Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3323214
UITZICHTLOOS

Vandaag was je 8 geworden
Ik had het je zo gegund
We zijn van zo ver gekomen
Samen kwamen we er wel uit
Tijd was geen issue al die jaren
We gingen voor het resultaat
Nee het was je tijd niet,
maar tijd haalde ons wel in
Het spijt me,
dat ik het niet voor elkaar heb gekregen

Afbeelding
#3323304
zeeeend schreef:UITZICHTLOOS

Vandaag was je 8 geworden
Ik had het je zo gegund
We zijn van zo ver gekomen
Samen kwamen we er wel uit
Tijd was geen issue al die jaren
We gingen voor het resultaat
Nee het was je tijd niet,
maar tijd haalde ons wel in
Het spijt me,
dat ik het niet voor elkaar heb gekregen
Wat was ze een prachtige dame en wat moet je veel van haar gehouden hebben!
Heel veel sterkte gewenst op deze zware dag. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#3323323
Poeh, 8. Joep is vrijdag 8 geworden. Ik denk, ik moet er niet aan denken, zo jong! Dan dan denk ik meteen, shit, Gijs was nog maar net geen 6... nu met de sneeuw, hij had het zo mooi gevonden, die grote draak!

En ik moet mijn best doen niet bij elk kerstliedjes tranen weg te pinken, pfff herinneringen aan vorig jaar. Ik zal wat dat betreft bij zijn als het 4 januari is. Dan hebben we zijn verjaardag ook gehad, en is echt het hele eerste jaar voorbij. Nu ons best doen betere herinneringen op te slaan voor de december maand.
#3323345
zeeeend schreef:UITZICHTLOOS

Vandaag was je 8 geworden
Ik had het je zo gegund
We zijn van zo ver gekomen
Samen kwamen we er wel uit
Tijd was geen issue al die jaren
We gingen voor het resultaat
Nee het was je tijd niet,
maar tijd haalde ons wel in
Het spijt me,
dat ik het niet voor elkaar heb gekregen

Afbeelding
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#3323346
eelke schreef:Poeh, 8. Joep is vrijdag 8 geworden. Ik denk, ik moet er niet aan denken, zo jong! Dan dan denk ik meteen, shit, Gijs was nog maar net geen 6... nu met de sneeuw, hij had het zo mooi gevonden, die grote draak!

En ik moet mijn best doen niet bij elk kerstliedjes tranen weg te pinken, pfff herinneringen aan vorig jaar. Ik zal wat dat betreft bij zijn als het 4 januari is. Dan hebben we zijn verjaardag ook gehad, en is echt het hele eerste jaar voorbij. Nu ons best doen betere herinneringen op te slaan voor de december maand.
:-* :-*

Xindy is 9,5 en ik hoop toch echt dat ze minstens 15 wordt... Verschrikkelijk als ze je zo vroeg ontvallen :( :bigarmhug:
#3323429
Borke was 7.5 jaar...Sofi gelukkg bijna 12.

Zij waren zo dol op de sneeuw, vandaag was het zo prachtig buiten.
Wat zouden ze een lol gehad hebben samen, rennen in de sneeuw :biggrin2:

In onze woonkamer hangt een levensgrote foto van Borke in de sneeuw, het is alweer 6 jaar geleden dat wij hem binnen 24 uur lieten inslapen voor acute leukemie, maar ik vergeet hem nooit.

Ik kan me niet indenken dat we al een jaar geen huisdieren meer hebben.
Soms zie ik Haley of Lola in gedachten nog lopen en onze laatste katten zijn al meer dan 2 jaar geleden overleden, 11 en 12 jaar.

Geniet van je dieren, het gaat soms allemaal heel snel :-*
#3323438
Misschien maar even een update:
We zijn intussen alweer bijna een jaar bouvierloos. :'(
Nena wordt nog steeds gemist, maar wat hebben we geweldige herinneringen aan haar! En ook aan de andere boeven die er niet meer zijn, maar die hebben de overige gezinsleden hier nooit meegemaakt. Neentje heeft in goede gezondheid een hele hoge leeftijd bereikt en dat maakt dat we er wel vrede mee hebben dat ze er niet meer is.
Het had weinig gescheeld of we hadden dit jaar van nog een geliefd dier afscheid moeten nemen, maar gelukkig is dat goed afgelopen. In mei had Troy plotseling koliek en stonden we op de kliniek om een beslissing te nemen: Opereren of inslapen. Toch maar gekozen voor een operatie waarbij uiteindelijk bleek dat er 6 meter dunne darm verwijderd diende te worden. Operatie slaagde, maar vervolgens weigerde ze nog te eten. :'( Een maagscopie toonde aan dat ze gruwelijke maagzweren had. Omdat ze op de kliniek duidelijk helemaal niet happy was, ben ik uiteindelijk 10 dagen later met een ziek en mager paard in de trailer naar huis gekomen, in de hoop dat ze in haar vertrouwde omgeving met haar eigen maatjes om haar heen, beter zou opknappen dan daar. Gelukkig heeft dat goed uitgepakt en in ze langzaam maar zeker weer gaan eten. Na nog een keertje koliek (hartkleppen getest en in orde bevonden), is ze nu weer in goede doen. We rijden weer, ze is aardig op gewicht terug gekomen (mist alleen nog wat bespiering), ze glimt weer, heeft energie voor 10 en speelt weer volop de baas over haar weidemaatjes.
Minder goed liep het af met Nana, de bouvierpup die we hadden gereserveerd. Hoewel we eigenlijk nog geen andere pup gepland hadden, kwam ik een erg leuk nest tegen en toen begon het toch weer te kriebelen. Toch maar niet gedaan, maar een week na de geboorte van de pups werd ik door de fokker benaderd. Hij had een annulering gekregen. Pup had inmiddels de naam Nana gekregen en omdat hij wist dat Nena eerder dit jaar was overleden, moest hij steeds aan mij denken. En ja, dan heeft het zo moeten zijn. Gaan kijken bij het nestje en wat waren het leuke pups! Maar helaas liep Nana bij de fokker door een stom en niet te voorkomen ongeluk een nare blessure op, die uiteindelijk niet meer te genezen bleek. Met 10 weken is ze ingeslapen. :'( :'( :'(
We hebben ons dan maar gericht op het herstel van Troy. Inmiddels heeft de fokker zijn andere teef laten dekken en nu is het afwachten of de echo aan gaat tonen dat er pups op komst zijn of niet. Duimen dus dat dat zo is en er een leuk teefje voor ons bij gaat zitten!
#3324359
18 Dec was het alweer zes jaar geleden dat we onze haremsjeik lieten gaan :'(
Wat heb ik veel van het ventje gehouden :-* :-* :-*
De zogenaamde onhandelbare draak , op twee jarige leeftijd zes bazen versleten
Maar na twee jaar bloed zweet en tranen en met een gebruiksaanwijzing is hij hier nog bijna 13 jaar geweest
1914.JPG
1914.JPG (4.33 MiB) 1835 keer bekeken
#3324433
eelke schreef:Vandaag is een gekke, stomme en mooie dag. Ik mis mijn PuppyBeer :-\
:bigarmhug:

Marina, wat een mooie foto's van Teun. Hij genoot overduidelijk heel erg van de sneeuw! Ik vond de sneeuw dit keer ook moeilijk, Oscar was er ook dol op. Op zulke momenten moet ik mezelf een soort van opnieuw uitvinden. Ik vind sneeuw leuk, maar ik vind het vooral leuk omdat Oscar (en vroeger de honden) het zo leuk vinden. Hoe vind je sneeuw leuk zonder hond?

Sonja, wat fijn dat het goed is afgelopen met Troy! En wat leuk dat jullie weer voor een pup gaan, al is het heel verdrietig dat Nana het niet gered heeft. Ik zal duimen dat er in het volgend nest een pupje voor jullie bij zit!
#3324434
Gewoon al weer een jaar verder! Ben met Joep gaan lopen in het gebied waar we toen vorig jaar de laatste wandeling hebben gedaan.
En eenmaal thuis kwam Dont look back in anger van Oasis op de radio. Net als vorig jaar toen ik de afspraak voor het inslapen had gemaakt. Dik potje brullen, zak karamel toffees weggegeten en gaan werken, en zo ging de dag wel voorbij. Nu hebben we alle eerste keren wel gehad.
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door