Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3358210
Mandarijn schreef:Oh ik moet iets bekennen........ik heb afgelopen zondag niet gekeken :sofa: vond de F1 véél leuker
OMG :o :o :o
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3358212
Mandarijn schreef:Oh ik moet iets bekennen........ik heb afgelopen zondag niet gekeken :sofa: vond de F1 véél leuker
Maar dat was ook veel leuker met Max die achterin moest starten :cool:
Door src_esther
#3358214
Mandarijn schreef:Oh ik moet iets bekennen........ik heb afgelopen zondag niet gekeken :sofa: vond de F1 véél leuker
Veel leuker. Maar die hadden wij even op pauze gezet zodat we ons eerst even konden ergeren... :biggrin2:
F1 was vooral ook het staartje een stuk spannender. :cool:
Door eelke
#3358540
Oh jee, de voorstukjes laten toch weer wat zien voor volgende week hoor..

IK ben benieuwd hoe het gaat lopen, blijf het toch wel leuk vinden om het te kijken.
Door Lizzy
#3358547
Ben ook werkelijk heel benieuwd naar volgende week. Ik zou ook huilen, als ik bij een van die boeren zat trouwens. Jeetje, wat zijn dat bijna allemaal een stelletje hufters, met Marnix met stip op 1. Wat een kwal kwal kwal is dat :-X :-X :-X . Meiden, get the f*ck out of there! En die Wim.... Ohww, zelfs zijn vrienden zien dat hij er op gebied van vrouwen niks van maakt. Jeetje. Zo;n leuke vent om te zien :-X . Die ene knul bij die Michelle heeft al een beetje door hoe ie daar rond gecommandeerd wordt he?! Nou ja, die Jaap gaat zo waar wel maar die gaat kiezen voor die donkere vrouw en die wil alleen maar winnen maar heeft verder niks met Jaap :-\ . Ik vind Steffi eigenlijk de enige leuke. Geen idee voor welke jongen ze gaat kiezen maar ik gun haar een leuke vent.
Door Robian
#3358718
Lizzy schreef:Ik vind Steffi eigenlijk de enige leuke. Geen idee voor welke jongen ze gaat kiezen maar ik gun haar een leuke vent.
Ik heb me trouwens slap gelachen om die hengst die bleef hangen op die bok na het dekken..
En dan dat commentaar van die twee kerels ;D
Door Lizzy
#3358722
Robian schreef:Ik heb me trouwens slap gelachen om die hengst die bleef hangen op die bok na het dekken..
En dan dat commentaar van die twee kerels ;D
Ja, dat was serieus dol komisch ;D ;D ;D .

"zo, dat was kort maar krachtig".
"ik vond 'm anders best een lengte hebben".

Whahahaha, stelletje mafkezen, die gasten ;D
Door Lizzy
#3359154
Het spat er ook nergens vanaf he. Volgens mij kunnen de boeren de overgebleven 1 of 2 ook wel naar huis sturen :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359162
Lizzy schreef:Ik vind het echt tergend saai! Wat is er aan de hand zeg, dit jaar???
Iedereen zit op elkaar te wachten en wil niemand kwetsen en dan krijg je dus een saaie toestand.

Maar echt hé, als je nu aan mij zou vragen met wie van de heren ik een pilsje wil gaan drinken...alleen een pilsje hé. verder niks. Dan ging ik met Marnix, die mag dan wel een botte boer zijn, maar die is nog wel het meest oprecht, ook met die meiden bezig en je kan er ook nog mee lachen.

Die wim is wel een hele passieve dooie l*l zeg :-X En die Jaap...kweenie, ik ga dat een steeds raarder menneke vinden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359163
Lizzy schreef:Het spat er ook nergens vanaf he. Volgens mij kunnen de boeren de overgebleven 1 of 2 ook wel naar huis sturen :-\
Van wat ik ervan oppik is Marnix wel erg gecharmeerd van Janneke. Maar daar laat ook hij zich ter plekke niet over uit. En dat is best correct natuurlijk, maar wel saai :biggrin2:
Door Lizzy
#3359164
Angelique schreef:Iedereen zit op elkaar te wachten en wil niemand kwetsen en dan krijg je dus een saaie toestand.

Maar echt hé, als je nu aan mij zou vragen met wie van de heren ik een pilsje wil gaan drinken...alleen een pilsje hé. verder niks. Dan ging ik met Marnix, die mag dan wel een botte boer zijn, maar die is nog wel het meest oprecht, ook met die meiden bezig en je kan er ook nog mee lachen.

Die wim is wel een hele passieve dooie l*l zeg :-X En die Jaap...kweenie, ik ga dat een steeds raarder menneke vinden.
Het is echt tergend traag ook. Bah bah.

Maar zette je het mes op m'n keel om met een van de mannen een biertje te gaan drinken (en strikt verder niks) dan ging ik ook met Marnix naar de kroeg. Denk trouwens dat er onder die grote onbehouwen muil van hem best een lieverd schuil gaat. Maar een beetje kniftig is ie wel :biggrin2:

De rest is echt nog te saai of te raar om mee te gaan slempen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door