Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3360336
Het zou me niet verbazen als Marnix nog switched naar Bettine. Maar wat een hork zeg! Wie neemt er nou een rookworst mee naar een date? :uglystupid2:

Steffi is lief. En verlegen. Komt wel goed.
Door MillyMol
#3360337
Het zou me niet verbazen als Marnix nog switched naar Bettine. Maar wat een hork zeg! Wie neemt er nou een rookworst mee naar een date? :uglystupid2:

Steffi is lief. En verlegen. Komt wel goed.
Door Lizzy
#3360347
Hansworst, die Marnix. Hij had nog beter met lege handen aan kunnen komen.... Marian is helemaal in love, zegt ze. Dus nah, wie weet. Ze doen wel klef samen. Wim komt nu ook wel een klein beetje los he? Steffi is gewoon schattig ja. Met een veel te laag zelfbeeld.... Gek hoor. Tis zo'n leuke meid!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360361
Lizzy schreef:Hansworst, die Marnix. Hij had nog beter met lege handen aan kunnen komen.... Marian is helemaal in love, zegt ze. Dus nah, wie weet. Ze doen wel klef samen. Wim komt nu ook wel een klein beetje los he? Steffi is gewoon schattig ja. Met een veel te laag zelfbeeld.... Gek hoor. Tis zo'n leuke meid!

Je kan in luf zijn, maar als je na 4 dagen roept dat e die snelweg en vleigtuigen niet meer hoort dan ben je niet serieus te nemen, dan staar je alleen naar de oogjes.
Overigesn was ze alweer gesignaleerd op een boerentindersite :biggrin2:

Goed, Jaap is ook een beroepssukkel, dus waarschijnlijk passen ze lekker bij elkaar. En anders ruk je gewoon weer zo,n engels dooddoener uit de kast :2funny:
Door Lizzy
#3360463
Angelique schreef:Je kan in luf zijn, maar als je na 4 dagen roept dat e die snelweg en vleigtuigen niet meer hoort dan ben je niet serieus te nemen, dan staar je alleen naar de oogjes.
Overigesn was ze alweer gesignaleerd op een boerentindersite :biggrin2:

Goed, Jaap is ook een beroepssukkel, dus waarschijnlijk passen ze lekker bij elkaar. En anders ruk je gewoon weer zo,n engels dooddoener uit de kast :2funny:
He wattuh? Dus het is nu al niks geworden tussen Marian en Jaap????

Ik vond ze inderdaad wel bij elkaar passen :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360466
Lizzy schreef:He wattuh? Dus het is nu al niks geworden tussen Marian en Jaap????

Ik vond ze inderdaad wel bij elkaar passen :-\

Ze zijn idd beiden beroepsnikszeggers en van wat ze zeggen is 80% een herhaling van wat de ander net zei.

Ik vond die marian echt zo,n...ik wil een boertype, verder maakt het niet uit. Had het ook alleen over hoe hij haar leven zou kunnen verijken, terwijl die andere meer een toekomst voor samen zag. Maar die lichaamstaal toen het ging over...ik zie haar nog niet iver 2 weken bij Jaap intrekken...en dan de andere...misschien over drie maanden en dan Marian die zo,n kop trekt vna...owww nee hoor.
Goed, eigenlijk vond ik dat ze het beste allebei konden gaan lopen :biggrin2:

Bij Marnix vond ik het typisch dat er na het keuzemoment ineens een afstand leek te ontstaan. Hij leek met
Bettine veel vrijer in de hugs en kisses en nu was het met Janneke ineens van...daar zitten we dan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360468
Lizzy schreef:He wattuh? Dus het is nu al niks geworden tussen Marian en Jaap????

Ik vond ze inderdaad wel bij elkaar passen :-\
Marian had al eerder bij bzv meegedaan, ze had toen net de logeerweek niet gehaald. Verder is/was ze al tijden actief op een farmerstinder en was onlangs haar account weer geactiveerd, maar dan wel met een andere naam omdat ze anders natuurlijk de bzv regels overtreedt.
Door Lizzy
#3360471
Angelique schreef:Ze zijn idd beiden beroepsnikszeggers en van wat ze zeggen is 80% een herhaling van wat de ander net zei.

Ik vond die marian echt zo,n...ik wil een boertype, verder maakt het niet uit. Had het ook alleen over hoe hij haar leven zou kunnen verijken, terwijl die andere meer een toekomst voor samen zag. Maar die lichaamstaal toen het ging over...ik zie haar nog niet iver 2 weken bij Jaap intrekken...en dan de andere...misschien over drie maanden en dan Marian die zo,n kop trekt vna...owww nee hoor.
Goed, eigenlijk vond ik dat ze het beste allebei konden gaan lopen :biggrin2:

Bij Marnix vond ik het typisch dat er na het keuzemoment ineens een afstand leek te ontstaan. Hij leek met
Bettine veel vrijer in de hugs en kisses en nu was het met Janneke ineens van...daar zitten we dan.
Mjah, ik ben dat wel met je eens. Zowel over Marian als over Marnix. Ik denk eerlijk gezegd dat het allemaal niks gaat worden. En nergens spat het er vanaf. Ook Grinnekje en Maarten gaat 'm niet worden volgens mij. En Wim en Marit...? Ik moet het nog zien. En zelfs Steffi zie ik niet gelukkig gaan trouwen en kindjes gaan krijgen met die jongen. Hoewel ik hem best een leuke vent vind. Ik hoop dat ik er naast zit.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3360478
Hmmm en de giebel. de giebel met der geitenlachje was op citytrip en ging weer eens zielig liggen doen op een bank. Die 2 geef ik ook geen kans, zo.n jongen is dat toch snel beu.

Ik moest vreselijk lachen om Marnix en zn rookworst, het is wel origineel en ik zat een beetje te wachten tot Janneke de boerenkool op tafel kwakte maar helaas werd dat een brood lunch. Maar dat die 2 niet bij elkaar horen is wel duidelijk, althans op tv komen ze niet echt over als een stapel verlieft koppeltje. ::) :D

Jaap heeft de verkeerde gekozen, of hij nou de verkeerde naam zie of Yvon niet goed begreep.. hij heeft de verkeerde naam gezegd.

Steffi is alleen maar lief en verliefd en dat is al ongemakkelijk in het begin en dan heb je ook nog een hele camera crew op je nek bij iedere stap die je zet.
Door Lizzy
#3360482
Els&Flow schreef:Hmmm en de giebel. de giebel met der geitenlachje was op citytrip en ging weer eens zielig liggen doen op een bank. Die 2 geef ik ook geen kans, zo.n jongen is dat toch snel beu.

Ik moest vreselijk lachen om Marnix en zn rookworst, het is wel origineel en ik zat een beetje te wachten tot Janneke de boerenkool op tafel kwakte maar helaas werd dat een brood lunch. Maar dat die 2 niet bij elkaar horen is wel duidelijk, althans op tv komen ze niet echt over als een stapel verlieft koppeltje. ::) :D

Jaap heeft de verkeerde gekozen, of hij nou de verkeerde naam zie of Yvon niet goed begreep.. hij heeft de verkeerde naam gezegd.

Steffi is alleen maar lief en verliefd en dat is al ongemakkelijk in het begin en dan heb je ook nog een hele camera crew op je nek bij iedere stap die je zet.
Zou je echt denken joh, dat het mis is gegaan bij Jaap? Dat ie die andere dame wilde kiezen???

Steffi is lief en verliefd en ik hoop echt dat het wederzijds is. Ze is gewoon zo'n aardige meid. En ik vind hem een leuke vent hoor!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360485
Lizzy schreef:Zou je echt denken joh, dat het mis is gegaan bij Jaap? Dat ie die andere dame wilde kiezen???

Steffi is lief en verliefd en ik hoop echt dat het wederzijds is. Ze is gewoon zo'n aardige meid. En ik vind hem een leuke vent hoor!

Jaap keek alleen maar naar "wat paste" en dan paste die Marian dus prima aangezien die alleen maar meegaand was en 'm oh zo goed begreep bla bla. Geen idee of het qua kiezen fout ging, die indruk kreeg ik niet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360486
Giebel is gewoon vervelend...is trouwens opgevallen dat haar moeder krek hetzelfde praatte :biggrin2:

Maar het is echt een aanstelmuts brrrr, denk dat die jongen vlot genezen is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door