Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3335852
Kaela schreef:Met mijn intentie was niets mis gisteren tijdens de laatste yogales. Ik heb op mijn kop gestaan ;D

Nietes...... :o :o

Ik moest het deze keer doen met de-intentie-tot-kleermakerszit ::)
maar wel een prachtige ontspannen downward facing dog (waar een mens al niet blij van kan worden ;D )
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3335862
Kaio schreef:Yoga staat idd. Nog op mijn lijstje, maar ook ik ben bang voor te zweverig. Dat hmmmmmmmmm etc. Is niet aan mij besteed. Liever sportyoga of zo. :biggrin2: Dat jezelf steeds verder rekken en concentreren op houding etc, dat is hetgeen ik wel zou willen.
Zou gewoon eens kijken of je ergens een proefles kan volgen zodat je kan merken of het een te zweverige persoon is die het geeft of niet ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335884
devillovesangel schreef:Ik vind dit erg fijne schema's :) https://www.runnersworld.nl/hardloopschema-s/
dan twijfel ik toch, de absolute beginner vind ik te mieterig, zeker omdat ik prima kan wandelen ;) De andere al meteen best zwaar denk ik, gezien er bij mij van alles mee "bounced" (d spekjes overal bedoel ik) als ik ren. 6 minuten achter elkaar in eerste week dat is best heel wat...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3335909
Too schreef:Nietes...... :o :o

Ik moest het deze keer doen met de-intentie-tot-kleermakerszit ::)
maar wel een prachtige ontspannen downward facing dog (waar een mens al niet blij van kan worden ;D )
Wellus! Met zo’n mal bankje en de eerste keer een zetje van de juf. Nou was dat niet echt ala yoga, het gegiegel ook niet haha. Maar gewoon om het een keer te voelen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335926
Kaela schreef:Wellus! Met zo’n mal bankje en de eerste keer een zetje van de juf. Nou was dat niet echt ala yoga, het gegiegel ook niet haha. Maar gewoon om het een keer te voelen.
eh.....nu weet ik niet meer wat ik moet denken bij op je kop staan.... :o :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3335937
Kaio schreef:eh.....nu weet ik niet meer wat ik moet denken bij op je kop staan.... :o :biggrin2:
Zo! Alleen wij deden het vlakbij de muur, maar bedoeling was wel dat je probeerde echt helemaal los te staan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335940
Kaela schreef:Zo! Alleen wij deden het vlakbij de muur, maar bedoeling was wel dat je probeerde echt helemaal los te staan.

Afbeelding
raak je nog de grond met je hoofd of zweeft dat dan?
Door Siberienne
#3335941
Kaela schreef:Zo! Alleen wij deden het vlakbij de muur, maar bedoeling was wel dat je probeerde echt helemaal los te staan.

Afbeelding
Oooooooh gaaf! Ik wil ook zo’n bankje! Ik durf dat dus echt niet, op mijn hoofd staan, dat weiger ik :biggrin2: komt alles in verzet... grappig hoe dingen kunnen verschillen he?

Vandaag stukje gelopen met Spot, ongeveer 4x 3 min met 1-2 minuutjes pauze ertussen. Kwam best stuk terug van mijn werk en was heerlijk om even naar buiten te gaan. Beetje melig dus met selfie onderweg
FFD46C54-9157-447E-80D4-E91F3FBEDF7F.jpeg
FFD46C54-9157-447E-80D4-E91F3FBEDF7F.jpeg (385.18 KiB) 1851 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335942
Siberienne schreef:Oooooooh gaaf! Ik wil ook zo’n bankje! Ik durf dat dus echt niet, op mijn hoofd staan, dat weiger ik :biggrin2: komt alles in verzet... grappig hoe dingen kunnen verschillen he?

Vandaag stukje gelopen met Spot, ongeveer 4x 3 min met 1-2 minuutjes pauze ertussen. Kwam best stuk terug van mijn werk en was heerlijk om even naar buiten te gaan. Beetje melig dus met selfie onderweg

FFD46C54-9157-447E-80D4-E91F3FBEDF7F.jpeg
jullie staan anders wel mooi op de kop hoor :biggrin2:

leuk met hond samen, ik moet eerst zelf wat vertrouwen hebben en meer snelheid, want die hondjes gaan wat sneller dan ik :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3335943
Waaah makkie toch Siberienne, zo sta je alsnog op je kop! Leuke foto!
Kaio schreef: raak je nog de grond met je hoofd of zweeft dat dan?
Nee, je hoofd raakt de grond niet. Je leunt op je schouders en je ondersteunt met je handen.
Door Siberienne
#3335961
Kaio schreef:jullie staan anders wel mooi op de kop hoor :biggrin2:

leuk met hond samen, ik moet eerst zelf wat vertrouwen hebben en meer snelheid, want die hondjes gaan wat sneller dan ik :biggrin2:
Oh gelukkig :biggrin2: toch ondersteboven! (((Ik,zie dat dus zelf niet op phone en tablet...)))

Spot is nog erg rustig op ‘t moment, dat scheelt :biggrin2: want als hij echt de sokken erin zet ...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3335994
Ik ben vanmorgen na een lange winter toch maar gestart, erg moeilijk voor mij. Van hardlopen worden mijn knieën sterker, maar ik moet het wel opbouwen. Nu een beetje recreatief gelopen, wel de randjes opgezocht. Ik heb een horloge die alles bijhoudt, dus op basis van wat ik gedaan heb, kan ik concluderen dat de volgende keer 2x4minuten en 1x2minuten of 3x4minuten trainen wordt.
Hopelijk wordt het volgende week mooi weer, want ik wil dit bijvoorbeeld ook wel eens na het werk ofzo proberen. Ik verwacht geen hoge prestaties, maar na het werk kwartiertje/halfuurtje hardlopen is denk ik al een wereldprestatie :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3337257
:wavetowel2: juj al einde week 2 bezig met opbouwen. Ik loop niet te hard van stapel (had een onderrugblessure door iets anders, maar rennen lukte wel!) Beter wat langzamer rennen en zorgen dat de spiertjes het goed blijven doen.Tot nu toe :thumbsupup: Begin van het rennen voel ik mijn scheenbenen, maar eigenlijk alleen maar de eerste stint zeg maar. Gaat nog best goed dus
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337278
Goed bezig Kaio!

Ik heb er nu drie loopjes opzitten. Ik had bedacht om met 6*1 minuut te beginnen en dan steeds 1 minuut erbij tot ik op 20*1 minuut zit. En dan pas gaan opbouwen naar langere intervallen. Gaat echt een lang traject worden, maar dat geeft niet, ik wil dat het goed gaat. En omdat ik 3 weken achter elkaar geen sporten op zaterdag heb, kan ik nu ook even mooi 3 keer per week gaan en dan ben ik ook iets sneller door de eerste fase heen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door