Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3361950
Ik mis Kleintje heel regelmatig.
Niet zo'n diep en scherp pijnlijk gemis, maar wel een heel rustige diepe droefheid die over me heen komt.
Dan kijk ik naar haar foto en wou ik dat ik haar nog eens kon knuffelen, nog eens kon ruiken. Of gewoon echt zien.
Of haar gewoon horen roepen, ookal heb ik dat vroeger zo vaak verwenst. Ze kon dat nogal een tijd volhouden. ::)

De dekentjes op de zetel zijn een stuk minder warm nu zij er niet meer op plakt zodra je ze over je benen spreidt. En ze ronken/spinnen ook niet meer zo heerlijk.
#3362015
Het gemis, het verdriet....allemaal zo herkenbaar. Tous is straks in maart inmiddels al drie jaar overleden, ik kan nog om hem huilen....zo mis ik ons ventje.
En Ziggy, ons Wuufke....al bijna een jaar geleden dat we besloten dat het mooi was geweest. Het lijkt al zoveel langer geleden. Ze wordt zo gemist.
Maar ondanks dat verdriet en het grote gemis zijn we zo blij met ons kleine monster. Die maakt het verdriet wat zachter, er komt meer plaats om met een glimlach aan ze terug te denken.

De overleden katten mis ik met tijd en wijlen ook nog maar dat verdriet is anders.
#3362678
Ik zit nog eens naar haar foto te kijken.
20170928_141517.jpg
20170928_141517.jpg (2.27 MiB) 2529 keer bekeken
Haar fijne neusje, dat was zo ontzettend mooi. Die haartjes die in een plooi vielen er bovenop. Kraakwit tot op het roze neusje.
En hoe haar ogen zo mooi zwart omlijnt waren.

Ik kan maar niet geloven dat ik dat echt nooit meer in real life ga zien. :'(
#3362784
pearlsofpassion schreef:Ik zit nog eens naar haar foto te kijken.

20170928_141517.jpg

Haar fijne neusje, dat was zo ontzettend mooi. Die haartjes die in een plooi vielen er bovenop. Kraakwit tot op het roze neusje.
En hoe haar ogen zo mooi zwart omlijnt waren.

Ik kan maar niet geloven dat ik dat echt nooit meer in real life ga zien. :'(
Wat een lief snoetje :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door