Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#3355089
Ja ik heb het ook gemist, was niet thuis,...maar gelukkig kunnen we terug kijken dus dat ga ik vanavond even doen!
Door Ruisje
#3355709
Geen BZV topic 2018?

Ik dacht even gauw kijken van wat de barfers vertellen over de boeren, haha. Maar helaas...

Minst leuke boer: Marnix. Wil 99 van de 100 keer gelijk hebben. Wat een eikel!
Door Lizzy
#3355722
Ja, wat een draak van een vent he! Maar die andere, Jaap :-X . Met z'n "you never get a second chance for a first impression" en dat maal 10 :-X . Ik snapte er niks van waarom Wim dat leuke meisje met dat donkerrode haar niet uit koos.... Die vond ik nou het best passen.....
Door src_esther
#3355736
Lizzy schreef:Ja, wat een draak van een vent he! Maar die andere, Jaap :-X . Met z'n "you never get a second chance for a first impression" en dat maal 10 :-X . Ik snapte er niks van waarom Wim dat leuke meisje met dat donkerrode haar niet uit koos.... Die vond ik nou het best passen.....
Dat snap ik dus ook niet. Maar voor de laatste keuze van hem wist ik al dat hij voor dat barbiepoppengezicht ging.

Ik merk trouwens dat ik me dit jaar aan alles en bijna iedereen matteloos irriteer. Meer dan de voorgaande seizoenen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3355746
Lizzy schreef:Ja, wat een draak van een vent he! Maar die andere, Jaap :-X . Met z'n "you never get a second chance for a first impression" en dat maal 10 :-X . Ik snapte er niks van waarom Wim dat leuke meisje met dat donkerrode haar niet uit koos.... Die vond ik nou het best passen.....

Bijna..you never get a second opinion for a first impression :biggrin2: denk dat halfweg een cameraman oid hem op zijn blunderrige oneliner heeft gewezen. Maar de...ben je zenuwachtig...nou, ik tien x erger, was net zo irri.

Verbaas me er sowieso over dat zoveel mensen geen 5 minuten fatsoenlijk vol kunnen kletsen.

Maar verder blijft het leuk...hilarisch en genant haha
Laatst gewijzigd door Angelique op ma 24 sep 2018, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3355750
Ik ging stuk toen die ene vrouw zei dat ze niet zenuwachtig was. Zag je hem echt denken, shit wat moet ik nu zeggen dan ;D
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3355754
5 boeren, 4 in een trein en 1 mocht in het hoge gras zitten. Op een kussentje.. Wat een armoede. :-X De reden daarvan is mij totaal ontgaan.

Die Marnix trouwens.. wat een vent zeg. Met zn eenmalige bloemen haha, je zal er aan blijven plakken. ::) Dan mag je wel stevig in je schoenen staan als vrouw zijnde. Ik vind hem een eng mannetje, echt zo een met een onaangenaam kort lontje.

De boerin van de paardenfokkerij is wel echt een leuk mens, beetje jammer dat ze zo verschrikkelijk onzeker is over zichzelf. Totaal niet nodig. Ik denk dat zij nog wel voor wat humor gaat zorgen dit seizoen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3355765
Els&Flow schreef:5 boeren, 4 in een trein en 1 mocht in het hoge gras zitten. Op een kussentje.. Wat een armoede. :-X De reden daarvan is mij totaal ontgaan.

Die Marnix trouwens.. wat een vent zeg. Met zn eenmalige bloemen haha, je zal er aan blijven plakken. ::) Dan mag je wel stevig in je schoenen staan als vrouw zijnde. Ik vind hem een eng mannetje, echt zo een met een onaangenaam kort lontje.

De boerin van de paardenfokkerij is wel echt een leuk mens, beetje jammer dat ze zo verschrikkelijk onzeker is over zichzelf. Totaal niet nodig. Ik denk dat zij nog wel voor wat humor gaat zorgen dit seizoen.
Bij die Marnix had ik hetzelfde idee :o .... en Steffi, idd.... hopelijk vindt zij de ware tussen deze :P .....
Door Lizzy
#3355776
Angelique schreef:Bijna..you never get a second opinion for a first impression :biggrin2: denk dat halfweg een cameraman oid hem op zijn blunderrige oneliner heeft gewezen. Maar de...ben je zenuwachtig...nou, ik tien x erger, was net zo irri.

Verbaas me er sowieso over dat zoveel mensen geen 5 minuten fatsoenlijk vol kunnen kletsen.

Maar verder blijft het leuk...hilarisch en genant haha
Ja, zo begon hij inderdaad, met een fuck up van zijn eigen one-liner, dat was hilarisch ;D ;D . En dan die "ik 10 x erger" was ook echt zo irri. Dat hadden de programma makers wel een beetje kunnen bijknippen hoor, vind ik :biggrin2:

Het was echt genant he :biggrin2:
Door Lizzy
#3355777
eelke schreef:Ik ging stuk toen die ene vrouw zei dat ze niet zenuwachtig was. Zag je hem echt denken, shit wat moet ik nu zeggen dan ;D
Ja, dat was ook TE grappig gewoon ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
#3355778
Els&Flow schreef:5 boeren, 4 in een trein en 1 mocht in het hoge gras zitten. Op een kussentje.. Wat een armoede. :-X De reden daarvan is mij totaal ontgaan.

Die Marnix trouwens.. wat een vent zeg. Met zn eenmalige bloemen haha, je zal er aan blijven plakken. ::) Dan mag je wel stevig in je schoenen staan als vrouw zijnde. Ik vind hem een eng mannetje, echt zo een met een onaangenaam kort lontje.

De boerin van de paardenfokkerij is wel echt een leuk mens, beetje jammer dat ze zo verschrikkelijk onzeker is over zichzelf. Totaal niet nodig. Ik denk dat zij nog wel voor wat humor gaat zorgen dit seizoen.
Jou niet alleen hoor, daar snapte ik ook niks van. Heel raar vond ik dat.

En die Marnix is een griezel ja :-X :-X

Wim is leuk en Steffi is leuk. Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Door baileys
#3355892
Els&Flow schreef:5 boeren, 4 in een trein en 1 mocht in het hoge gras zitten. Op een kussentje.. Wat een armoede. :-X De reden daarvan is mij totaal .
De hoogte van de trein is de verklaring. De mannen zijn te lang om in het treinstel te kunnen.

Maar idd, iets anders ipv kussentjes was wel charmante geweest.

Ik vind haar wel de leukste van het stel.
Door Lizzy
#3357412
Vonden jullie het gisteren ook zo saai? Ik vind het letterlijk slaapverwekkend (ben ook even in slaap gesukkeld). Die Wim he... Die vond ik het leukste maar ik vind het zich een beetje tot een bleh ontpoppen. En die Jaap vond ik niks maar die lijkt nu zo waar een beetje een gezellige vent.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door