Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3270934
Lizzy schreef:Wat een grappenmaker! Ik denk dat ze zich aan het eind van het filmpje wel plots realiseert dat ze heul eenzaam is.
Ja denk je? Ik had meer het idee dat de kerstbal onder de bank ligt en ze er niet meer bij kan.
Wij hebben Tous eens een kong gegeven toen we weggingen. En toen de webcam aan... Erg grappig vond tie dat ding, lekker mee gooien en dan stuiterde dat zo leuk. Tot tie onder de bank kwam te liggen. Tous was niet zo van het "zelf oplossen" bij dat soort dingen en ging dus voor de bank liggen blaffen en janken. "Joehoeeeee kan iemand mijn stuiterbal ff pakken...HALLOOOOOO horen jullie mij niet?! Ik zal nog ff wat harder blaffen dan...IK WIL MIJN STUITERBAL!! >:( "
:biggrin2:
#3270949
Ik denk ook wat Lizzy denkt. Beagles zijn over het algemeen niet goed in alleen zijn en vertonen dan vaak dit gedrag (joelen). Een beagle die ik in behandeling hebt gehad voor verlatingsangst kon prima even bezig zijn met een kong, vol overgave. Totdat 'ie leeg was, dan was het weer joelen tot en met en daar ken ik er meer van. In het filmpje zie je ook frustratie inderdaad dat hij/zij niet meer bij de kerstbal kan. Dan komt het besef dat er niemand is die kan helpen, lijkt het.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door