Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3272510
Het is zo heerlijk stil vanochtend :D
Bella heeft vanochtend alles wat ze gisteren en vannacht had opgespaard losgelaten, drie grote plassen en meerdere poepjes. Ze is blij en opgelucht :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#3272512
Ik zou dit jaar eigenlijk weg gaan maar wegens griep lukte dit helaas niet :'( :'(

Maar wat ben ik trots op ze!!!
Ze hebben de hele dag en avond heerlijk liggen slapen, iets voor 12 uur heb ik de muziek hard aangezet (eerder hoefde ook gewoon niet) en geen kik gegeven.

heel even hebben ze gereageerd op de gillende vuurpijlen van de buurjongen, de rest viel mee!!

Ik wilde zelf wel naar bed, maar wegens het vuurwerk lukte dat helaas niet.

@Lizzy, als je weg wilt en eventueel naar Belgie wilt, dan zou ik naar de camping van Cindy gaan. Volgens mij mag je in die periode wel meer honden meenemen en het is daar goed te doen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3272515
Waar wij zaten denk ik wel, maar het was wel primitief :biggrin2: . Alleen elektriciteit via zonnepanelen en accu's en het was erg mistig en vewolkt de afgelopen dagen. Dus op een lampje na hadden we niets. En smorgens was het 12 graden en moest ik het met de houtkachel warm stoken. Super leuk, maar we zaten dus wel met pyjama's onder onze kleren en kruikjes (er was gelukkig een gastank om op een 2 pits gasstelletje te koken) te bibberen tot het wat opwarmde. Wel super knus en gezellig! In het gastenboek zag ik diverse mensen met 3 of 4 honden.

Ik zou je aanraden om via natuurhuisje.nl te zoeken, dat zijn huisjes van particulieren en daar valt vaak wel wat mee af te spreken. Lukt vast wel. Wij gaan volgend jaar mooi weer weg als ons stuk onkruid dan nog niet vergaan is. Dit was echt ideaal! En duur is het meestal ook niet. Doordat het zo ongelukkig viel was ik bij grote parken voor 2 weken boeken (anders pakte je de ergste dagen niet allemaal) 1000-1500 euro kwijt. Nu voor 5 dagen nog geen 250 euro.
Gebruikersavatar
Door harmanda.olthof
#3272516
Wauw dat hondjes er door heen slapen. Dat zou geweldig zijn.

Hier tot 2.30 gewacht met uitlaten maar toen was het nog niet echt rustig. Zijn even heen en weer geweest. Om 3.00 uur op bed gegaan. Boco beneden gelaten om half 4 nog wakker werd maar niet rustig. Daarna in slaap gevallen maar nog geregeld wakker geweest door knallen. Rond half 6 nog een stuk of 6/7 jonge mannen voor ons huis langs met hele dikke knallers gooien en flink schreeuwen enzo...Toen was ik er ook wel echt klaar mee. Zat nog even te twijfelen om bij Boco te gaan kijken maar toch niet gedaan. Vanmorgen alweer om 8.30 uur mijn bed uit. Kon gewoon niet slapen. Lekker gewandeld en Boco ligt nu heerlijk rustig te slapen in zijn mand. Ondanks alles super trots op Boco. Ik geniet nu nog meer van de rust...

Iedereeen de Beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!
Door Lizzy
#3272517
Sammy1980 schreef:Ik zou dit jaar eigenlijk weg gaan maar wegens griep lukte dit helaas niet :'( :'(

Maar wat ben ik trots op ze!!!
Ze hebben de hele dag en avond heerlijk liggen slapen, iets voor 12 uur heb ik de muziek hard aangezet (eerder hoefde ook gewoon niet) en geen kik gegeven.

heel even hebben ze gereageerd op de gillende vuurpijlen van de buurjongen, de rest viel mee!!

Ik wilde zelf wel naar bed, maar wegens het vuurwerk lukte dat helaas niet.

@Lizzy, als je weg wilt en eventueel naar Belgie wilt, dan zou ik naar de camping van Cindy gaan. Volgens mij mag je in die periode wel meer honden meenemen en het is daar goed te doen.
Ahhh, beterschap :-*

Fijn dat het goed is gegaan met je hondjes!

Nee, ik wil niet naar BE want mijn honden hebben geen geldige rabies enting :-*
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#3272519
Lizzy schreef:Ahhh, beterschap :-*

Fijn dat het goed is gegaan met je hondjes!

Nee, ik wil niet naar BE want mijn honden hebben geen geldige rabies enting :-*
Nee dacht ik al, maar wat Kaela zegt, als je zoekt en eventueel particulier is er vaak wel wat te regelen :-* :-*
Door MillyMol
#3272523
Ik heb de beide mannen hier rond 21:30 nog even een rondje laten lopen, toen was het hier, op een paar knallen in de verte na, nog rustig. Daarna om 22:30 voor Tygo voor de deur nog plasje laten doen. De buurman 20 meter verderop was voor zijn dochtertje wat siervuurwerk aan het afsteken: vond meneertje erg spannend, dus hij zocht een veilig heenkomen tussen mijn benen. Ik ben door mijn knieën gegaan en samen hebben we naar de fonteinen gekeken. Toen kwam er een wolk van kruitdamp: bah, snel naar binnen. Tobias was de rust zelve, de kleine man vond het wel spannend: wilde wel slapen, maar toen rond 23:45 het geknal hier echt losbarstte ging steeds dat koppie omhoog en werd er even rondgekeken. Tobias sliep: check, vrouwtje is wel wakker maar reageert niet: check. Om 01:30 uur werd het hier weer rustig. Toen heb ik ze beiden nog even een plasje laten doen buiten en toen naar bed. Tygo viel als een blok in slaap en heb ik niet meer gehoord tot 09:30 uur vanmorgen. Tobias natuurlijk ook.

Keurige eerste Oud & Nieuw voor de kleine man en ik ben trots op zijn grote broer die zo rustig is onder dat geknal!
Door hannabelgje
#3272525
Hier waren de katers in paniek. Zo zielig. Ik was moe en wilde naar bed. Zoë gaf iets voor 1 aan dat ze naar boven wilde. Ik kon voor de katten tich niks doen dus ik ben met Zoë naar boven gegaan. Hondenmuziekje opgezet en ze kroop dicht tegen me aan op bed. Ze sliep binnen een paar minuten. Werd af en toe wakker van een nieuwe knal, maar ging dan redelijk vlug weer rustig liggen. De katers zijn vanmorgen nog erg schrikkerig. Arme mannetjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Hanny
#3272531
Hier was de hoeveelheid lawaai dramatisch. Overdag bijna erger dan 's avonds.
De honden hielden zich super, helemaal blij daarmee, zelfs geen gebibber.
Ze hebben allemaal kunnen "genieten" van vuurwerk, dat echt dichtbij afging. Gelukkig was dat geen te groot probleem. We zijn bofferds.

Hanny
Gebruikersavatar
Door Neally
#3272536
Gelukkig geen vuurwerk meer dat voor de kerstdagen afgestoken wordt.
Het tweede jaar dat dit zo is. De 'boefjes' die voorgaande jaren met vuurwerk schade
hebben aangericht mogen niet buiten komen.
En dat scheelt enorm in overlast.

Oudjaarsdag vanaf drie uur in de middag is er vuurwerk rondom ons complex afgestoken.
Er zijn heel veel nieuwe buren met jonge mannen. Dat is te merken ook.
Ze vinden ook allemaal dat met oudjaar je vanaf 10.00 uur moet mogen afsteken.
Ik was het zelf echt helemaal zat. De vuurpijlen, knallen alles. Geen minuutje zonder lawaai.

Twee honden die precies niets hebben van vuurwerk,
alleen ons nieuwe ventje dat toch liever onder een kleedje lag.
Het lijkt mij zo vreselijk als je dier zo bang is.

Zoveel geld dat uitgegeven moet worden om schade te repareren. Miljoenen.
En dan denk ik aan de hondenbelasting die wij moeten betalen, 330,- per jaar. En nog geen takje breken ze af. :-(
Gebruikersavatar
Door Hope
#3272555
harmanda.olthof schreef:Wauw dat hondjes er door heen slapen. Dat zou geweldig zijn.

Hier tot 2.30 gewacht met uitlaten maar toen was het nog niet echt rustig. Zijn even heen en weer geweest. Om 3.00 uur op bed gegaan. Boco beneden gelaten om half 4 nog wakker werd maar niet rustig. Daarna in slaap gevallen maar nog geregeld wakker geweest door knallen. Rond half 6 nog een stuk of 6/7 jonge mannen voor ons huis langs met hele dikke knallers gooien en flink schreeuwen enzo...Toen was ik er ook wel echt klaar mee. Zat nog even te twijfelen om bij Boco te gaan kijken maar toch niet gedaan. Vanmorgen alweer om 8.30 uur mijn bed uit. Kon gewoon niet slapen. Lekker gewandeld en Boco ligt nu heerlijk rustig te slapen in zijn mand. Ondanks alles super trots op Boco. Ik geniet nu nog meer van de rust...

Iedereeen de Beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!
Hier is dat aardig gelukt ;D

Afbeelding
Door Martine-Tom
#3272559
Tom heeft er ook doorheen geslapen, ik ben uiteindelijk bij vrienden beland en die moesten lachen, ik ga altijd uiterlijk 23 uur naar bed, Tom werd rond die tijd onrustig...is ie bang? Nee hij vind dat ik naar bed moet :biggrin2:
Om half 12 ofzo even een snelle plas met hem gaan doen omdat het net even rustig was. Schieten ze net 1 of andere bom af, en Tom ging gewoon rustig door met snuffelen. Vervolgens gaan we een hoek om, staat er ineens een doos die daar nooit staat gaat ie helemaal uit zijn stekker tegen die en om die doos ::)
Dus naar de doos, even laten kijken en toen was het weer goed.
Echt dat beest spoort niet, de vuurpijlen schoten de lucht in en dat boeide hem niks en die ene doos die daar niet hoort is staatsvijand nummer 1 ;D

Binnen is ie op de bank in slaap gevallen, rond middernacht nog even naar buiten gekeken maar hij geloofde het wel....ik heb hem rond half 3 wakker moeten maken om te gaan slapen ;D
Door - pien -
#3272580
Rond 1 uur was het lekker stil, mooie tijd om te gaan slapen...tot er een paar graftakken hun privéfeestje begonnen met knallen >:(
Toen hebben we de honden maar naar boven gehaald, maar ze waren niet rustig te krijgen en werden vervelend naar elkaar :-X ...uiteindelijk is meneer pien beneden gaan slapen met Rocco en ik boven met Joep ::) En toen was het rustig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door