Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3282266
DJ_Doerak_Tucker schreef:Ik deel het graag op mijn facebookpagina, weet je zeker dat Tannetje erbij is? Ik vind het nergens terug, maar hoop het van harte!!!
Tannetje schrijft dit op haar eigen tijdlijn:
Maandag even kijken allemaal. Een u welbekende dierenarts komt aan het woord! En mogelijk ook haar kersverse wereldberoemde bruine labrador.
Nou, ze heet sinds kort een bruine Labrador, ik denk niet dat dit kan missen!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3282317
Lizzy schreef:Tannetje schrijft dit op haar eigen tijdlijn:



Nou, ze heet sinds kort een bruine Labrador, ik denk niet dat dit kan missen!
Voor degene die niet wisten dat ze een bruine labrador heeft heeft ze nog even bevestigd dat zij inderdaad zelf aan het woord komt :biggrin2:
Door Lil
#3282327
pluk schreef:Voor degene die niet wisten dat ze een bruine labrador heeft heeft ze nog even bevestigd dat zij inderdaad zelf aan het woord komt :biggrin2:
:biggrin2:

Ik zou bij een labrador niet aan Tannetje denken inderdaad.
Door MillyMol
#3282816
HildeR schreef:Schijnt dat ze de fabrikant niet eens hebben benaderd. Als dit zo is zou dat wel heel jammer zijn. Ik hoop in ieder geval niet dat ik vergeet te kijken ::)
Lijkt me toch onwaarschijnlijk. Radar is toch een redelijk goed journalistiek consumenten programma dat tot nu toe wel altijd heeft geprobeerd om een vertegenwoordiger van het bedrijf waarover ze een item maken aan tafel uit te nodigen. We zien het vanzelf vanavond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door