Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3285784
We hadden voordat we op vakantie gingen al contact gehad . Er waren er nl twee teruggekomen bij deze fokker
Een reutje van 5,5 jaar . De arme drommel zijn eerste baasje was overleden , en nu is zijn tweede baasje zo ziek dat er niet meer voor de reu gezorgd kan worden

Eigenlijk gingen we voor het reutje ( maar teven lijken ons lot te zijn :biggrin2: )
De reu is toch gemakkelijker dan de teef . Dus na onze vakantie werd ons de vraag gesteld of wij ook iets voelden voor "" de prinses op de erwt ""
We hebben ervaring met het ras , en ervaring met deze problematiek .
Mijn werktijden zijn in deze ideaal om de tut hierin goed te begeleiden
Ik heb om deze reden al jaren een ""hondenbaan "" geheel afgestemd op herplaatsers

Wat Tessa betreft , we kijken eerst of de klik er is . En we nemen z.n maatregelen om tante puber in het gareel te houden en Tessa haar rust te beschermen
Maar het is verder een vrolijk , lief en speels hondje

Ze doet het in de roedel van de fokker ook goed . Haar beide ouders en grootouders wonen ook nog steeds bij de fokker ( grootouders zijn 16 jaar )
Het is een JRT en dat vraagt iets van een eigenaar . En het is echt niet alleen maar een leuk klein hebbedingetje
Momenteel is ze loops ook ..... gelukkig maar . Niet met zes maanden maar geholpen :-X Dat vonden we ook wel een belangrijk punt hoor bij een teefje wat nog zo jong is
#3285887
ooooooooooo, wat een droppie :smitten: Hopelijk is de klik er en krijgt ze een gouden mand bij jullie en de grote smurfin :-* :-* Heb je Tessa al wel een beetje voorbereid??
Jammer dat sommige mensen het "op" vergeten dat bij voeding vooraf gaat :P Zeker een JRT kan behoorlijk "fel" zijn, daar zijn de meeste westies jandoedels bij..... (je snapt wel wat ik bedoel denk ik)
#3285933
We zijn thuis . De klik was er , en Thara woont nu bij ons . Beide meisjes reageerden erg goed op elkaar
De terugreis is voorspoedig verlopen , een beetje op zijn pups . Voorin de auto , op de grond en zicht op de baasjes
Twee keer een correctie en daarna is ze zoet gaan slapen ( uit Zeeland vandaan een hele reis dus )
Eenmaal thuis even een korte ronde gedaan , misschien een poepje ? Ze houd in elk geval ook van eendenpoep , net als Tessa :biggrin2:
Ze loopt nu haar nieuwe huisje te onderzoeken
De fokker heeft haar al overgezet op vers , dus daar kunnen we ook gelijk mee aan de slag
We gaan haar nu nog niet plagen met de camera
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door