Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3293419
Lizzy schreef:Ik zou ook naar Fenella gaan. Dat geeft je in mijn ogen echt de beste kansen. En die zogenaamde teckelruggenmevrouwwiensnaamiknietzalnoemen: daar ging ik niet heen.
Helemaal met je eens.
#3293427
Loti schreef:Sterkte en beterschap voor Saar.
Onze vorige teckel Saar heeft 2 keer hernia met verlamming gehad.
Is daar helemaal van hersteld met de injecties, 6 weken benchrust en fysio/acupunctuur.
Dank je wel Lotti voor je bericht. Ik krijg zo veel goedbedoelde adviezen, ik weet het niet meer. Men zegt ook dat ik een rontgenfoto moet eisen anders is niks 100% hernia. Maar ze zakt volkomen door de achterhand heen en sleept het achterlijf over de grond.
Gistermiddag heeft ze wel behoorlijk gedronken, maar tot nu toe niet geplast. ze gaat zitten en doet niks.
Dierenarts gebeld en die zei gewoon proberen en anders kijkt hij om zes uur vanmiddag als ze de tweede injectie krijgt.
Tot zolang kon dat geen kwaad zei hij. Is dat zo?
#3293435
Oh jakkes. Als eerste heel veel sterkte met je saartje hopelijk knapt je hond snel op.
Maar ook ik zeg, fenella, laat haar er ajb zo snel mogelijk naar kijken. Ze is ook zo eerlijk als ze (nog) niets kan doen dat ze je dat ook zegt.
Door Martine-Tom
#3293436
Lazy Garfield schreef:Dank je wel Lotti voor je bericht. Ik krijg zo veel goedbedoelde adviezen, ik weet het niet meer. Men zegt ook dat ik een rontgenfoto moet eisen anders is niks 100% hernia. Maar ze zakt volkomen door de achterhand heen en sleept het achterlijf over de grond.
Gistermiddag heeft ze wel behoorlijk gedronken, maar tot nu toe niet geplast. ze gaat zitten en doet niks.
Dierenarts gebeld en die zei gewoon proberen en anders kijkt hij om zes uur vanmiddag als ze de tweede injectie krijgt.
Tot zolang kon dat geen kwaad zei hij. Is dat zo?
Wanneer heeft ze voor het laatst geplast en gepoept?
#3293437
Martine-Tom schreef:Wanneer heeft ze voor het laatst geplast en gepoept?
Ben net naar buiten geweest en haar met een lange sjaal onder de buik op grasveld gezet. Daar deed ze een heeeeeeeeeel klein hoopje en een klein plasje. Toen ik haar optilde zag ik dat de mouw van mijn jas helemaal nat was, hoeveel eruitgekomen is weet ik dus niet.
Nu deed ze net drie minuten geleden een plas op het hondenkussen, dat was behoorlijk nat.
Betekent dat nu dat ze incontinent is nu ze het liet lopen op het kussen? En is dat een slecht teken?
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 07 apr 2017, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3293438
Lazy Garfield schreef:Ben net naar buiten geweest en haar met een lange sjaal onder de buik op grasveld gezet. Daar deed ze een heeeeeeeeeel klein hoopje en een klein plasje. Toe ik haar optilde zag ik dat de mouw van mijn jas helemaal nat was, hoeveel eruitgekomen is weet ik dus niet.
Nu deed ze net drie minuten geleden een plas op het hondenkussen, dat was behoorlijk nat.
Betekent dat nu dat ze incontinent is nu ze het liet lopen op het kussen? En is dat een slecht teken?
Daar zou ik nu nog niet gelijk vanuit gaan, kan ook zijn dat ze gewoon vol zat en zelf niet bij machte was om van dr kussen af te komen ;)
Ik ben in elk geval blij om te lezen dat ze het kwijt is!
#3293440
Martine-Tom schreef:Daar zou ik nu nog niet gelijk vanuit gaan, kan ook zijn dat ze gewoon vol zat en zelf niet bij machte was om van dr kussen af te komen ;)
Ik ben in elk geval blij om te lezen dat ze het kwijt is!
Dat zou kunnen Martine ze komt moeilijk van het kussen af idd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door