Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Parelridder
#3291680
Vandaag ontving ik een mail van het tuincentrum (Ranzijn, er zit sinds enkele jaren ook een dierenarts). Titel: "Huisdiercastratie met korting en eten uit eigen tuin!" :???: En in het bericht "Tot 30 april krijg je 25% korting op de castratie van je huisdier. Alle huisdieren zijn welkom!"
Joh, gezellig, een fijne aanbieding en ze zijn allemaal welkom, laten we ze dan laten castreren :)
Door hannabelgje
#3291688
Hier in België krijg je korting via de gemeente. Wel alleen voor katten. Dat vind ik een zeer goede zaak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3291697
Parelridder schreef:Vandaag ontving ik een mail van het tuincentrum (Ranzijn, er zit sinds enkele jaren ook een dierenarts). Titel: "Huisdiercastratie met korting en eten uit eigen tuin!" :???: En in het bericht "Tot 30 april krijg je 25% korting op de castratie van je huisdier. Alle huisdieren zijn welkom!"
Joh, gezellig, een fijne aanbieding en ze zijn allemaal welkom, laten we ze dan laten castreren :)
Als ik mijn eigen ziekenhuis bel krijg je zo'n wachtmuziekje en de tekst 'u wordt zo spoedig mogelijk geholpen' dus tja, bij mensen is het blijkbaar niet anders. Ze geven alleen geen korting :biggrin2: :biggrin2:

Sorry laat en beetje melig...
Door smulpaap
#3291703
hannabelgje schreef:Hier in België krijg je korting via de gemeente. Wel alleen voor katten. Dat vind ik een zeer goede zaak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat is zeker goed .


Wij waren eens bij Ranzijn . Even het e.e.a. voor de tuin halen , en voor de honden nog even wat ballen meegenomen .
Tijdens het afrekenen de vraag ... u heeft zeker een hond ? Dus ik zeg , ja . Weet u al dat u hier ook bij de dierenarts terecht kan ?
Er werd ( denk ik ) volgens instructie een leuke riedel gegeven . ::)
Ik heb er maar voor bedankt
Ik heb eens iemand gesproken die er wel was geweest . Nooit meer , overvolle wachtruimte .
En niet bepaald leuke honden natuurlijk
Door Anne in Zweden
#3291706
smulpaap schreef:Dat is zeker goed .


Wij waren eens bij Ranzijn . Even het e.e.a. voor de tuin halen , en voor de honden nog even wat ballen meegenomen .
Tijdens het afrekenen de vraag ... u heeft zeker een hond ? Dus ik zeg , ja . Weet u al dat u hier ook bij de dierenarts terecht kan ?
Er werd ( denk ik ) volgens instructie een leuke riedel gegeven . ::)
Ik heb er maar voor bedankt
Ik heb eens iemand gesproken die er wel was geweest . Nooit meer , overvolle wachtruimte .
En niet bepaald leuke honden natuurlijk
;D ;D ;D

Ik dacht dat honden hun ballen daar juist konden achterlaten! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3291710
hannabelgje schreef:Hier in België krijg je korting via de gemeente. Wel alleen voor katten. Dat vind ik een zeer goede zaak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik denk wel niet dat dat overal is. Maar zeker ben ik niet.
Parelridder schreef:Vandaag ontving ik een mail van het tuincentrum (Ranzijn, er zit sinds enkele jaren ook een dierenarts). Titel: "Huisdiercastratie met korting en eten uit eigen tuin!" :???: En in het bericht "Tot 30 april krijg je 25% korting op de castratie van je huisdier. Alle huisdieren zijn welkom!"
Joh, gezellig, een fijne aanbieding en ze zijn allemaal welkom, laten we ze dan laten castreren :)
Het is anders ook handig voor konijnen en cavia's.
Hier gaan de nijnen toch ook allemaal onder het mes.
De rammen om ze gezelschap te kunnen bieden en de vrouwen om gezondheidsredenen en ook tegen hormonaal gedrag en ruzie.

Ik vind het ook wel een vreemde manier van communiceren.
Door hannabelgje
#3291725
pearlsofpassion schreef:
Ik denk wel niet dat dat overal is. Maar zeker ben ik niet.



Het is anders ook handig voor konijnen en cavia's.
Hier gaan de nijnen toch ook allemaal onder het mes.
De rammen om ze gezelschap te kunnen bieden en de vrouwen om gezondheidsredenen en ook tegen hormonaal gedrag en ruzie.

Ik vind het ook wel een vreemde manier van communiceren.
Ik denk alleen waar er veel overlast is. Ze geven normaal 15 kortingskaarten van 25 euro voor poezen en iets van 20 voor katers met 15 euro korting. Op=op Twee dierenartsen in de gemeente hier waar je ze dan in kan leveren. Ik heb er toen eentje gebruikt met Nori.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3291731
De mensen die gebruik maken van zo,n aanbieding hadden dat anders ook wel gedaan, alleen nu zijn ze wat goedkoper uit. Net als dat niemand in februari een gebit laat reinigen wat al schoon is.

Ken iig 1 praktijk hier in de buurt die in het voorjaar ook altijd zo,n kattencastratie aanbieding heeft. Puur om de nesten met kittens terug te dringen. Dat vind ik een goede zaak.

Verder shoppen mensen wel vaker in de rondte en is voordeliger niet per definitie slechter. Een vaccin is ook een vaccin, of ik er nou bij de ene €80,- voor betaal of bij de ander voor een tientje bij de titertest krijg.

Het zou niet nodig moeten zijn, maarja, spreekuren voor minima zijn ook nodig en aanbiedingen dus blijkbaar ook om het houden van huisdieren niet alleen voorbehouden te laten zijn voor mensen met een wat ruimer inkomen.
Door Eef+Stippels
#3291732
Siberienne schreef:Als ik mijn eigen ziekenhuis bel krijg je zo'n wachtmuziekje en de tekst 'u wordt zo spoedig mogelijk geholpen' dus tja, bij mensen is het blijkbaar niet anders. Ze geven alleen geen korting :biggrin2: :biggrin2:

Sorry laat en beetje melig...
;D ;D
Maar mensen krijgen er geen eten uit eigen tuin bij :cool: Meer uit eigen chemo-vat :biggrin2:
Door Hanny
#3291753
Dochter gaat met haar hond naar de arts in één van de Ranzijn winkels en is gewoon tevreden.
Een goede arts, niets geen engs aan. Zo speciaal is een enting en later een castratie (teef) nu ook weer niet.
Een goede diagnose voor schurft en een behandeling, die aansloeg. Hond goed te pas, dochter tevreden en toch wat minder betalen.
Als ik me goed herinner, de helft van de gangbare prijs voor een enting.

Hanny
Gebruikersavatar
Door pike
#3291796
Siberienne schreef:Als ik mijn eigen ziekenhuis bel krijg je zo'n wachtmuziekje en de tekst 'u wordt zo spoedig mogelijk geholpen' dus tja, bij mensen is het blijkbaar niet anders. Ze geven alleen geen korting :biggrin2: :biggrin2:

Sorry laat en beetje melig...
;D ;D ;D Mag wel laat en melig wezen maar ik lig wel in een deuk
Gebruikersavatar
Door pike
#3291797
smulpaap schreef:Dat is zeker goed .


Wij waren eens bij Ranzijn . Even het e.e.a. voor de tuin halen , en voor de honden nog even wat ballen meegenomen .
Aan jullie is die aanbieding ook al niet besteed ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door