hoorde ze bij de inboedel :)
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3295245
Hope schreef:Gekregen van het ziekenhuis, omdat ze het enige Paaskind was...

image.jpeg
Ach, ach wat een mooi meisje en wat een prachtige naam! Gefeliciteerd Marloes en je man ook natuurlijk.
Het is het waard geweest! :)
Door MillyMol
#3295251
Om de een of andere reden verbaast het me totaal niet dat het een keizersnede is geworden, maar ik ben heel blij voor jullie dat er een gezonde dochter is geboren.
Van harte gefeliciteerd met Linde! Prachtige naam!
Door Aprilsnow
#3295255
Hope schreef: Nelson is een kei. Een echte.
Bij thuiskomst hebben we hem eerst uitgebreid hallo gezegd met Linde op de tafel in de maxicosi. Hij was natuurlijk door het dolle dat ik weer thuis was. Toen hebben we hem het eerste mutsje van Linde gegeven, daar heeft hij heel lang heel druk aan zitten snuffen. Daarna ben ik met Linde op de bank gaan liggen en heeft hij háár mogen besnuffen, maar toen was de geur al bekend en de drukte eraf. Hij legde zijn kop op haar beentjes, zuchtte eens diep en vanaf dat moment hoorde ze bij de inboedel :)
Aaahhhh ik heb er beeld bij :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3295259
Wat enorm fijn om te lezen dat je nu lekker op een roze wolk zit! Laat je lekker vertroetelen, je lichaam heeft hard genoeg moeten werken om de kleine meid te maken :-*
Ook super om te lezen dat de bv zo makkelijk op gang is gekomen!

Hoop dat jullie nog lang op de roze wolk mogen blijven genieten :D
Door Lizzy
#3295263
Hope schreef:Het was een verrassing en het duurde lang voor ik wist wat het was. Ik zag haar wel geboren worden, maar door die vele handen kon ik niet zien wat het was, een jongen of een meisje. Ze moest héél even naar de kinderarts (standaard) en ik maar vragen: wat is het nu, wat is het geworden? Papa was zo hoteldebotel dat hij geen flauw idee had wat ik bedoelde ;D
Uiteindelijk heeft de anesthesist tegen hem gezegd dat zijn vrouw wilde weten of het een jongen of een meisje was :biggrin2:
Hahahahaha, humor ;D ;D ;D ! Het interesseerde papa gewoon geen bal, hij had een mooie baby, het enige belangrijke ;D ;D
Nelson is een kei. Een echte.
Bij thuiskomst hebben we hem eerst uitgebreid hallo gezegd met Linde op de tafel in de maxicosi. Hij was natuurlijk door het dolle dat ik weer thuis was. Toen hebben we hem het eerste mutsje van Linde gegeven, daar heeft hij heel lang heel druk aan zitten snuffen. Daarna ben ik met Linde op de bank gaan liggen en heeft hij háár mogen besnuffen, maar toen was de geur al bekend en de drukte eraf. Hij legde zijn kop op haar beentjes, zuchtte eens diep en vanaf dat moment hoorde ze bij de inboedel :)
Geweldig! Wat een hond he :smitten:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3295269
Oh Marloes wat ben ik blij voor jullie. Het is jullie zo gegund en jij hebt er zoveel voor overgehad :-* Geniet nu maar van jullie wondertje :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door