Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3363562
Bedankt voor de knuffels :)
Siberienne schreef:Oh ja, dat herinner ik me ook nog van Chenak. Sommige honden laten enorme gaten achter. Bijzonder om ze in je leven gehad te hebben maar zeker bij jullie Gijs heel naar als je zo veel te vroeg afscheid hebt moeten nemen.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Ik herinner me het tikken van de klok nog zo goed, zo hard. Gijs maakte altijd geluid, zelfs in zijn slaap want dan snurkte hij, of rekte hij zich, of zuchtte hij, of kreunde hij bij het lui omdraaien...
Zo vroeg is inderdaad wel echt heel naar. Dat voelt nu, nu Joep 9 is, zelfs al een beetje anders. Die zie ik nu wel al een beetje oud worden en dat hoort er gewoon bij. Gijs was 5. Da's gewoon echt heel naar. En typisch, want ik noemde hem altijd Puppy Gijs en ik kon me niet voorstellen dat hij ooit volwassen zou worden...

Misschien wordt het eens tijd zijn medicijnkast uit te zoeken. Daar ben ik nog steeds niet aan toegekomen.
#3363709
Morgen vertrekken we naar Denemarken, we gaan voor het eerst terug naar een huisje waar we al geweest zijn, 5 dagen na het overlijden van Teun in 2017.

Wat waren we moe en verdrietig, zat ik op het terras in het zonnetje, liepen zomaar ineens de tranen over mijn wangen.Die vakantie stond in het teken van uitrusten na 3 maanden intensieve verzorging. Nu gaan we naar dat huisje terug, het is een heerlijk huisje, vlakbij het strand, open haard erin dus lekker uitwaaien en daarna lekker bij de open haard genieten van een glaasje wijn. Saar gaat gelukkig toppie de zorgen van begin deze week zijn weer weg, we gaan genieten en Teun missen.... dat gevoel hoort er inmiddels een beetje bij.
#3363710
Vanmiddag reed ik naar duinen en ik reed op een bepaald stuk waar veel herinneringen liggen aan Jesse en dan in ene keer de tranen, het gemis, baf keihard kwam het binnen.

Ik mis mijn clown zo enorm. Natuurlijk is na 1,5 jaar het hele scherpe ervan af maar soms lijkt het wel de dag van gisteren. Gek genoeg heb ik dat gevoel niet met Dusty terwijl die nog geen 6 maanden er niet meer is. Zo zie je maar weer dat de ene er toch heel wat meer inhakt als de ander. Dusty was ook echt klaar die wilde naar Jesse toe, die hing haar hele leven aan Jesse, maar Jesse wilde nog zo graag en we hebben gevochten om het zo lang mogelijk eerlijk te houden, keihard gevochten :'( en lang gewonnen maar toch uiteindelijk verloren.

Vorige maand heb ik eindelijk de hondenkapstok uitgedund, alle lijnen, halsbanden, tuigen ed opgeborgen. Morgen rijden we naar de camping voor 2 weken en het zal heel raar zijn, van de 3 musketiers is er nog maar 1 over. 3 andere zijn erbij gekomen maar daar heb ik toch een hele andere band mee. En Jesse, Jesse was bijzonder, een clown, ongelooflijk wat die hond onbewust heeft aangericht.
#3363824
Cindy de Wolf schreef:Vanmiddag reed ik naar duinen en ik reed op een bepaald stuk waar veel herinneringen liggen aan Jesse en dan in ene keer de tranen, het gemis, baf keihard kwam het binnen. .
:-*
Zou het het zelfde stukje duin zijn geweest waar ik vd week liep.... waar ik je over appte ? Zo herkenbaar.... :'(
Even het stukje lopen, in gedachte met Ab, Vief en Joy....
Ik kreeg vandaag huis vol familie, dus gister idd ook de kapstop "opgeruimd" en ohhh wat is dat toch slikken als hun riemen even in een tas naar boven gaan.. Joy haar halsband hangt nog steeds aan mn versnellingspook in de auto. Die heb ik afgedaan bij het crematorium....
Straks in de Ardennen zal het raar zijn zonder Abby... vooral Ab, net als jouw Jes.... pfff....
#3364026
Eef+doggies schreef:Nu we Bella's vierde verjaardag vierden en het weer kerst is, mis ik Yindra extra veel :'(
Ze was zo'n ontzettende lieve schat en superlieve surogaatmoeder voor Bella :-*
Het is eeuwig zonde dat ze maar een jaar samen mochten zijn :'(
:'( :-* en een grote :bigarmhug:

Ja, dit zijn van die dagen.... :-\
#3364849
Vandaag een fijne wandeling gemaakt met mn nieuwe roedeltje, ontspannen, alles luisterde.... ik voelde me oke, dus wilde een nieuw groepsfoto maken. Eigenlijk voor het eerst. Zonder Joy, Vivi en Abby, maar met de nieuwe windhond Luna en mn pupje Stips.... tja en daar ga je weer, ze snappen het (nog) niet... Na veel pogingen een foto waar ze op staan, maar daar is alles mee gezegd- ik kan niks met de foto- au..... deze is voor t archief. Wie weet over een poosje voelt het wel goed. Voorlopig maar houden bij fijne wandelingen .....
#3364940
miik schreef:Vandaag een fijne wandeling gemaakt met mn nieuwe roedeltje, ontspannen, alles luisterde.... ik voelde me oke, dus wilde een nieuw groepsfoto maken. Eigenlijk voor het eerst. Zonder Joy, Vivi en Abby, maar met de nieuwe windhond Luna en mn pupje Stips.... tja en daar ga je weer, ze snappen het (nog) niet... Na veel pogingen een foto waar ze op staan, maar daar is alles mee gezegd- ik kan niks met de foto- au..... deze is voor t archief. Wie weet over een poosje voelt het wel goed. Voorlopig maar houden bij fijne wandelingen .....
Ahhhhh :'( :-* . Voorlopig fijn wandelen is ook goed :-*
#3364957
Ik liep vandaag terug naar de auto, en toen ik naar binnen keek dacht ik Zuko te zien liggen.
Dat kan natuurlijk helemaal niet, want hij is er echt niet meer :'(

(was gewoon het deken dat in de auto ligt, maar die lag zo opgerold dat het een Zuko'tje leek. Ze hebben ook nog is dezelfde kleur. Rot deken. Snel een nieuwe kopen)

Wat mis ik die kleine rotzakkies :'(
Afbeelding
(Zack is er sinds dec 2014 niet meer; hij is maar 6 jaar oud geworden. Hij had Syringo :'( )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door