Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3295175
Anne in Duitsland schreef:Oooo, een paaseitje, en wat een mooie naam! Gefeliciteerd met jullie dochter, wat fijn dat ze ondanks alles gezond ter wereld is gekomen! Jammer van de keizersnee, maar na alle ijs, chocola en friet met die jij tijdens je zwangerschap moest nuttigen was het bijna te verwachten dat er een grote, volgroeide, blozende baby uit zou komen, en dan dat iele lijfje van jou... :D Heerlijk dat ze er is! Was Gert erbij toen de bevalling begon? En wat vindt Nelson ervan?

Geniet maar lekker van je roze wolk, en ik hoop dat jouw eigen herstel goed vlot verloopt en dat je volop kunt genieten van jullie wondertje! :-*
De bevalling begon zaterdagnacht heel vlot om 01:00 uur 's nachts, met een dikke plens vruchtwater en meteen goede weeën. Zondagavond om 18:00 is ze geboren, manlief is geen moment van mijn zijde geweken.
3220 gram, dus ondanks mijn misselijkheid een keurig gewicht.
Die friet met is wel goed geweest hoor, haha, volgens de verpleging in het ziekenhuis produceerde ik op dag twee al "slagroom voor de hele afdeling" ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3295178
Lizzy schreef:Heb je ook al een foto zodat we haar kunnen bewonderen? :angel2:
Gekregen van het ziekenhuis, omdat ze het enige Paaskind was...
image.jpeg
image.jpeg (226.05 KiB) 909 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3295190
Och gos, wat een dotje! Is het waar wat ze zeggen, dat je alle ellende van de zwangerschap vergeten bent zodra de baby er is? Ik hoop het voor je! :D
Gebruikersavatar
Door Jip1
#3295200
Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Mooie foto van een mooi kindje.
Wat zullen jullie blij zijn met haar.
En dat lekkere baby luchtje....kan het me zo weer voor de geest halen

Geniet van elkaar!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Neally
#3295202
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie werkelijk prachtig kind. Linde.
Ze kan zo uit een speciale bayacatalogus komen. Zoals ze daar ligt op de foto.
(ik bedoel, ja ik bedoel ehm ;-) )
Wat een mooi meisje. Lekker op de roze wolk een tijdje, dat wens ik jullie van harte. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door