Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3275160
Wat Obama echt heeft betekend voor de Amerikanen, dat vind ik moeilijk te beoordelen.
Maar ik ben dol op mannen die vol liefde en respect over hun vrouw en gezin spreken. Op een manier die op mij overkomt als intens gemeend en niet gezegd omdat het politiek zo handig is.
Dat heb ik Trump nog niet zien doen...
#3275191
Borke schreef:Wat Obama echt heeft betekend voor de Amerikanen, dat vind ik moeilijk te beoordelen.
Maar ik ben dol op mannen die vol liefde en respect over hun vrouw en gezin spreken. Op een manier die op mij overkomt als intens gemeend en niet gezegd omdat het politiek zo handig is.
Dat heb ik Trump nog niet zien doen...
En dan zeggen ze dat hij een acteur is, alsof je 8 jaar lang 24-7 zowat kan acteren.

Het is ook simpelweg onmogelijk om als president alles te doen wat je wilt. In Obama's geval niet in de laatste plaats door tegenwerking, maar ook omdat je gewoon nooit aan alles en iedereen tegemoet kan komen. Dus hij zal ongetwijfeld heel veel niet hebben kunnen doen en het is ongetwijfeld niet voor alle Amerikanen beter geworden. Dat kan niet. Als dat wel kon, kon iedereen wel president worden. Oh wacht, Trump is de volgende... ::)
#3275227
Anne in Duitsland schreef:Ik denk dat hij veel meer had kunnen bereiken als de Republikeinen hem niet van begin af aan verbeten hadden tegengewerkt. De intentie om het voor alle Amerikanen goed te doen was er in ieder geval bij Obama. Bij Trump heb ik mijn twijfels.
Lizzy schreef:
Ik wilde dit ook schrijven.....
En dat wilde ook ik schrijven! Hij is door de republikeinen op bijna alle fronten tegengewerkt! Obama en Michelle lijken mij een fantastisch stel en Michelle heeft wel een beetje mijn hart gestolen!
En ik vond de afscheidsspeech ook erg mooi!
#3276892
Anne in Duitsland schreef:Ik denk dat hij veel meer had kunnen bereiken als de Republikeinen hem niet van begin af aan verbeten hadden tegengewerkt. De intentie om het voor alle Amerikanen goed te doen was er in ieder geval bij Obama. Bij Trump heb ik mijn twijfels.
Bedankt Anne, dit zat ook in mijn hoofd.

Wat een oe******er is die Trump, daar wordt de wereld niet beter van geloof ik :-\ :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door