Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3285054
Het is ook kut! Ik kan me het zo goed voorstellen! De moeder van Tygo bleef in eerste instantie ook leeg. Dan heb je je 4 weken zitten verheugen, twijfelen over wel/of niet… je ziet de tepels groeien, meer eten, meer slapen, zachte blik in haar ogen, wat haarverlies. Alle tekenen waren er. En dan toch leeg…. pfff.
Maar de tweede keer 7 prachtige kleine pupsels! Het kan dus gewoon zo zijn dat er de volgende keer wel succes is! Heb je nu alleen niks aan. Nu is het…. KUT! Dikke knuf! :bigarmhug:
Laatst gewijzigd door MillyMol op wo 22 feb 2017, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3285059
Lizzy schreef:Ook al weet je dat zoiets kan gebeuren, ik ben ZO teleurgesteld en verdrietig :'( . Dit is gewoon kut, ik kan er nik anders van maken :'(

Natuurlijk ben je enorm teleurgesteld en verdrietig. Je leeft hier al zo enorm lang naar toe :bigarmhug:
Eerst het zoeken naar een geschikte partner, daarna het overbrengen van het sperma, toen wachten op de loopsheid en het juiste moment, daarna nog wachten op de echo en dan nu de enorme domper dat alle inspanningen (nog) niet hebben geleid tot de zo gewenste pupjes :'(

Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling :-*
Door smulpaap
#3285097
Lizzy schreef:Ook al weet je dat zoiets kan gebeuren, ik ben ZO teleurgesteld en verdrietig :'( . Dit is gewoon kut, ik kan er nik anders van maken :'(
Heel erg begrijpelijk hoor Lizzy :-* Je bent er zo serieus mee bezig , en ik had het je zo ontzettend gegund ......
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3285136
Ohw wat verschrikkelijk Lizzy :'(
Ik had het je zo gegund, je hebt er zo je best voor gedaan, Leo naar Verweggistan laten rijden en al dat geregel... Hopelijk gaat het de volgende keer beter. .
Door Jantina
#3285161
Waar ik nog even nieuwsgierig naar ben, hebben ze er ook nog iets over gezegd waardoor het niet geslaagd zou zijn? Of gewoon puur pech?
Wat ik je al vertelde over die kennis met de Grands, dat toen de teef leeg bleek te zijn die arts in ene zei dat de spermakwaliteit ook wel erg slecht was... lekkere dooddoener achteraf. Zoiets hopelijk niet bij jullie?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door