Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3293616
smulpaap schreef:Dan denk je in een vier sterren restaurant te wonen ::)
Maar dat was van de week niet het geval hoor
Er lag me toch iets smerigs in mijn bak :o >:( Een rare vogel die patrijs heet
Daar was ik niet zo blij mee , maar uiteindelijk heb ik toch maar gegeten
Ik stierf van de honger , en ik kreeg ook al geen snacks . wat een stom wijf zeg >:(
tjongejonge, weer zo'n stomme butler!
overal valt te lezen dat wij honden patrijs niet te vreten vinden, maar nee hoor gewoon proberen :rant:
pas maar op! Duif gaat ze vast ook proberen. Tip van mij: 2 dagen laten staan, dan probeert ze t nooit meer :biggrin2:
#3293673
smulpaap schreef:Dan denk je in een vier sterren restaurant te wonen ::)
Maar dat was van de week niet het geval hoor
Er lag me toch iets smerigs in mijn bak :o >:( Een rare vogel die patrijs heet
Daar was ik niet zo blij mee , maar uiteindelijk heb ik toch maar gegeten
Ik stierf van de honger , en ik kreeg ook al geen snacks . wat een stom wijf zeg >:(
O ja... ;D ;D ;D
Ik had hier laatst ook patrijs besteld, en ze vraten het gewoon! Terwijl ik later dacht 'oei, is dat niet net zoiets als wilde eend, dat de kans groot is dat ze het laten staan :-X '
Maar als de kliko hier het eet is er grote kans dat de andere het gewoon opeet omdat het anders gestolen wordt als je even niet oplet :naughty:
#3293675
Aprilsnow schreef:Waar is hier want heb ook nog wat in de vriezer dat echt niet gegeten wordt :(
Patrijs en fazant (die eerst wel gewoon op ging >:( )
Het Gentse ;)

Hier loopt een exemplaar dat als grote klacht heeft dat hij veel te weinig eten krijgt. Meneer wil graag het tienvoud (zonder overdrijven) en lust alle landdieren wel.
#3293782
- pien - schreef:O ja... ;D ;D ;D
Ik had hier laatst ook patrijs besteld, en ze vraten het gewoon! Terwijl ik later dacht 'oei, is dat niet net zoiets als wilde eend, dat de kans groot is dat ze het laten staan :-X '
Maar als de kliko hier het eet is er grote kans dat de andere het gewoon opeet omdat het anders gestolen wordt als je even niet oplet :naughty:


Vis is ook weer eens iets voor zeehonden ::) Verbazen doet het me niet echt . Dit is de derde Russel die geen vis wil eten
De beide Bullen bedankten er ook voor
#3293803
smulpaap schreef:Vis is ook weer eens iets voor zeehonden ::) Verbazen doet het me niet echt . Dit is de derde Russel die geen vis wil eten
De beide Bullen bedankten er ook voor
Ow jee, daar ga je dan met je goeie bedoelingen :-\
Hier gaat zalm en haring er wel in, Rocco krijgt de grote stukken, die vreet als een malle, en Joep krijgt hapklare stukjes anders haakt 'ie al af (doet 'ie met al het kauwwerk )
Tot nu toe ging bij alle honden hier (2 kruisingen en 3 Russells) vette vis er aardig in, wat een bofferd ben ik!
#3293805
- pien - schreef:Ow jee, daar ga je dan met je goeie bedoelingen :-\
Hier gaat zalm en haring er wel in, Rocco krijgt de grote stukken, die vreet als een malle, en Joep krijgt hapklare stukjes anders haakt 'ie al af (doet 'ie met al het kauwwerk )
Tot nu toe ging bij alle honden hier (2 kruisingen en 3 Russells) vette vis er aardig in, wat een bofferd ben ik!


Je boft zeker :)
Maar gelukkig bestaat er visolie
#3296110
Zo , er is iemand naar de kapper geweest . Na anderhalf uur was de freule klaar . Het is een heel ander hondje zo , moet er echt even aan wennen
Voorlopig geen punker meer in huis
Eenmaal thuis was ze er moe van , poeh hee even bijkomen in de tuin . Daarna plofte het in coma en na een slaapje ziet ze er weer fris en fruitig uit
t. getrimt 011.JPG
t. getrimt 011.JPG (3.7 MiB) 2419 keer bekeken
ta. geplukt 002.JPG
ta. geplukt 002.JPG (3.56 MiB) 2419 keer bekeken
ta. geplukt 005.JPG
ta. geplukt 005.JPG (3.58 MiB) 2419 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door