Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3283342
En wie wil meegenieten, die kan naar dit filmpje kijken. We waren in Ramsau am Dachstein met de heren, ons “:vaste” plekje in Oostenrijk : in het pension van de Familie Gerharter (met in hun familiewapen kermit de kikker - maar vooral een fantstische sauna)
Gelanglaufd, gewandeld in de bergen en vooral heel veel in de sneeuw gespeeld - althans Spot kreeg er geen genoeg van, de snowdiver!

Kijk, en geniet !

Laatst gewijzigd door Siberienne op wo 15 feb 2017, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
#3283410
Ooooh! Ik krijg ook spontaan heimwee... Dat had ik afgelopen weekend al toen er sneeuw lag

Nu heb ik begrepen dat ook het skigebied mooi is, en begrijp ik dat hier dan honden mee mogen? In het pension dan? Is altijd praktisch om in het achterhoofd te houden voor als ik een x de opvang voor mijn monsters niet rond kan krijgen
#3283418
constance.blokzijl schreef:Ooooh! Ik krijg ook spontaan heimwee... Dat had ik afgelopen weekend al toen er sneeuw lag Afbeelding

Nu heb ik begrepen dat ook het skigebied mooi is, en begrijp ik dat hier dan honden mee mogen? In het pension dan? Is altijd praktisch om in het achterhoofd te houden voor als ik een x de opvang voor mijn monsters niet rond kan krijgen
Yep, in ons pension (Simonbauer) mogen de honden mee. We huren een appartementen daar. Wel opletten voor de katten :P die er ook rondlopen.

In Ramsau zelf is het vooral langlaufen, en er worden ook wandelpaden geprepareerd. Er zijn een paar kleine hellingkjes maar van skiërs begrijp ik dat die niet zoveel voorstellen.

Echte skiën is in Schladming en Filzmoos. Da's ongeveer 20 min met de auto schat ik.
#3283504
Fenixjuh schreef:Wat een prachtig filmpje en wat een geweldige toch voor jouw heren!! Lijkt me geweldig met zo'n hond zo'n hobby te hebben :) :)
Nou de hobby ontstond ook door de honden eigenlijk :biggrin2:

Oh god, moet denken aan onze eerste wintersport reis met onze vorige honden. Wij hadden een weekendje langlaufcursus gehad, verder nooit op ski's gestaan en wij gingen op pad met de heren :biggrin2:
Meer gezeten en gelegen in de sneeuw dan geskied. Ik vermoed ook nog steeds dat een Fransman de hoofdprijs in funniest-home-video's heeft gewonnen met onze eerste start :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Janouk had de lijn om mijn benen gedraaid, was op mijn ski's gaan zitten en Chenak vertrok :biggrin2: :biggrin2:

Maaarrrrrr leren langlaufen was mooiste cadeau wat ik van ze gehad heb, mijn favoriete sp
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door