Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3363473
In September alweer 6 jaar geleden dat ik Robbie moest laten gaan en Ian alweer 4 jaar geleden.

Het verdriet is inmiddels gesleten, de fijne herinneringen zijn gebleven.
Rob zijn voetjes roken altijd zo lekker, ik kan de geur nog ruiken als ik aan hem denk.
Ik mis dat hondje nog steeds, dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.

Bij Ian komen vaak de verhalen over zijn bruggetjes-fobie naar boven.
Hij liep liever over het eendenkroos dan over een brug...Drie maal raden hoe hij eruit zag ;D
Dierbare herinneringen.
#3363524
Pauline schreef:Jouw Rob is mijn Joep Syl, maar dat hebben wij altijd al geweten. En Ian en Joris hebben dezelfde fobie, inmiddels loopt hij wel over bruggetjes heen, maar wel in tijgersluipgang.
Klopt helemaal Pauline..... Ik heb me weleens verwonderd over de overeenkomsten :-*
#3363555
eelke schreef:Hmja, vandaag is het hier ook 2 jaar geleden dat ik mijn onderschrift foto maakte en we voor de laatste keer naar huis reden... het is ruk man.
Wat me nog het meest bij staat is de stilte daarna. Oorverdovend.

Oh ja, dat herinner ik me ook nog van Chenak. Sommige honden laten enorme gaten achter. Bijzonder om ze in je leven gehad te hebben maar zeker bij jullie Gijs heel naar als je zo veel te vroeg afscheid hebt moeten nemen.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door