Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3282625
Het lukt mij niet om tijdens het uitlaten van Appie, foto's te maken... Maar ook hier geniet Appie van de sneeuw.... Vaak heeft ie het nog niet mee gemaakt, maar hij loopt echt parmantig door :D ...... De 1ste keer dat ie sneeuw meemaakt, was ie een half jaar (dacht ik en anders een jaar later), hebben we em in de achtertuin gedaan.... Hij vond het zo onwijs leuk, dat we moeite hadden om hem weer naar binnen te halen, inclusief de sneeuwballen die aan zn buik vastzaten ;D :D .......
Door Dreetje
#3282716
Misschien een beetje rare vraag maar vinden jullie Rocky "te dik" ogen op de foto's? :sofa:
Afgelopen week is hij gewogen en ja, 26 kg........
Gebruikersavatar
Door Radja
#3282725
Op sommige foto's lijkt hij 'dikkig',maar nee hoor in mijn ogen niet! Gespierd en tevreden! Hij is gewoon een heerlijke vent,die volop geniet van het leven wat hij nu heeft!
Vind jij hem te dik?
Door Dreetje
#3282727
Radja schreef:Op sommige foto's lijkt hij 'dikkig',maar nee hoor in mijn ogen niet! Gespierd en tevreden! Hij is gewoon een heerlijke vent,die volop geniet van het leven wat hij nu heeft!
Vind jij hem te dik?
Nee, ik vind 'm niet te dik maar hij moet niet zwaarder worden.
ik probeer er toch een kg of 2 af te krijgen.
Door Anne in Zweden
#3282729
Aaah, lekkere pretletter! :biggrin2:

Ik vind het moeilijk om op basis van deze foto's iets over zijn gewicht te zeggen, maar ik kan me herinneren dat ik hem destijds, toen jullie hem kregen, wel vrij fors vond ogen. Volgens mij is hij inmiddels al wel wat afgevallen sindsdien. Hoe hoog is hij?
Door Dreetje
#3282730
Anne in Duitsland schreef:Aaah, lekkere pretletter! :biggrin2:

Ik vind het moeilijk om op basis van deze foto's iets over zijn gewicht te zeggen, maar ik kan me herinneren dat ik hem destijds, toen jullie hem kregen, wel vrij fors vond ogen. Volgens mij is hij inmiddels al wel wat afgevallen sindsdien. Hoe hoog is hij?
Hij is zo'n 55 cm (in het midden van z'n lijf gemeten)
Het is wel een compact hondje.
Door Anne in Zweden
#3282739
Dreetje schreef:Hij is zo'n 55 cm (in het midden van z'n lijf gemeten)
Het is wel een compact hondje.

Hm. Ik heb een boxermixmeisje met een schofthoogte van 56 cm die 31 kilo weegt maar eruitziet alsof er nog wel vijf kilo bij mogen. Maar die heeft een lang lijf, dat zal er ook mee te maken hebben.

Aan de foto's te zien heeft Rocky in ieder geval geen last van z'n (eventuele) overgewicht, zoals heen en weer sjeest! :biggrin2: Heb je ook foto's van opzij van hem? Stilstaand bedoel ik? :D
Door Dreetje
#3282742
Anne in Duitsland schreef:Hm. Ik heb een boxermixmeisje met een schofthoogte van 56 cm die 31 kilo weegt maar eruitziet alsof er nog wel vijf kilo bij mogen. Maar die heeft een lang lijf, dat zal er ook mee te maken hebben.

Aan de foto's te zien heeft Rocky in ieder geval geen last van z'n (eventuele) overgewicht, zoals heen en weer sjeest! :biggrin2: Heb je ook foto's van opzij van hem? Stilstaand bedoel ik? :D

Ik heb wel foto's van opzij maar die moet ik even opzoeken.
Ik zal ze morgen wel even plaatsen.
Lol heeft Rocky in ieder geval.....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3282782
Dreetje schreef:Misschien een beetje rare vraag maar vinden jullie Rocky "te dik" ogen op de foto's? :sofa:
Afgelopen week is hij gewogen en ja, 26 kg........
Ik vind Rocky vooral een schatje en heerlijk om te zien hoe hij door de sneeuw sjeest!

Hij oogt niet slank op de foto's. Maar dik is ook weer te veel gezegd. Ik denk dat de 2 kilo die je zelf zegt wel het verschil maken. Maar hij is ook goed gespierd en heeft een goede conditie, dus ik zou me dan niet heel hard erop vastpinnen.

Is er een reden dat ie zwaarder is dan je zou willen? Krijgt ie vaak extra's? Of snaait ie op straat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door