Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3285122
In het topic van Saartje gaf ik zondag al aan dat Teun mank liep. In de afgelopen dagen ging het van kwaad tot erger en vanmorgen is hij opgenomen in de dierenkliniek in Dordrecht. Gisteren kon hij zijn pootje verzetten, een beetje, door hem naar voren te zwiepen. Staart strak tegen de poeperd, na 5 stappen gaan zitten, scheef zitten en het leek of hij zijn kop niet op kon tillen. Gisteren heb ik hem eten gevoerd, eenmaal een hapje in zijn n bek ging het makkelijk naar binnen maar zelf uit de bak eten ging niet. ook water drinken gaat alleen als we de bak recht onder zijn giecheltje zette. Hij was lethargisch... geheel niet zij drukke zelf...

Aangezien we al contact hadden met deze dierenkliniek voor Saartje, maar even contact gezocht, vanmorgen kon mijn man met Teun terecht. Teun is daar gehouden. Hij heeft een infuus met Ketamine en nog iets, morgen ziet de neuroloog hem en gaat hij w.s door een MRi scan.

Het is echt ongelofelijk wat wij in 1,5 maand tijd meemaken, Mijn man heeft de griep gehad, kom je wel weer overheen maar blijkt achteraf ook een longontsteking gehad te hebben. Saartje met de onverklaarbare uitvalverschijnselen ik die met Saar van de trap kukelt, en al 4 weken en zere enkel heb, de oven stuk (dat is maar een ding dus veel minder belangrijk) en nu Teun.... we zijn er moe van en een beetje hopeloos... Net nu het met Saartje zo'n stuk beter gaat.... (ik verdenk haar er stiekem van dat ze 's nachts een keer naar Lourdes is geweest).
Laatst gewijzigd door M@rina op ma 01 mei 2017, 16:48, 7 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door