Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3395705
En vandaag is hare eigenwijsheid precies 3 jaar bij me :) :-* :-* :-*

Na een zeer moeilijke periode (zeker ook voor haar ) is ze weer stabiel en evenwichtig (geworden ) Dat ging al goed , maar na de relatieperikelen was ze weer geheel van slag . Weer enorme verlatingsangst . Ook nog een verhuizing , het was allemaal teveel van het goede voor het arme ding :'( En van het vrouwtje begreep ze ook niet veel meer )
Maar ook het vrouwtje is weer opgekrabbeld uit haar diepe dal
Dus haar leventje is weer stabiel geworden . De ingreep heeft haar ook goed gedaan . Haar vachtje is tot nu toe prima . Ze krijgt nog steeds wat minder voeding . Maar is tot nu toe tevreden met de hoeveelheid .
Hier in haar nieuwe omgeving heeft ze het prima naar haar zin , er woont een kennelgenootje in de buurt . En als Jut en Juul elkaar treffen is het dikke pret , want ja twee JRT bij elkaar ::) Dan vertoon je nog veel eigenzinniger gedrag :biggrin2: Hoor jij het ook ? Er roept een butler , ja …. maar ik luister echtttttt niet hoor . Kom op dan gaan we weer keten :D :D En dan smeert het gespuis um maar weer eens . Want daar in de struiken is ook nog van alles te ontdekken hoor , en daar komen die butlers toch niet . Kom , dan gaan we nog effe racen door de bagger :D En ik mag tegenwoordig ook mee naar de kapper , daar lopen we vaak langs en als de vrouw ziet dat het rustig is gaat ze naar binnen . Maar ik wil daar elke dag wel naar binnen , krijg ik lekker veel aandacht van de kapsters . Ja , want ze kennen mij natuurlijk ::) :D Of mee naar de markt , daar staat mevrouw kip . En dan mag ik een stukje kip aanpakken :D Als ik ga slapen dan mot ik wel mijn trui aan ::) En dat mot de vrouw niet vergeten hoor ! Verder doe ik graag aan proletarisch winkelen . Maar ach , die meneer wordt toch niet boos op me . De vrouw heeft een soort deal gesloten , wat ik heb gejat rekent ze af . Ik ben nl nogal lastig , en als ik bv snacks zelf uitzoek gaat het tenminste op, snappen jullie het nu ? ::) Over twee maanden ben ik alweer jarig , en dan wordt ik alweer 4 jaar . Verder slaap ik graag , ik heb laatst zelf een kussen gejat , die wilde de vrouw weggooien . Ben je nou helemaal mal >:( Die wil ik hebben . Maar ik snurk ook graag in mijn eigen villa . En na het avondeten loop ik net zolang in de weg totdat de butler me mijn welverdiende snack geeft :D :cool:
Nou , toedeloe . Ik hoop dat ik nog een jaar of tien zo door kan gaan :cool:
Bijlagen
t. zwemt b.wijk polder 117.JPG
t. zwemt b.wijk polder 117.JPG (4.91 MiB) 1844 keer bekeken
t. zwemt b.wijk polder 102.JPG
t. zwemt b.wijk polder 102.JPG (6.73 MiB) 1844 keer bekeken
driehuizen 145.JPG
driehuizen 145.JPG (4.01 MiB) 1844 keer bekeken
#3395860
Wat fijn dat jullie saampjes jullie draai weer gevonden hebben op het nieuwe stekkie!
De trui is dus nog steeds in trek?! :) Sinds Pippa geplukt is, is ze ook wat kouwelijker geworden. Heb haar al een aantal keer zien bibberen in haar mandje 's avonds. Ze slaapt boven en daar staat de cv niet tot nauwelijks aan. Ik overweeg een pyama voor haar :-[ ;D
#3420587
En de theemuts id inmiddels 4 jaar bij me
In april word ze alweer 5
Hare eigenwijsheid maakt het uitstekend
Momenteel zijn ree ribben in de mode
Fazant is uit de mode , en ik ben voor de k*tklusen . :biggrin2: madam haar eten bereiden en dergelijke . Haar nieuwe baasje is het helemaal :biggrin2: ze heeft de baas uitstekend om haar poot gewonden . Het was gelijk bingo :D toen we nog niet samenwoonden zat juf op zaterdagmiddag op haar uitkijkpost, wenste niet meer mee te gaan naar buiten. Nee , want mijn vriend komt. En haar nieuwe baas vond het geweldig . Eindelijk een hond , wilde ie ook graag. Maar zag in dat hele dagen werken en een hond niet de juiste combi is . Juf mag elke dag zn beker uit likken , hmm kefir ;D .
Juf zit bij de baas op schoot , en bekijkt mij niet :biggrin2: al vanaf ons eerste contact zei ik het . Je hebt er nog een vriendin bij hoor :biggrin2: er is nog steeds veel contact met de Fokker. Erg leuk , en zij zijn natuurlijk blij dat hun puppekind goed terecht is gekomen . Het alleen blijven gaat prima , het is een heerlijk hondje .met eigenwijze pet , maar die zal wel nooit af gaan :biggrin2: haar ex-baasje krijgt geregeld een update plus foto's en filmpjes over het reilen en zeilen van madam. We vinden het beter dat ze haar ex -baasje niet meer ziet . Ze is evenwichtig nu , en dat willen we graag zo houden
Bijlagen
20200901_191036.jpg
20200901_191036.jpg (3.69 MiB) 1275 keer bekeken
20201014_174633.jpg
20201014_174633.jpg (3.53 MiB) 1275 keer bekeken
20201107_114418.jpg
20201107_114418.jpg (7.48 MiB) 1275 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door