Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3347421
Wat een geweldig filmpje van je mannen, Pauline. Ze spelen zo heerlijk samen :-*
De tijd gaat inderdaad veel te snel.

zurca schreef:Dat is dan zo'n naar gevoel, blij wakker worden door je droom en dan het besef....ze is er niet het was een droom... :bigarmhug:

Gisteren zat er heel even een eekhoorn in onze tuin, Ziggy haar manier van "hoi" zeggen :biggrin2: :-*
Zeg dat wel.

Lief dat Ziggy even een eekhoorn langs heeft gestuurd :)
#3348219
Deze kwam vanmorgen op facebook voorbij. Ik snap wel dat Otje haar nog steeds mist. Het gaat wel goed met Otje, maar je merkt toch dat ze nog steeds wat ontheemd is en als ik deze foto zie, dan snap ik dat. Dit was heel bijzonder en dat kunnen wij haar niet geven.

Afbeelding
#3348827
Prachtig plaatje Karin, ik snap je gevoel.

Afgelopen zaterdag met een mooie dienst afscheid genomen van mijn vader. We hadden er ook veel foto’s van hem bij en ik was zo blij met deze, ‘ons pap’ met onze vorige twee honden. In mijn tekst ook verwerkt dat ik er vast van overtuigd ben dat ze ergens samen aan het rondstruinen zijn.
A769C2DF-7873-4E5B-B18F-EDD80E526953.jpeg
A769C2DF-7873-4E5B-B18F-EDD80E526953.jpeg (876.22 KiB) 2444 keer bekeken
#3348842
Ik keek even op BP in twijfel of ik er na zo'n lange tijd nog wel bij zou passen en dit topic sprong er direct uit. Laatst met m'n stiefdochters over Mickey gehad, 11 september alweer drie jaar geleden dat ik hem moest laten gaan en ik mis hem nog regelmatig. Morgen zal ik zijn grote broer Scooby ook moeten laten gaan, ik slaap al dagen slecht, maar er is echt niets wat ik voor hem kan doen om zijn lichaam beter te maken.

De artrose die hij al jaren in zijn heupen heeft, is uitgebreid naar zijn rug en hij kan sinds een paar weken niet meer in een keer de trap op naar boven (Sinds ik de knoop heb doorgehakt geef ik m met liefde pijnstillers voor 8kg, omdat hij die laatste week geen pijn hoeft te lijden). Tevens is hij in een paar maanden afgevallen van 6,1 naar 5,6 terwijl hij me de oren van de kop eet. Bloed laten onderzoeken en zijn nierfunctie neemt heel snel af. Meer pijnstillers zullen dat alleen maar versnellen, medicijnen voor zijn nieren kunnen het wel weer iets vertragen, maar niet terugdraaien, daarvoor is het al te ver heen. Dan blijft er dus maar een optie over....

Afbeelding

Hij heeft ook ineens rode snotjes bij zijn oog, da weet ook niet wat dat is, oog ziet er verder prima uit, niet beschadigd of ontstoken. Vandaag maar extra verwennen, nu kan het nog.....
#3348854
Kaela schreef:Deze kwam vanmorgen op facebook voorbij. Ik snap wel dat Otje haar nog steeds mist. Het gaat wel goed met Otje, maar je merkt toch dat ze nog steeds wat ontheemd is en als ik deze foto zie, dan snap ik dat. Dit was heel bijzonder en dat kunnen wij haar niet geven.
Ach Karin, wat een lieve foto.

Siberienne schreef:Prachtig plaatje Karin, ik snap je gevoel.

Afgelopen zaterdag met een mooie dienst afscheid genomen van mijn vader. We hadden er ook veel foto’s van hem bij en ik was zo blij met deze, ‘ons pap’ met onze vorige twee honden. In mijn tekst ook verwerkt dat ik er vast van overtuigd ben dat ze ergens samen aan het rondstruinen zijn.
Dit zal een dierbare foto zijn. Mooi!
#3348874
Siberienne schreef:Prachtig plaatje Karin, ik snap je gevoel.

Afgelopen zaterdag met een mooie dienst afscheid genomen van mijn vader. We hadden er ook veel foto’s van hem bij en ik was zo blij met deze, ‘ons pap’ met onze vorige twee honden. In mijn tekst ook verwerkt dat ik er vast van overtuigd ben dat ze ergens samen aan het rondstruinen zijn.

A769C2DF-7873-4E5B-B18F-EDD80E526953.jpeg
Wat mooi!
#3348883
Siberienne schreef:Prachtig plaatje Karin, ik snap je gevoel.

Afgelopen zaterdag met een mooie dienst afscheid genomen van mijn vader. We hadden er ook veel foto’s van hem bij en ik was zo blij met deze, ‘ons pap’ met onze vorige twee honden. In mijn tekst ook verwerkt dat ik er vast van overtuigd ben dat ze ergens samen aan het rondstruinen zijn.

A769C2DF-7873-4E5B-B18F-EDD80E526953.jpeg
Wat een lieve foto! Heel waardevol van wat op dat moment vaak niet meer dan een leuk kiekje was. Sterkte met alles.
#3348884
Siberienne schreef:Prachtig plaatje Karin, ik snap je gevoel.

Afgelopen zaterdag met een mooie dienst afscheid genomen van mijn vader. We hadden er ook veel foto’s van hem bij en ik was zo blij met deze, ‘ons pap’ met onze vorige twee honden. In mijn tekst ook verwerkt dat ik er vast van overtuigd ben dat ze ergens samen aan het rondstruinen zijn.

A769C2DF-7873-4E5B-B18F-EDD80E526953.jpeg
Wat een ontzettend lieve en waardevolle foto. Een prachtige herinnering. :-*
Nogmaals veel sterkte met alles.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door