Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3361060
Angelique schreef:Wat een sukkel die Marnix...snap er niks van...zo knuffelklef met Bertine, dan had het met Janneke toch nog beter moeten zijn en dan is het ineens zanussi 2.0. Waarom kies je dan voor haar.

Jaap en marian...schommel kus, schommel kus, schommel kus..wat een droeftoeters. We willen niet Latten, maar samenwonen meteen gaat te snel. Uh ja nou weet je...denk er nog even lekker over na met je gezellige matchende truien :2funny: :2funny: :2funny:
Ja, ik snap dat dus ook echt niet he, van Marnix. Misschien wil ie heimelijk wel helemaal geen vriendin ofzo.

Jaap en Marian... Volgens mij is de angst om Jaap z'n hart geslagen. Volgens mij vindt ie het allemaal veel te snel gaan en zet ie het zo meteen op een lopen!

Wim gaat volgens mij wel lekker.

Steffi ook.

Giechel volgens mij ook wel. Beetje boven verwachting eigenlijk. Ik vind het wel grappig dat hij toch wel een soort van kritisch is en laat merken wanneer ze moet inbinden. Volgens mij heeft zij dat ook echt nodig.
Door Lizzy
#3361682
Nou, een beetje een anticlimax vond ik het wel, deze aflevering. Steffi is en blijft leuk. En ik hoop dat die jongen haar heel gelukkig gaat maken. Leuk dat Marnix toch iemand gevonden heeft waarbij hij het gevoel wel heeft! En die Jaap.... :-X . Die heeft bij thuiskomst gauw nog even Petra gebeld "ik heb de verkeerde gekozen" en Petra werd 'm ook niet. Oh oh, die Jaap toch.... De rest moet ik nog zien dat dat over een jaar nog bij mekaar is.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3361686
Jaap oh jaap...vorige week hebben we volgens mij 25x gehoord...geen twijfels...nee echt niet.

Wat ging er mis...ja ik twijfelde.

Jaap kan geen keuzes maken.

Marnix...het gevoel moet gewoon meteen goed zijn.

We kennen elkaar al 20 jaar :2funny: :2funny: :2funny:
Door Lizzy
#3361689
Angelique schreef:Jaap oh jaap...vorige week hebben we volgens mij 25x gehoord...geen twijfels...nee echt niet.

Wat ging er mis...ja ik twijfelde.

Jaap kan geen keuzes maken.
:biggrin2: :biggrin2: . Maar het is inderdaad waar. Jaap kan geen keuzes maken. Arme man.
Marnix...het gevoel moet gewoon meteen goed zijn.

We kennen elkaar al 20 jaar :2funny: :2funny: :2funny:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Nu je het zegt :2funny: :2funny: :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door