Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3296717
Patrijs is inmiddels lekker . Dus dat is voor herhaling vatbaar :biggrin2:
Morgen mag ze voor het eerst haaskarkas eten
Tot nu toe nog geen ""harder "" vleesbot gegeven
Een kwartel in de veren is een echt feestje , veren plukken :D
Ze eet keurig op haar vreetkleedje , ik heb nog nooit een hond gehad die het zo keurig doet
Ik dweil de keuken , maar het zou bij wijze van niet nodig zijn
Laatst zag ik gedrag waarvan ik dacht , hier klopt iets niet
Ze vind het fijn als ze met rust word gelaten tijdens het eten
Ik gaf de planten water terwijl zij aan het eten was , maar wat doe je dan in het slaaphuis ?
Nou , daar verstop ik even wat stukjes pens :biggrin2:
Dus met pens let ik maar even scherper op
Ten aanzien van het alleen zijn : Ze kan inmiddels een half uur alleen blijven , is ontspannen en ligt in haar mandje te slapen
Verder is ze gelukkig de vrolijkheid zelve (overlijden Tessa ) Ze krijgt veel afleiding , en we zoeken leuke vriendjes op waarmee ze kan spelen
En eenmaal weer thuis is ze voldaan en tevreden en zoekt haar mandje op om te ontspannen /slapen
Met de fokker hebben we nog steeds intensief contact , zij zijn erg blij dat het goed gaat met Thara
#3298057
Het kleine monster heeft momenteel wortels in haar oren :biggrin2:
Luisteren ? Moet dat ?
Ik ga je lekker uitproberen ::)
Hmm heb ik dat geleerd ? Ik weet nergens van hoor
Trimmers en fietsers zijn momenteel reuze interessant . Het is 300 % opletten
En als je de kans krijgt dan toon je je allerliefste kant , en iedereen trap erin . Want ik weet precies hoe ik mensen om mijn poot kan winden hoor
We hebben inmiddels een erg leuk groepje terroristen . teckels , een chiwaf , twee kruisingen van een kilo of 10 , een jrt en een sul van een berner die er gezellig tussen loopt
de hondjes zien elkaar dagelijks en spelen heerlijk met elkaar . Hier in de buurt hebben we nog twee faufs , daar speelt het monster ook vaak mee , en ze heeft ook nog een les in de bagger duiken gekregen van de twee heren :biggrin2:
#3298129
smulpaap schreef:Het kleine monster heeft momenteel wortels in haar oren :biggrin2:
...
We hebben inmiddels een erg leuk groepje terroristen .
...
Klinkt als Code Oranje. :biggrin2:

Zonder gekheid... Wat heeft Thara het getroffen bij jullie! En volgens mij kunnen jullie dit kleine, slimme terroristje prima aan. ;D
#3298144
Wat heerlijk om te lezen allemaal ;D
Geweldig om te zien is dat hè hoe slim ze is en soms iedereen om haar pootje probeert te winden :biggrin2:
Door Honyx wordt wild inmiddels ook al (zij het nog met lange tanden en een verontwaardigde blik) steeds beter gegeten.
#3298148
Doranto schreef:Wat heerlijk om te lezen allemaal ;D
Geweldig om te zien is dat hè hoe slim ze is en soms iedereen om haar pootje probeert te winden :biggrin2:
Door Honyx wordt wild inmiddels ook al (zij het nog met lange tanden en een verontwaardigde blik) steeds beter gegeten.
Ik mag met deze JRT dame niet echt klagen . Maar , alles wat menselijk is is niet te nassen . De groentemix is extra zoet door wat meer wortel en dan gaat het er wel in
Zo ging dat met de vorige twee ook :biggrin2: Een ei is nou ook niet je van het . Maar een kwartelei is wel weer te nassen ( tot nu toe )
Noten ? Wat proef ik nou door mijn eten >:( dat is ook een zinloze missie . Vis is voor zeehonden , dat vonden de andere kostgangers ook
Wilde eend en gans heeft ze nog niet gehad , dat ga ik proberen . Maar we hebben meerdere kostgangers gehad die wilde eend eerst wel te nassen vonden en het later lieten liggen
En met de overige diersoorten is de bak na een minuut of twee geheel schoon
#3308205
Weer eens een update over de kleine etter :biggrin2: :P
Wortels ? Die zitten nog regelmatig in de oren
Maar de pet staat ook wel op ik wil graag luisteren , leren en werken
Dit is onze veertiende hond , en de eerste die niet op de bank gaat :biggrin2: Dat we dit nog mogen meemaken
Madame -vlo is sinds ze hier is wel 150 gram aangekomen , maar dat zien we niet in de breedte . Ze weegt nu 6,4 kg en staat wel iets hoger op de pootjes
Het eet niet maar het vreet , 250 a 300 gram is binnen een paar minuten schoon op
Het slaapt als een marmot , en natuurlijk onder een warme deken . warmte ? Welnee , ik heb nergens last van
Fietsers en trimmers zijn niet meer in de mode , die laat ze keurig met rust . katten zijn momenteel wel erg boeiend
Ze gaat dagelijks naar haar vaste groepje vriendjes , leuke hondjes met dito eigenaren . En als we er bijna zijn dan trek ik lekker aan de riem , want dan wil ik spelen :D
dan ben ik niet te corrigeren hoor , mijn vrienden . Daar wil ik zo snel mogelijk naar toe
En verder lange wandelingen . na de zomer gaan we fietsen . het is nu toch veel te warm
Zwemmen is inmiddels een leuke hobby geworden , graven idem . Maar het is ronduit belachelijk dat dat niet in je eigen tuin mag
En daar heeft het personeel ook best de handen aan vol :biggrin2: Ik ben een JRT en ik geef het niet op , wij ook niet
#3312681
Jolige Julia is inmiddels alweer een half jaar hier , wat gaat de tijd toch hard
We zijn heel erg blij met haar , ze heeft een waanzinnig lief karakter :-* :-*
Ze is tevreden , ze is altijd vrolijk en blij
We hebben gelukkig weer een gouden hondje gevonden
Het geeft afleiding , ze zal de anderen nooit vervangen . En dat hoeft ook niet
We denken met veel liefde en voldoening terug aan ons oude roedeltje :-*
031.JPG
031.JPG (3.61 MiB) 3111 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door