Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3313804
En we hebben weer een loopse Lola :biggrin2: De tweede keer dat de freule loops is . Lijnen , die moesten ze verbieden . Ik zou het echt wel weten hoor ::)
En wat denken jullie , gaat dat mens expres in de regen met me wandelen . Dan zijn er geen honden >:(
En mijn a.s vakantie ? Hmm aan de lange lijn mag ik >:(
Maar moeder zegt dat we in Dec ook gaan , nou , dan ga ik mooi uit mijn dak hoor :D
#3313984
Fenixjuh schreef:Jacy vond de vakantie in Beieren aan de lange lijn geen probleem, jouw baasjes kennende komt het met jou helemaal goed!! ;) :-*
Oh het is wat het is hoor :)
En de kleine slettebak kennende , we vertrouwen haar voor geen drie dubbeltjes als we haar bij wijze van wel los zouden laten :biggrin2:
#3319030
Chintha onze Hollander was een eigengereide tante
Amber was een eigenwijze tang
Maar deze freule heeft ook een kop zeg , ze is inmiddels acht maanden bij ons . En het ware aardje komt er lekker uit
Ik ben gewoon mezelf hoor butler :biggrin2: En ik voel me gewoon thuis hier .....
We hebben meerdere JRT gehad , maar deze freule spant echt de kroon
Maar goed , met Amber nog vers in het geheugen ..... :biggrin2: Dan moest er vaak ook heel wat uit de kast komen om de tang op andere gedachten te brengen
En zo werkt het met dit portret ook
Ze is erg lief , in huis ook heel erg makkelijk . Tijdens de nacht horen we haar niet , oh ben je wakker ? Nou , dan ga ik ook maar aan de dag beginnen
Wil je uitslapen ? je doet maar .
Maar als het aan mij zou liggen dan zou ik toch vaker mijn eigen zin willen doen hoor ::)
#3321150
De freule is sinds ze bij ons is 550 gram gegroeid , ze weegt nu 6,8 kg . Ze is wel een stuk de hoogte ingegaan , de buik word minder nat nu :biggrin2:
Madam is nu bijna 19 maanden oud . Het eet niet maar het vreet , en ze is de allereerste die duif eet :biggrin2: Alles is eigenlijk lekker . Behalve vis , noten en fruit etc
Een echte JRT , dergelijke dingen zijn voor mensen ( de andere Russels dachten er net zo over ) Doils moet zeer goed gemengd worden , want anders ......
Groenten idem , maar dat accepteert mevrouw inmiddels . We zijn alweer een tijdje aan de gang met tanden poetsen , heel langzaam aan opgebouwd
Maar de freule vind het inmiddels prima , ze is verslaafd aan oren , en als je braaf bent geweest dan krijg je gewoon een extra oor :D
In huis is ze erg rustig , kan uren slapen en/of luieren . Zeker nu de kachel weer brand :biggrin2: wat Milo altijd flikte doet zij ook . Als de zon niet warm genoeg is dan klim ik bovenop de bank , want daar voel ik de zon het beste . En als de kachel niet warm genoeg is dan kruip ik onder drie kleden
Als de baas thuis komt en hij heeft vermoeide voeten dan krijgt ie een zalige voetmassage :biggrin2:
En dan kan ik barsten , in het weekend idem . Nee , de baas mag met me spelen , jij niet
Verder is ze dol op ""haar familie "" als ze ze weer ziet is ze zo blij
De fietskar en de auto is ook favoriet , want dan gaan we wat leuks doen :D
#3321771
We kwamen vanmorgen een andere ruwharige JRT tegen , 12 jaar oud . Maar die had er nog erg veel zin in hoor :biggrin2:
Ze was even lekker aan het ravotten met Thara , later wilde Thara weer met haar balletje spelen . Oude JRT er ook achteraan ... maar ja die jonge blom hield ze toch echt niet meer bij

En vanmiddag had het monster een leuke date met een teckel , dat was ook weer dolle pret . Lekker spelen met elkaar
#3362083
Ik plaats de update over Thara even in dit topic :)

Thara maakt het prima , ze is inmiddels 2,5 jaar . En in Febr is ze hier alweer 2 jaar
Het is een zeer eigenwijze freule . Maar ook zeldzaam lief , erg sociaal . En kan ook best lui zijn
Ze kan bv bovenop haar uitkijkpost lange tijd naar buiten kijken en is dan geheel zen
Slapen is ook een hobby :biggrin2: En juf kan eindeloos snuffelen
Het alleen thuis zijn gaat inmiddels prima !
Zwemmen doet de freule alleen als het mooi weer is
Uitslapen is ook een hobby (jammer dat de butler altijd vroeg is :biggrin2: )
Mee naar winkels is ook een feestje , dan sta je ook bij de kassa . Maar helaas .... dan zijn je poten te kort en zou je eigenlijk meer willen zien
Bijlagen
P9025602.JPG
P9025602.JPG (1.67 MiB) 2849 keer bekeken
P9025627.JPG
P9025627.JPG (1.24 MiB) 2849 keer bekeken
ermelo 052.JPG
ermelo 052.JPG (3.59 MiB) 2849 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door