Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3273151
Gefeliciteerd! Hoop op een voorspoedige zwangerschap en bevalling :)

Het zal voor Vera straks wel even wennen zijn dat ze de aandacht moet gaan delen :)
Door Borke
#3273375
Oh Koekje meteen een grootverpakking geregeld, 1x sjouwen en 2x lol, hoe efficiënt :biggrin2:
Hartelijk gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding. Ik ben benieuwd hoe Vera het straks vindt!
Gebruikersavatar
Door Riek
#3273512
koekje schreef:Iedereen bedankt voor de felicitaties!

De werknamen zijn (nog) niet geslachtgerelateerd, daar is het nu nog te vroeg voor. Ondanks dat ik al wel een bestelling heb gehad voor minimaal 1 jongetje.

Tweelingen komen op zich voor in de familie, maar niet heel veel. In de natuur (wij hebben geen fertiliteitsproblemen) worden twee-eiige tweelingen veroorzaakt door een dubbele eisprong. Eeneeiige zijn een cadeautje van de natuur zeg maar.
Mijn opa (vader van vader) was 1 van een twee-eiige tweeling. Maar verder geen tweelingen. Nu is de kans wel groot dat ik op die manier 'erfelijk belast' ben met de mogelijkheid tot dubbele eisprong.

Zoals met iedere zwangerschap, voel ik me goed. Ik heb geen hele heftige verschijnselen. Ik merk wel dat het er nu 2 zijn. Waar ik normaal niet eens een vleugje misselijk ben, heb ik nu al geregeld boven de pot gehangen. Maar ik ben er wel heel vrolijk onder :biggrin2:
Ik heb al een paar weken last van bandenpijn en mn baarmoeder komt ook al boven mn schaambot uit, maar dat komt allemaal omdat mn baarmoeder groter is.

Borstvoeding is overigens op. Kon ik de vorige zwangerschappen nog wel enigszins door blijven voeden, nu sta ik echt droog. En zulke heftige nursing agitation dat voor mij door blijven voeden echt geen optie is.
Ik had Vera zo'n 3 weken geleden nog eens even aan de tiet, wel meer op mijn verzoek dan het hare. Dat was 2 'slokken', toen 2 rijen tanden en ik kreeg een verbaasd hoofd met de opmerking "Op?!". Vera heeft er inmiddels best vrede mee dat het zo is.
Nogmaals gefeliciteerd Koek.
Maar lees ik nu tussen de regels door dat je een paar keer zwanger bent geweest?
In dat geval zit er dus wel iets dubbels aan deze tweeling. Echt dubbel geluk dus!
Ik wens je een probleemloze zwangerschap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door