Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
#3357416
Ik heb met de speeddates gekeken,maar vond er niks aan,nu gisteravond toch weer gekeken,maar vind er nog steeds niks aan. Vroeger vond ik het zo leuk programma,maar nu niet meer
Door Lizzy
#3357417
Komt het omdat dit het zoveelste jaar is en we er allemaal een beetje zat van zijn? Of zijn de boeren niet leuk? (ik vind de meeste nou niet echt dat ik zeg "daar ga ik even voor zitten").
Door fransbulletje
#3357418
Ik keek altijd maar vorig jaar en dit jaar houdt het me niet vast.
Gisteravond niet meer gekeken, denk dat het genoeg is geweest.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3357420
fransbulletje schreef:Ik keek altijd maar vorig jaar en dit jaar houdt het me niet vast.
Gisteravond niet meer gekeken, denk dat het genoeg is geweest.
Mij ook niet...
Door judith1967
#3357421
Lizzy schreef:Komt het omdat dit het zoveelste jaar is en we er allemaal een beetje zat van zijn? Of zijn de boeren niet leuk? (ik vind de meeste nou niet echt dat ik zeg "daar ga ik even voor zitten").
Dat geldt voor mij wel.
Het is leuk geweest.
Vorig jaar heb ik het nog wel gekeken,toen vond ik de boeren ook veel leuker,interessanter.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3357712
Ik vind het ook nog steeds leuk. Misschien verwachten we soms te veel. Boeren zijn net mensen ;) Toch vind ik er dit x ook wel aparte boeren bijzitten hoor.
Een van deze laatste afleveringen vond ik extra leuk omdat de scene bij ons oude huis voor de deur was (de aflevering waarin Marnix op zijn paard het IJsselmeer in ging) Dat was wel een verrassing.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3357726
Ik kijk ook nog steeds. Het is wel wat tam momenteel, maar vind Marnix wel vermakelijk en ook Michelle weet de irrisnaar goed te raken. Ze zouden Jaap moeten ondertitelen, die is volgens mij best goed in stomme dingen zeggen, alleen je hoort het amper. Bji Steffi komt het wel goed en Wim snapt er echt niks van :biggrin2:

Maar vanaf volgende week wel wat meer bitch fight ja >:(
Door Lizzy
#3358017
Pfft, nog steeds niet aan de keuze van Marnix toe gekomen... Gaat wel traaaaaaaaag zeg. Nou ja, de rest van de keuzes was ik niet erg verbaast over.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3358018
Man man man, wat is die Jaap een nietszeggend tiep he...hele volzinnen en hij zegt alsnog niks.

Om Marnix blijf ik wel lachen, wat een hork he :biggrin2:

Michelle zoekt knechtjes.

Zelfs voor Steffi was deze jongen een te groot zacht ei.

Tijd voor een bitch fight bij Wim. Elkaar lekker voor de harses slaan met een bos zelfgerukte distels :biggrin2:
Door src_esther
#3358019
Angelique schreef:Man man man, wat is die Jaap een nietszeggend tiep he...hele volzinnen en hij zegt alsnog niks.
Ze hebben wel aan je verzoek van vorige week voldaan, hij krijgt ondertiteling. ;D
Angelique schreef:Om Marnix blijf ik wel lachen, wat een hork he :biggrin2:
Ik moet ook om hem lachen en vind dat hij niet op zijn achterhoofd is gevallen.
Angelique schreef:Michelle zoekt knechtjes.
Dat gehinnik van haar, vreselijk... :crazy2:
Angelique schreef:Zelfs voor Steffi was deze jongen een te groot zacht ei.
:biggrin2:
Angelique schreef:Tijd voor een bitch fight bij Wim. Elkaar lekker voor de harses slaan met een bos zelfgerukte distels :biggrin2:
Hij lijkt me niet echt opgewassen tegen die meiden, zou me niets verbazen als het geen (langdurige) relatie gaat opleveren.
Door Lizzy
#3358033
Angelique schreef:Man man man, wat is die Jaap een nietszeggend tiep he...hele volzinnen en hij zegt alsnog niks.

Om Marnix blijf ik wel lachen, wat een hork he :biggrin2:

Michelle zoekt knechtjes.

Zelfs voor Steffi was deze jongen een te groot zacht ei.

Tijd voor een bitch fight bij Wim. Elkaar lekker voor de harses slaan met een bos zelfgerukte distels :biggrin2:
Ja, echt vreselijk. Maar hij is ergens ook wel lief. Toch he, denk ik dat hij de verkeerde naar huis heeft gestuurd. In die zin, die vrouw met dat donkere haar: die voelt niks voor hem. Die wil gewoon dit spelletje winnen. Dus als ie slim is, is dat de volgende die ie gauw naar huis stuurt.

Marnix is echt bot tot op het bot, whahahahaha. Ik vind hem wel vermakelijk ;D . Ik ben wel benieuwd wie ie naar huis gaat sturen!

Michelle vind ik echt vreselijk :-X . Dat lachje inderdaad :-X

Ahhhh, die jongen die Steffi naar huis stuurt.... Ahhhh, die zegt "geeft niks" maar de tranen staan hem net achter de ogen. Idem trouwens voor die jongen die Michelle naar huis heeft gestuurd. Die vindt het volgens mij ook echt erg.

Die Wim...... Ik weet het niet hoor. Hij komt nu wel iets losser maar jeetje.....

Durven we al een gokje aan wie met wie achterblijft?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3358182
Uitdaging Lizzy ;D :

Steffi gaat vast voor die tractor meneer, die met dat donkere haar. Prins langslaap.

Michelle blijft uiteindelijk alleen, die zoekt personeel en geen partner. Of ze neemt een nieuwe hond erbij. En dat gegiechel kan niemand lang verdragen. :-X

Wim zie ik wel met Paula eindigen.

Jaap.. Jaap is niet te verstaan maar kiest vast voor die met dat donkere haar. Die gelijk moest knuffelen.

O, ik zou bijna de hork der horken vergeten. Wat een vent is dat zeg. :o Marnix. als je die al aan iemand moet zien te plakken dan hoop ik voor hem dat het Janneke word, die kan hem wel aan denk ik. Zij heeft een no nonsense houding en dat heeft hij wel nodig, iemand die hem terug fluit of straal negeert.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door