Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3344312
Siberienne schreef:Vannacht een intense wat bizarre droom over Janouk. Ik had koorts, en voelde me ziek, dat ‘helpt’ bij dromen. Ml had hem terug gevonden op de markt (?!?) maar hij was verwaarloosd en vol teken (Yuk). Dus we namen hem ‘terug’ en ik was zooooo gelukkig, hoewel ik wel wat moeite had om te combineren met een nieuwe baan (dromen & wensen)

Wordt ik ‘s morgens wat daas wakker, kijk op mijn telefoon, was het gisteren zijn sterfdag. Na 6 jaar begin ik dat soort dagen te vergeten. En werd ik vandaag stuk minder ziek wakker. Heb wel even gehuild bij het ontwaken. Zo maf, als ik me ziek voel, komt beertje me opzoeken... hij was zo lief
Dat is wel heel bijzonder zeg, deze droom en dan wakker wordend en zien dat het zijn sterfdag is. Jeetje. Beterschap trouwens. Wat heb je, de griep?
#3344343
@ Ronald, Nox was de beste! Prachtige foto, ik pink ook een traantje weg bij de herinnering aan haar :-*

@Siberienne, wat bijzonder zo'n droom. Gek is dat he, hoe soms in dromen zoveel aspecten van je leven samen komen, met je speciale Janouk als hoofdrolspeler. Snap wel dat je daar even door van slag was.
#3344353
Mooi toch dat hij in je droom even hallo kwam zeggen...(ook al was het dan een aparte droom)

Tous komt soms ook even hallo zeggen in mijn dromen. Ziggy eigenlijk bijna nooit. Maar die laat op een andere manier aan "aanwezigheid" merken.
Wij hebben een soort "inside joke". Tous was onze jager, had alles door niets ontging hem. Ziggy kon dan soms ook vol vuur reageren als Tous wat opmerkte maar zij stond dan een heel verkeerde kant op te "hittepitte" :biggrin2: Zo wist Tous bij de geur van een eekhoorn dat die vaak in de boom zaten, in Garderen is een kinderwandeling met "Eddie de Eekhoorn". Dus sindsdien was het "zoek Eddie". Ziggy zag en vond ze nooit en een lol dat wij daar om hadden. Toen Ziggy vanalles begon te mankeren hebben wij kontakt gehad met een dierentolk. In haar verslag schreef ze "het was zo raar, Ziggy zat in een verhaal en ineens liet zij mij een eekhoorn zien" Nou ik viel achterover toen ik dat verslag las, dat snappen jullie.
En sindsdien hebben wij het, als we in de bossen lopen regelmatig over Eddie de Eekhoorn en jawel....heel vaak zien we er dan eentje...Die komt namens Ziggy "zien jullie nou wel....ik zie ze echt wel" :biggrin2:
#3344612
Schrik net.. herinnering van vandaag op fb 3 jaar terug onze zwarte kater frodo onverwachts moeten laten inslapen na een ruggenmerg infarct. Het is niet dat hij vergeten is maar het voelde veel verder weg en niet als nog maar 3 jaar :'( Manlief schrok ook want voelde echt langer geleden. Er is zo veel gebeurd afgelopen jaren dat we echt denk wel 10 jaar in 3 jaar geleefd en beleefd hebben :'( Maar ohh met zien weer van de foto's toch een steek in het hart en een traan. Hoop dat Leo nu 11 en Sam en Dano deze zomer 3 nog heel oud mogen worden.
#3345346
Morgen is het alweer 3 jaar geleden dat Leon dood is gegaan. Hij is inmiddels langer dood, dan dat hij bij ons heeft gewoond. Intussen zijn er nog 2 andere honden overleden en zijn er 4 nieuwe honden bij gekomen. Maar Leon mis ik nog steeds knetterhard. Hij was de beste :'(
IMG_1696.JPG
IMG_1696.JPG (3.48 MiB) 2507 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door