Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3293602
Revy is uitgegroeid tot een ontzettend leuk en stabiel hondje. Godzijdank nu ook eens het geluk om een gezond hondje te hebben. Na de verplichte gezondheidsonderzoeken die allemaal subliem uitvielen bleek hij ook PD vrij te zijn/ook geen drager. Dus afgelopen week was het zover meneer mocht dekken. Nou dat hebben we geweten! Hij wist vrij snel waar Abraham de mosterd haalt! Aankomende week mag hij nog een teefje dekken en hopelijk levert dat 2 hele mooi nesten op. En ik, ik ga eens heel stevig met mezelf in discussie. Wel/geen pup nu van mijn eigen hond. Voor nu heel blij met mijn kleine vriendje.

Het was een week van extremen. Afgelopen woensdag onze oudste kat zeer onverwachts in moeten laten slapen. En donderdag de 1e dekking...de dood en nieuw leven gingen hand in hand bij ons afgelopen week.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op do 08 jun 2017, 12:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
#3297422
Het is vandaag 4 weken geleden dat Revy het eerste teefje gedekt heeft. Het 2e teefje 3 weken geleden. Van het 2e teefje is vandaag een echo gemaakt en mijn mooie knappe jongen wordt vader!!! Er zijn er 3 a 4 gezien wat normaal is voor een markiesje.
Ook de eigenaar van het eerste teefje denkt dat ze drachtig is....

Whahhhh zo gigantisch ontzettend mega extreem blij mee.
Door Cindy de Wolf
#3297424
Lizzy schreef:Leuk! Gefeliciteerd!
Dank je wel. Met het opkomende afscheid van vermoedelijk 2 honden is dit even een welkom verzetje.
Door Lizzy
#3297436
Cindy de Wolf schreef:Dank je wel. Met het opkomende afscheid van vermoedelijk 2 honden is dit even een welkom verzetje.
Oh jee :-\
Met welke honden gaat het zo slecht?
He bah, sterkte......
Door Cindy de Wolf
#3297446
Lizzy schreef:Oh jee :-\
Met welke honden gaat het zo slecht?
He bah, sterkte......
Ja eigenlijk wel.

Jesse loopt al zeker 6-8 maanden op pure wilskracht. En het effect van de fysio (om de week naar Nijmegen)in combinatie met 1 previcox, 4-6 300mg gabapentine en een heel bataljon aan supplementen vrees ik dat het einde nu echt bijna daar is. We zeiden al we laten haar of voor of na de meivakantie gaan. Nu zitten we in de meivakantie en het wordt wel met de dag duidelijker. Ook al wil ze nog steeds. Ze valt ook regelmatig door haar achterhand, net zo'n DH met myopathie, echt afbreuk van spierkracht, gebeurt ook na wandelen, meestal althans. Zwemmen kan niet meer, de wisseling van temperatuur kan haar lichaam niet meer aan. Soms valt ze om, struikelt veel, soms compenseert ze nog wel soms ook niet. Dit zijn de kale feiten en als je het zo leest zou je denken dat mens is gek. Totdat je haar zou zien en ziet wat ik bedoel met levenskracht. Een paar mensen hier op BP hebben het met eigen ogen kunnen aanschouwen. Jesse wordt, als we het redden, 26 mei 15.

En Dusty die is binnen 6 maanden giga oud geworden. Ook is ze najaar 2016 gedeeltelijk verlamd geraakt. Maar met kunst en vliegwerk, hoop dexamethason en kleden in huis en caravan loopt ze weer. Maar omhoog komen wordt steeds moeilijker, als ze eenmaal loopt gaat ze wel, slaat wel een stap over soms. Maar ze wil nu ook niet meer mee het bos in. Ligt het liefst de hele dag. Is ook incontinent maar verdraagt geen propalin(hartritmestoornis), springen gaat dus ook niet meer/slecht. Ze staat nu wisselend op stootkuurtjes dex en structureel metacam/previcox en natuurlijk ook een bataljon aan supplementen. Dusty is in april 14 geworden.

Al zo'n 3 jaar nu ben ik er minstens 3keer per nacht uit voor Jesse en sinds 2 maanden ook nog 1-2 keer voor Dusty want natuurlijk melden ze zich niet tegelijk.

Beide honden til ik nu al tijden op de bank, af de bank, in de auto, uit de auto, op bed, af bed.

Ook Misty (bijna 11) begint echt ouderdomsgebreken te vertonen, artrose, paar spondylosebruggen...

Dandy 5 april in laten slapen.

Al met al best zwaar en dan is dit nieuws DAT mijn jongen vader wordt echt meer dan welkom.
Door judith1967
#3297454
Gecondoleerd met het overlijden van je kat.
Gefeliciteerd met de geslaagde dekking(en )van je knappe kerel.

He bah wat een naar vooruitzicht
Zo maakt het leven je wel duidelijk dat leven en dood dicht bij elkaar ligt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door