Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3274711
Er zijn al 5473 topics over neem ik aan maar ik ben een beetje lui ;D
Mijn tante wil koekjes drogen voor haar hond en nu vroeg ze mij natuurlijk welke droogmachine ze moest aanschaffen .
Ik zelf heb al jaren een Stockli maar heb daar best weleens problemen mee gehad dus Stockli is zeker niet heilig in mijn wereld.
Ik zag de expressions maar is dat niet gewoon de Bormann in een nieuw duurder jasje?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3274724
MarijeEnBoomer schreef:Er zijn al 5473 topics over neem ik aan maar ik ben een beetje lui ;D
Mijn tante wil koekjes drogen voor haar hond en nu vroeg ze mij natuurlijk welke droogmachine ze moest aanschaffen .
Ik zelf heb al jaren een Stockli maar heb daar best weleens problemen mee gehad dus Stockli is zeker niet heilig in mijn wereld.
Ik zag de expressions maar is dat niet gewoon de Bormann in een nieuw duurder jasje?

Wij hebben al jaren een Bomann en zijn daar prima tevreden mee. Als je zo af en toe eens wat niet al te ingewikkelde snackjes droogt heb je mijns inziens geen superdure en luxe droger nodig.
Of Bomann nog gemaakt wordt weet ik niet.
Door hannabelgje
#3274736
Ik heb de expressions. Ik vind em fijner dan de boman. Er past veel meer in en je hebt drie verschillende standen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3274741
hannabelgje schreef:Ik heb de expressions. Ik vind em fijner dan de boman. Er past veel meer in en je hebt drie verschillende standen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
En hoe is die qua geluid? Ooit een bomann geleend en die maakte toch een herrie
Door hannabelgje
#3274745
MarijeEnBoomer schreef:
En hoe is die qua geluid? Ooit een bomann geleend en die maakte toch een herrie
Hij maakt op de hoogste stand best wat geluid. Wel minder dan mijn bomann deed. Ik heb voor mijn expressions maar 20 euro betaald terwijl hij bij die mensen gloednieuw in de doos zat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door