Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3288357
smulpaap schreef:Speelmoment
De terrorist is op de foto weer fris en fruitig :biggrin2:
De muur is inmiddels gepimpt , de kleine draak had haar kans genomen en was even zalig de vijver ingegaan

Verder is er nog iemand die erg druk is met een speeltje met pieper ::)
De oude tang heeft zo nu en dan ook weer een dolle bui


https://myalbum.com/album/k079ONF34FMC
Volgens mij leven jullie zelf ook van dit guitige meisje ;) :) :)
#3288942
Van een oude tang kan je nog best wat leren ::)

Net weer een speelmoment , piepballen zijn momenteel erg in de mode . Ook bij de oude tang

Thara haalde haar bal uit de keuken . kwam de bal bij me brengen , maar wat hoor ik nu toch ::)
Tessa haar bal was in het slaaphuisje terecht gekomen , dus Tessa was het slaaphuis ingegaan
Maar in een slaaphuis schijn je ook vette pret te kunnen hebben met je piepbal
Dus , het was vanuit het slaaphuis volop piep - piep - piep
Dat hoofd van die kleine ;D ;D ;D
#3289278
Zo , er is iemand moe :biggrin2:
Een afspraak gemaakt met de vriendinnen van Tessa , een erg leuke jonge Labradoodle en een hele lieve jonge Dalmaat
Dus de kleine terrorist heeft even heerlijk geravot . Opa Labrador was er ook , maar die heeft niet zoveel interesse meer in wilde wijven :P
Die was lekker aan de snuffel met Tessa . We laten de terrorist selectief spelen met andere honden
#3289554
Er is een huis gekraakt .... :biggrin2:
Tessa haar slaaphuis

Van de week hadden de dames het plan om er samen in te gaan , hmm dat past niet ::)
Oplossing : De ene dame in het huisje , de andere dame met de bips op het ""gazon ""
Maar vanavond kon de kleine etter er dan toch eindelijk ook eens in . Heuh oude tang ga jij op de bank ... dan smeer ik hem nu in het slaaphuis
Een kwartier later kwam ze er weer even uit , Poes ( haar knuffel ) moet er ook in , Poes lag nog in haar mand
Maar poes is best groot , dus Poes paste er niet meer in . Nou Poes dan smijt ik jouw er maar uit , en dat ging niet zo zachtzinnig :biggrin2:

Verder was het monster vandaag best boos . We liepen langs de tennisbaan , en wauw zeg . Dat is een plek waar je de ballen echt ziet vliegen :D
En juist dan loop ik aan de lange lijn >:(
Het deed me direct weer aan iemand denken , Amber ;D ;D ;D Die dacht er net zo over . Er lag eens een berg sneeuw bij de tennisbaan
Hmm als ik nu die berg eens op ga , dan vang ik misschien wel een tennisbal ... even kijken hoor . Ik heb er nog een foto van , :-* :-* :-*
#3289755
Lekker relaxen :-* :-*
En inmiddels weer wakker en lekker in de tuin in het zonnetje
Terwijl de JRT die hier een 300 meter vandaan woont weer volop loopt te blaffen in de tuin :-X
Thara geeft geen krimp en zit heerlijk ontspannen van het zonnetje te genieten
Ze is vanmorgen lekker 1,5 uur mee geweest en heeft heerlijk geravot met twee teckels en een andere ruwharige JRT
Allemaal hondjes die we kennen
thara slaaphuis 023.JPG
thara slaaphuis 023.JPG (3.62 MiB) 2540 keer bekeken
thara slaaphuis 015.JPG
thara slaaphuis 015.JPG (3.64 MiB) 2540 keer bekeken
#3289756
Heerlijk hoor, dat is genieten :smitten:
Wij hebben hier achter ook zo'n blafgeval zitten, zo gauw ze weg gaan en het is goed weer donderen ze dat beestje naar buiten (of hij heeft zo'n luikje) waar hij om álles blaft. Hij ligt volgens mij achter de poort te loeren of je langskomt want als je rustig voorbijwandelt slaat 'ie ook meteen aan >:(
Die man kreeg het beestje toen hij met pensioen ging :-X
#3289780
- pien - schreef:Heerlijk hoor, dat is genieten :smitten:
Wij hebben hier achter ook zo'n blafgeval zitten, zo gauw ze weg gaan en het is goed weer donderen ze dat beestje naar buiten (of hij heeft zo'n luikje) waar hij om álles blaft. Hij ligt volgens mij achter de poort te loeren of je langskomt want als je rustig voorbijwandelt slaat 'ie ook meteen aan >:(
Die man kreeg het beestje toen hij met pensioen ging :-X
Dat is bij ons in de buurt idem . Voordat ze naar het werk vertrekken even in een minuut tijd naar buiten , en de rest van de tijd blijft die hond achter in de tuin
Opvoeding ? Activiteiten ? Als er nog tijd over is mag ie het welbekende rondje om de kerk . En ja , dan ga je je eigen ding maar verzinnen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door