Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3337289
Dank u-s :-*
Vandaag was het 4x 3h, 2w.
En overmorgen met vakantie en wat gaat er mee? Juist , :biggrin2: de renkleding :D
Ben zo blij , voelt gewoon goed !

Verhoog jij dan iedere keer dat je rent Kaela ?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337309
Kaio schreef:Dank u-s :-*
Vandaag was het 4x 3h, 2w.
En overmorgen met vakantie en wat gaat er mee? Juist , :biggrin2: de renkleding :D
Ben zo blij , voelt gewoon goed !

Verhoog jij dan iedere keer dat je rent Kaela ?
Zelfs mee op vakantie, wat goed! Wij gaan naar de ardennen, dus ik ga niets meenemen. Vind wandelen in de heuvels sportief genoeg ;D

Ik ga met elke keer een minuut tot aan de 20 minuten verhogen. Daarna de intervallen elke keer met 1 minuut samentrekken (dus dan 18*1 en 1*2, 16*1 en 2*2 enz) tot ik uiteindelijk op 4*5 minuten zit. En dan uitbouwen tot ik met intervallen op 30 minuten zit en dan de intervallen gaan verlengen om op 30 minuten aaneengesloten te komen.
En dit gaat ongeveer 5 keer zo lang duren als een normaal schema, maar dat maakt me niet uit. Ik wil het einddoel van 5 km halen en het is belangrijker dat ik het haal, dan hoe snel ik het haal.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3337321
We gaan naar TS, dus daar is ook vlak te vinden, maar ook heuvelachtig, dat is ook leuk, maar eh ik moet echt uitkijken met mijn lage onderrug dus, dat is heuvel op meestal uitdagend, maar wellicht dat rennend zelfs beter kan dan wandelend. Kan me voorstellen dat wandelen uitdagend genoeg is in de Ardennen :biggrin2:

Hier gaat het ook nog ff duren voor ik op 30 minuten aan een stuk zit, kan me dat nog niet eens voorstellen ;D . ( 3min ipv 2 merkte ik al ) Maar ik heb het jaren geleden ook gekunt kon me dat toen eerst ook niet voorstellen, dus dat gaat lukken. :biggrin2:
Door zurca
#3337330
Goed bezig iedereen!!

Ik zit inmiddels op 1 keer per week, bijna, 6 keer 1km. (die laatste run van een km haal ik soms wel..soms niet) en dan de 2de keer zit ik op 2 keer 1.5 km. (dit is dan na mijn werkdagen...en dan gaat het niet zo goed als voor mijn werkweek) Maar deze week sla ik over. Maandag niet van gekomen ivm 2de paasdag waardoor we iets op de planning hadden staan. En vandaag geen fut. Gisteren 12 uur gewerkt en ook vanmorgen nog 4 uurtjes, en nu is de energie op.
Door Siberienne
#3337331
Kaela schreef:Zelfs mee op vakantie, wat goed! Wij gaan naar de ardennen, dus ik ga niets meenemen. Vind wandelen in de heuvels sportief genoeg ;D

Ik ga met elke keer een minuut tot aan de 20 minuten verhogen. Daarna de intervallen elke keer met 1 minuut samentrekken (dus dan 18*1 en 1*2, 16*1 en 2*2 enz) tot ik uiteindelijk op 4*5 minuten zit. En dan uitbouwen tot ik met intervallen op 30 minuten zit en dan de intervallen gaan verlengen om op 30 minuten aaneengesloten te komen.
En dit gaat ongeveer 5 keer zo lang duren als een normaal schema, maar dat maakt me niet uit. Ik wil het einddoel van 5 km halen en het is belangrijker dat ik het haal, dan hoe snel ik het haal.

Ooooh Ardennen, leuk! Weet niet hoe jullie rijden maar mocht je de a73 nemen langs Venlo/Roermond komen en zin hebben in koffie, stuur een PB !
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337554
Siberienne schreef:Ooooh Ardennen, leuk! Weet niet hoe jullie rijden maar mocht je de a73 nemen langs Venlo/Roermond komen en zin hebben in koffie, stuur een PB !
Heen gaan we via dierentuinen, terug weet ik nog niet. Maar ik onthou het!!!

Volgens mijn planning had ik gisteren moeten hardlopen. Maar dat is niet gelukt. Dus ik ga zo en dan kan ik me ook wel aan de oorspronkelijke planning van morgenavond weer houden, want daarna kan ik donderdag pas weer. Ik ben kei moe na vannacht een paar uur wakker te hebben gelegen, maar ik heb zo zin!!!! Want???? De korte broek kan uit de kast!!!! Melkflessen hardlopen ;D
Door Siberienne
#3337571
Kaela schreef:Heen gaan we via dierentuinen, terug weet ik nog niet. Maar ik onthou het!!!

Volgens mijn planning had ik gisteren moeten hardlopen. Maar dat is niet gelukt. Dus ik ga zo en dan kan ik me ook wel aan de oorspronkelijke planning van morgenavond weer houden, want daarna kan ik donderdag pas weer. Ik ben kei moe na vannacht een paar uur wakker te hebben gelegen, maar ik heb zo zin!!!! Want???? De korte broek kan uit de kast!!!! Melkflessen hardlopen ;D

;D ;D ;D that's the spirit! gisteren ge-melk-fles-fietst! Vandaag stukje lopen. Aangezien ik ook al twee dagen in de tuin geklust heb spierpijn alom, maar ach... komt wel weer goed!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337579
Siberienne schreef:;D ;D ;D that's the spirit! gisteren ge-melk-fles-fietst! Vandaag stukje lopen. Aangezien ik ook al twee dagen in de tuin geklust heb spierpijn alom, maar ach... komt wel weer goed!
Ik kwam de buurman tegen, dus de melkflessen hebben nog een half uur in de zon stil mogen staan :D

Sterkte met de spierpijn, lopen is dan goed, maar niet per see leuk...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3337622
Hier alleen nog verborgen melkflessen ;D Is wat frisser hier maar heb toch geen korte broek bij me.
Vandaag wel weer geweest! Wel wat zwaarder ondanks de vlakke duinen die we gekozen hadden, maar is toch meer op en neer met hier en daar los zand.
Door Siberienne
#3337638
Heb gelopen, gewacht tot laat want het was echt warm vandaag. 3-2-2-1 minuut, toen was ik thuis en geen zin om nog om te draaien voor de laatste minuut. Begin is er weer. Volgende keer iets langere ronde. Ik loop intervallen op gevoel, kijk waar ik uit kom en daarop gaat fysio schema maken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337660
Kaio schreef:Hier alleen nog verborgen melkflessen ;D Is wat frisser hier maar heb toch geen korte broek bij me.
Vandaag wel weer geweest! Wel wat zwaarder ondanks de vlakke duinen die we gekozen hadden, maar is toch meer op en neer met hier en daar los zand.
Oei, los zand is heel zwaar. Vooral voor je pezen en banden, wel voorzichtig doen hoor!
Siberienne schreef:Heb gelopen, gewacht tot laat want het was echt warm vandaag. 3-2-2-1 minuut, toen was ik thuis en geen zin om nog om te draaien voor de laatste minuut. Begin is er weer. Volgende keer iets langere ronde. Ik loop intervallen op gevoel, kijk waar ik uit kom en daarop gaat fysio schema maken
Lekker!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3337724
Ja ik kijk wel uit inderdaad, ik heb echt geen zin meer in nog meer blessures . Grotendeels was ok, maar enkele stukken aldus zanderig. Net zo goed als ik nog uitkijk met heuvel op en af, dat lijkt me trouwens wel enorm fijn en cool en leuk om dat straks weer te kunnen tijdens het rennen, van die op en neer bospaadjes etc.
Volgende keer rijden we naar bos en nemen we de vlakke paden, daar is de ondergrond toch best fijn om op te rennen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3337725
Siberienne schreef:Heb gelopen, gewacht tot laat want het was echt warm vandaag. 3-2-2-1 minuut, toen was ik thuis en geen zin om nog om te draaien voor de laatste minuut. Begin is er weer. Volgende keer iets langere ronde. Ik loop intervallen op gevoel, kijk waar ik uit kom en daarop gaat fysio schema maken
Is ook best knap hoor op gevoel. Ik denk dat ik me dan er te gemakkelijk vanaf maak....

Ik heb trouwens de runs / intervallen in mijn horloge geprogrammeerd. Erg handig :D :D
Door zurca
#3337742
Hebben jullie niet dat je gaat lopen naar je ingestelde tijd? Hoe moet ik dat nou uitleggen.... ik liep eerst met zo'n app op de telefoon. Zodra ik het dan moeilijk kreeg begon ik te kijken "ben ik er al...mag ik al ff bijkomen?" Toen ik de app de app liet en "gewoon" ging lopen (ik wist ondertussen ongeveer wel de punten hoe ver ik dan zo'n beetje was) liep ik prettiger en kon ik verder lopen dan met app.
Vandaag ook weer rondje ploder gedaan en het ging best aardig. Ik begin met een bepaald doel en als ik aan de laatste "run" bezig ben dan ga ik door tot ik niet meer kan. (niet meer kan qua uithoudingsvermogen, niet qua pijn hoor.) Grappig hoe ik mezelf dan weet te pushen om het voorgenomen doel te overschrijden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door