Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3278173
Anne in Duitsland schreef:Ik geloof in de - voor het immuunsysteem - heilzame werking van een paar permanente bacteriestammen in huis. :biggrin2:
+1

Ik vind het ook schandelijk hoe heer totale ecosystemen om zeep worden gebracht. Dat noemt zich dan milieuvriendelijk. Ik zeg evolutie in mijn keuken!
#3278189
Mijn oma haalde wekelijks de koelkast en het fornuis van zn plek om erachter te poetsen. Toen ze als 75+er, en inmiddels een nieuwe heup rijker, gratis huishoudelijke hulp voor bejaarden van de gemeente kreeg, verwachtte ze dat ook van die hulpen. Ze heeft er veel versleten.
Don't go there Liz, al is het alleen maar voor de toekomstige relatie met je toekomstige huishoudelijke hulp :biggrin2:
#3278211
Whahahahahaha :2funny: :2funny: :2funny:

Maar ik heb dus deze:

Afbeelding

Dus nee, geen lades, en nee je kunt er ook niet onder schoonmaken, ook niet met een plumeau. Er zitten mini pootjes onder. Ik wil dat ding gewoon minimaal 1 keer per jaar van z'n plek :biggrin2: ! Want als ik met een zaklampje tussen en onder en achter het fornuis kijk, dan zie ik dingetjes. Bleh! Dood aan bacteriën ;D
#3278222
Lizzy schreef:Whahahahahaha :2funny: :2funny: :2funny:

Maar ik heb dus deze:

Afbeelding

Dus nee, geen lades, en nee je kunt er ook niet onder schoonmaken, ook niet met een plumeau. Er zitten mini pootjes onder. Ik wil dat ding gewoon minimaal 1 keer per jaar van z'n plek :biggrin2: ! Want als ik met een zaklampje tussen en onder en achter het fornuis kijk, dan zie ik dingetjes. Bleh! Dood aan bacteriën ;D
Zaklamp weggooien lijkt mij een simpelere oplossing.
#3278225
Erna schreef:Zaklamp weggooien lijkt mij een simpelere oplossing.
Mijn idee hahaha!! Wie kijkt er nu met een zaklamp achter/onder het fornuis?! :o ::) :biggrin2: :-*

Maarre.... zo'n lade onder het fornuis...verhip dat heb ik!! Nooit geweten dat, dat voor de schoonmaak was whahaha... nou ben ik gisteren begonnen aan het opruimen/schoonmaken van de keuken dus ik zal die lade eens open maken. Misschien dat ik eronder eens zal schoonmaken :P :biggrin2:
#3278231
zurca schreef:Mijn idee hahaha!! Wie kijkt er nu met een zaklamp achter/onder het fornuis?! :o ::) :biggrin2: :-*

Maarre.... zo'n lade onder het fornuis...verhip dat heb ik!! Nooit geweten dat, dat voor de schoonmaak was whahaha... nou ben ik gisteren begonnen aan het opruimen/schoonmaken van de keuken dus ik zal die lade eens open maken. Misschien dat ik eronder eens zal schoonmaken :P :biggrin2:
Ben ik toch blij dat ik daaraan heb kunnen bijdragen! :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3278251
Lizzy schreef:
Dus nee, geen lades, en nee je kunt er ook niet onder schoonmaken, ook niet met een plumeau. Er zitten mini pootjes onder. Ik wil dat ding gewoon minimaal 1 keer per jaar van z'n plek :biggrin2: ! Want als ik met een zaklampje tussen en onder en achter het fornuis kijk, dan zie ik dingetjes. Bleh! Dood aan bacteriën ;D
Jij doet wat? :o
Heb je daar al eens hulp voor gezocht? :o
#3278253
ik heb er zo'n roldinges-onderzetspul ondergeplaatst
heel handig voor als je toch de onbedwingbare drang voelt opkomen om onder het fornuis schoon te maken
desalniettemin heb ik die drang toch verbazend goed onder controle :-[ :biggrin2:

Afbeelding
#3278322
Die van ons kan helaas niet van zn plek, wegens inbouw met lades onder de kookplaat. Tijdens de laatste grote verbouwing heb ik er een plint onder laten zetten die ik zelf eraf en weer erop kan zetten zodat er af en toe een stofzuiger en dweil onder kan. Er gaat toch stof onder liggen, minimaal 1x per jaar moet dat gewoon schoon. Meneer vond dat eerst werkverschaffing, maar snapt nu wel het nut ervan. Denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door