Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3295067
Heb stiekum toch gekeken als niet 49 plusser en ik vind Lenette niet grappig, nooit niet en nu ook niet.
En wat het onderwerp betreft: het kan me weinig boeien dat je de jaren gaat zien. Oud worden hoort bij het leven en daar hoort ook bij dat het allemaal niet meer zo strak is, nou en, ik snap the fuzz nooit . Ik ben al een paar jaar rond de 40 en over een jaar of 2 zeg ik dat ik rond de 45 ben, vind ik heel makkelijk. Zo gaat het al sinds eind tienerjaren. Als mensen vragen hoe oud ik precies ben, moet ik gaan rekenen. Mijn moeder maakte al een zootje van mijn leeftijd en die traditie heb ik maar voortgezet. :biggrin2:
Door Too
#3295082
src_esther schreef:Heb stiekum toch gekeken als niet 49 plusser en ik vind Lenette niet grappig, nooit niet en nu ook niet.
En wat het onderwerp betreft: het kan me weinig boeien dat je de jaren gaat zien. Oud worden hoort bij het leven en daar hoort ook bij dat het allemaal niet meer zo strak is, nou en, ik snap the fuzz nooit . Ik ben al een paar jaar rond de 40 en over een jaar of 2 zeg ik dat ik rond de 45 ben, vind ik heel makkelijk. Zo gaat het al sinds eind tienerjaren. Als mensen vragen hoe oud ik precies ben, moet ik gaan rekenen. Mijn moeder maakte al een zootje van mijn leeftijd en die traditie heb ik maar voortgezet. :biggrin2:
Maar dat onderkennen we hier toch allemaal...het wordt wat minder strak en ja dat overkomt iedereen en dat is hoe het gaat -punt-
Jij vindt het reuze geestig om steeds een jaar of 8 een fictieve leeftijd te hebben, zij vertelt dat tegen haar 60ste zelfs haar knieën een beetje rimpelen
Niemand vraagt je dat leuk te vinden..
Door src_esther
#3295091
Too schreef:Maar dat onderkennen we hier toch allemaal...het wordt wat minder strak en ja dat overkomt iedereen en dat is hoe het gaat -punt-
Zo'n filmpje nodig hebben vind ik anders een teken dat je er mee bezig bent.
Too schreef:Jij vindt het reuze geestig om steeds een jaar of 8 een fictieve leeftijd te hebben, zij vertelt dat tegen haar 60ste zelfs haar knieën een beetje rimpelen
Niemand vraagt je dat leuk te vinden..
Min geestig, ik schreef makkelijk. En maak van die 8 maar 5. Ergens tussen de 20 en 25, begon ik te zeggen dat ik 25 was, tussen 25 en 30 werd het 30, enzovoort. De traditie van mijn moeder aangaande mijn leeftijd voortzetten, dat vind ik wel geestig, want welke moeder weet nou niet de leeftijd van haar puberdochter? ::) Tenminste alle moeders van vriendinnetjes en vriendjes wisten altijd meteen precies hoe oud hun kinderen waren en ook hoe oud ik was.
Door Martine-Tom
#3295098
src_esther schreef:Zo'n filmpje nodig hebben vind ik anders een teken dat je er mee bezig bent.

Wie zegt dat ze dat nodig heeft? Sommige dingen zijn gewoon humor, hebben geen reden of noodzaak anders dan vermaak brengen. Dat het dan niet jouw humor is is een andere kwestie.

Ik ben maar 37 (of 40 in src jaren :P ) maar kan me nog heel goed heugen dat mijn moeder altijd vertelde dat ze jong grijs werd (22 en met 27 volledig grijs) en dat ik altijd dacht als puber...pfff 27 das hardstikke oud....en dan ben je 24 als je in de spiegel kijkt en ontdekt dat je grijs begint te worden ;D
Door Lizzy
#3295114
src_esther schreef:Heb stiekum toch gekeken als niet 49 plusser en ik vind Lenette niet grappig, nooit niet en nu ook niet.
En wat het onderwerp betreft: het kan me weinig boeien dat je de jaren gaat zien. Oud worden hoort bij het leven en daar hoort ook bij dat het allemaal niet meer zo strak is, nou en, ik snap the fuzz nooit . Ik ben al een paar jaar rond de 40 en over een jaar of 2 zeg ik dat ik rond de 45 ben, vind ik heel makkelijk. Zo gaat het al sinds eind tienerjaren. Als mensen vragen hoe oud ik precies ben, moet ik gaan rekenen. Mijn moeder maakte al een zootje van mijn leeftijd en die traditie heb ik maar voortgezet. :biggrin2:
Wat doe je jezelf aan, naar een filmpje gaan zitten kijken van iemand die je niet grappig vindt!
Door Lizzy
#3295115
src_esther schreef:Zo'n filmpje nodig hebben vind ik anders een teken dat je er mee bezig bent.


Min geestig, ik schreef makkelijk. En maak van die 8 maar 5. Ergens tussen de 20 en 25, begon ik te zeggen dat ik 25 was, tussen 25 en 30 werd het 30, enzovoort. De traditie van mijn moeder aangaande mijn leeftijd voortzetten, dat vind ik wel geestig, want welke moeder weet nou niet de leeftijd van haar puberdochter? ::) Tenminste alle moeders van vriendinnetjes en vriendjes wisten altijd meteen precies hoe oud hun kinderen waren en ook hoe oud ik was.
Ja? En dus? Omdat jij het onbelangrijk en niet boeiend vindt mag een ander het ook niet boeiend vinden of er mee bezig zijn? Ofzo? Of wil je een ander punt maken?
Door Too
#3295125
Ik weet niet of degenen die hier al wat langer zijn zich nog het topic van ConLeeuw herinneren lang geleden.... over alles dat vanaf een bepaalde leeftijd zuidwaarts ging, daar hebben we ons toen ook prima mee vermaakt.
Dat was hilarisch, barstte uit z'n voegen van herkenning over en weer, er werd creatief overbelicht maar het had echt helemaal nergens iets te maken met
klaagzangen, het al dan niet accepteren van je leeftijd en bijbehorende uiterlijk of al wat bij het ouder worden hoort.

En zo zie ik dit vlogje ook, daar hoef je nou 's een keer helemaal geen mening over te hebben
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door