Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#3270774
ik moet het wel even kwijt

de ene dag hoor je slecht nieuws
en de andere dag hoor je dat je dochter zwanger is

zwangerschap gaat niet door :'( :'( :'( :'(
het heeft niet zo mogen zijn
Laatst gewijzigd door nikèdog2000 op di 10 jan 2017, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3270777
nikèdog2000 schreef:ik moet het wel even kwijt

de ene dag hoor je slecht nieuws
en de andere dag hoor je dat je dochter zwanger is
Heerlijk dat er ook goed nieuws is. Al zul je nu wel heftig heen en weer geslingerd worden.
Zo gaat dat in het leven. Mijn dochter is ook zwanger en op dit moment ligt mijn zwager op de operatietafel met een hele kleine kans om te overleven. :-[
Door nikèdog2000
#3270778
Doranto schreef:Heerlijk dat er ook goed nieuws is. Al zul je nu wel heftig heen en weer geslingerd worden.
Zo gaat dat in het leven. Mijn dochter is ook zwanger en op dit moment ligt mijn zwager op de operatietafel met een hele kleine kans om te overleven. :-[

o hedwich
sterkte meid
ik ga duimen dat het goed komt met je zwager
Door Anne in Zweden
#3270792
Wat een achtbaan, Rita... Op zich wel mooi dat er ook nieuw leven in aantocht is; ik hoop dat die wetenschap af en toe troost kan bieden in de verdrietige omstandigheden. Gefeliciteerd in ieder geval met je aanstaande omaschap (dit is je tweede kleinkind, toch?)!

Hedwich, jij ook veel sterkte en toch ook vreugde om je aanstaande kleinkind!
Door Lizzy
#3270794
Allemachtig Rita.......... Ja, dit is met recht wat je noemt een gigantische achtbaan. Wat moeilijk, zulke tegenstrijdige emoties. Toch van harte gefeliciteerd met het aanstaande oma-schap. Ik hoop dat je ondanks het enorme verdriet om je zoon toch een beetje kunt genieten van de komst van een kleinkindje :-*
Door nikèdog2000
#3270798
Anne in Duitsland schreef:Wat een achtbaan, Rita... Op zich wel mooi dat er ook nieuw leven in aantocht is; ik hoop dat die wetenschap af en toe troost kan bieden in de verdrietige omstandigheden. Gefeliciteerd in ieder geval met je aanstaande omaschap (dit is je tweede kleinkind, toch?)!

Hedwich, jij ook veel sterkte en toch ook vreugde om je aanstaande kleinkind!

dit is nummer 5 :D :D :D :D :D
Door MillyMol
#3270816
Pfff, wat een emoties maken jullie mee! Gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter. Een blij vooruitzicht, waarvan ik hoop dat het je tot steun kan zijn in al het verdriet dat er is en nog komt.
Door evelyn02
#3270861
Leven en dood liggen weer dicht bij elkaar..... zal in sommige periodes heel moeilijk zijn.
Laatst gewijzigd door evelyn02 op do 22 dec 2016, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3270864
Rita wat fijn dat je dochter zwanger is, een lichtje in jullie donkere tijd is goed voor jullie allemaal.
Door Cathelijn
#3270919
Ik vind het erg fijn voor je Rita dat je ook zoiets moois hebt om naar uit te kijken in deze moeilijke tijden :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door