Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3360508
Lizzy schreef:Zou je echt denken joh, dat het mis is gegaan bij Jaap? Dat ie die andere dame wilde kiezen???

Steffi is lief en verliefd en ik hoop echt dat het wederzijds is. Ze is gewoon zo'n aardige meid. En ik vind hem een leuke vent hoor!
Ik weet niet, hij was een andere aflevering veel meer overtuigd dat die donkere zijn type was en dat ze veel overeenkomsten hadden. Het plaatje klopt gewoon niet.
Door Lizzy
#3360624
Els&Flow schreef:Ik weet niet, hij was een andere aflevering veel meer overtuigd dat die donkere zijn type was en dat ze veel overeenkomsten hadden. Het plaatje klopt gewoon niet.
Ik moet zeggen dat ik dat niet zo heb. Ik dacht ook wel dat hij de andere vrouw zou gaan kiezen maar ik vond dat geen gelukkige keuze. Hoewel het kiezen was uit twee niet passende dames.....
Door Lizzy
#3361001
Oh boy, wat een e.i.k.e.l. die Marnix..... :-X

En die Jaaaaappppppppppppppp Gaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppp............. ::)
Door src_esther
#3361015
Too schreef:Maar die Janneke kan ook wel enorm doorzeuren hoor.
IJskonijn dat plotseling hard-to-get leek te zijn gaan spelen.
Door Lizzy
#3361018
Oh nou, dat vond ik nou helemaal niet, dat ze hard to get ging zitten spelen. Sterker nog, ze gaf alle ruimte en openingen. En dat doorzeuren deed ze op de boerderij ook al dus dat had ie ook eerder kunnen weten.... Als je op de eerste dag van je city trip al gaat zitten zaniken dat je geen vlinders voelt, nou ja jeetje, dan maak je alles al dood voor het ooit ging leven. Ik denk dat hij terug op de boerderij ook al niks voelde voor haar. Maar ja, hij moest kiezen he....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3361058
Wat een sukkel die Marnix...snap er niks van...zo knuffelklef met Bertine, dan had het met Janneke toch nog beter moeten zijn en dan is het ineens zanussi 2.0. Waarom kies je dan voor haar.

Jaap en marian...schommel kus, schommel kus, schommel kus..wat een droeftoeters. We willen niet Latten, maar samenwonen meteen gaat te snel. Uh ja nou weet je...denk er nog even lekker over na met je gezellige matchende truien :2funny: :2funny: :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door