Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3326316
Daantje schreef:Mooi en ook heftig om deze verhalen te lezen :( Sterkte voor iedereen :-*

Hier was het ook idd. een heel stille kerst en Oud en Nieuw enz enz zonder alle jongens ....het went maar niet ,maar wie weet...ooit.
Het helpt natuurlijk ook niet dat door alle tegenslagen en pech het afgelopen jaar een knol van een depressie over me heenzakte.
Gaat nu langzaam ook iets beter.
A.s 6 januari zouden Winston en Espen hun verjaardag gehad hebben ,we hebben maar zo kort van hun mogen genieten.
Ik ben heel blij dat 2018 goed begonnen is en 2017 mag voor mij door de gootsteen getrokken.

IMG_2432.jpg
ik hoop dat je een beter jaar krijgt!
#3326317
eelke schreef:Wat een knapperts.

Vandaag is Gijs zijn verjaardag. 7 zou ie pas geworden zijn, en toch is het al de tweede verjaardag die we zonder hem vieren :-\
:bigarmhug:
Tjonge moet er eerlijk gezegd niet aan denken, zo jong :-\ Fozzy is nog geen 7, begint net iets volwassener te worden ..
#3326319
Kaio schreef::bigarmhug:
Tjonge moet er eerlijk gezegd niet aan denken, zo jong :-\ Fozzy is nog geen 7, begint net iets volwassener te worden ..
Hmmm ja, hij was ook mijn PuppyGijs, en ik dacht wel dat hij nooit volwassen zou worden. Maar zo letterlijk, dat had ik niet gedacht... :-\
#3326340
zurca schreef:DSC_01333.jpg
:'( :smitten: :smitten: :smitten:
Ik hoop dat ze weer lol hebben samen...

Verder voor een ieder hier; :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Aaaah wat een prachtige foto! Ja vast zijn die twee onbezorg samen aan het rennen. Zag je die wolken vandaag niet voorbij flitsen? Vandaar die storm ook ;)
A2AE7AB1-D060-4AF6-BC11-BE4A93C63961.png
A2AE7AB1-D060-4AF6-BC11-BE4A93C63961.png (2.84 MiB) 1730 keer bekeken
Ik had laatst even heimwee naar Janouk. Dat was zo’n mooie ‘werker’, kon ik tientallen kilometers mee langlaufen. Als die eenmaal in de steady state was ;)
Van onze mooiste tocht heb ik geen filmpje want toen waren we zo fijn samen bezig dat ik daar geen tijd voor had, maar hier een klein stukje. Voorop Hans en Chenak, wij komen er achteraan :)

#3326378
Knuffel voor iedereen hier :-*
Moeilijk om te lezen over jullie lieverds, waarvan ik er een aantal in het echt heb mogen ontmoeten...

Hier is het alweer bijna 3 jaar geleden dat ons Maxje ging... Het begin van het einde van het tijdperk van Hooli, Max en Ozzy.

Nu hebben we Atz, maar hoe leuk hij ook is, die band die ik met Hooli had, die mis ik echt. Dat heb ik niet met Atz, en dat is ook niet erg, ik ben evengoed gek op hem, en we trainen samen en knuffelen elke dag. We hebben echt wel lol samen. Maar soms, soms mis ik wat ik met Hooli had gewoon enorm :-\
#3326395
Dag 34

Het gaat gewoon niet .
Kom niet in mijn ritme .
3 uur max dat we slapen ,ongeacht de activitieiten op de dag.
Dinsdag in de tuin gewerkt ,snoeihout klein maken ,bladeren vegen etc .
Half elf naar bed ,vanaf 2 uur naar het plafond liggen staren
Vanavond 2 uur naar bed ,4:50 wakker .
Langzamerhand liggen er dingen op me te wachten .
Concentratie is een probleem ,ik schuif het dus voor mij uit .
Allerlei rare lichamelijke klachten ,het voelt alsof mijn bloed schuimt .
Pijn in mijn gewrichten en koud,.....berusting dat ze er niet meer is ?
Het is niet anders ,kan er niet meer van maken.
Kan er wel moeilijker uitgebreid over praten dan de eerste weken.
Het valt niet uit te leggen de band die we hadden ,dus probeer ik het ook maar niet meer .
Een buurman die vraagt: Hoe gaat het ? Het gaat niet ,maar we moeten door.
Het toeval wilde dat ik iemand tegenkwam die zijn hond ook pas verloren had.
Zelfde kliniek ook kanttekeningen.Die overdenkingen komen elke keer om de hoek kijken ,ongevraagd .
Ik had dit niet verwacht het beangstigd .
Rationeel was de toekomst ook heel onzeker geweest als het tot een operatie was gekomen,en ik heb de gedachte wat is haar gespaard gebleven .
Maar het gaat gewoon niet ...
Perron 1 text.jpg
Perron 1 text.jpg (530.47 KiB) 1681 keer bekeken
#3326557
eelke schreef:Zeeeend, dat is wel een heel heftig gevoel. Hou je je zelf in de gaten? Anders misschien toch maar eens langs de huisarts? Van zo weinig slaap ga je je ook echt niet beter voelen...
+1!

En blijf erover praten in je omgeving, lucht je hart.
Misschien is het goed om ook wat afleiding te zoeken, zodat het verdriet niet alles overheersend wordt?
Sterkte :bigarmhug:
#3326565
Zeeend, het is bij jou ook een mengeling van verdriet om verlies, boosheid en schuldgevoel, krijg ik het idee. Zeker nu je twijfels aangewakkerd worden. Maar dit put jou uit, en je hond komt er niet van terug. Dit klinkt hard, is het niet bedoeld, want rouwen mag tijd kosten en zwaar zijn. Maar misschien is het wel een goed idee om hulp te zoeken om de last te dragen als het je zo zwaar valt. Misschien inderdaad langs de huisarts?
#3326615
Ik sluit me bij mijn voorgangers aan. Het is heel heftig om je geliefde hond te verliezen en zeker als er zoveel twijfel bij komt kijken. Dat de maatschappij zulke emoties ontkent en baggetaliseerd, wil niet zeggen dat die emoties niet heel echt, puur en aanwezig zijn. Praat er over, beleef ze, doe de dingen die jij nodig hebt om dit te verwerken.


Wij hebben een treurende kat :'( . Otje mist Pluk. Sinds we vrijdagmiddag het bakje neer hebben gezet waar Plukje in heeft gelegen, plakt ze heel erg aan ons. Dat leek weer iets te normaliseren, maar vannacht heeft ze midden in de woonkamer zo hard en treurig zitten mauwen, dat ik er wakker van werd. Ik heb haar opgehaald en mee naar bed genomen, maar toen heeft ze eerst de hele bovenverdieping afgezocht naar Plukje. Daarna heeft ze een poos op mijn rug geslapen en is ze weer naar beneden gegaan om verder te slapen.

Ik vind het zo sneu. Je kan het ze niet uitleggen he.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door