Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3270239
Borke schreef:Hoe vaak zou het voorkomen dat kippen worden geopereerd?
En dan bedoel ik niet een prijswinnende tentoonstellingskip, maar een huis-tuin-keuken kip?

Lizzy heeft dus echt "De Kip", een heel bijzonder exemplaar :kerstzwaai:

Of ze lust geen kippesoep dat kan ook! :D
Door Lizzy
#3270241
Borke schreef:Hoe vaak zou het voorkomen dat kippen worden geopereerd?
En dan bedoel ik niet een prijswinnende tentoonstellingskip, maar een huis-tuin-keuken kip?

Lizzy heeft dus echt "De Kip", een heel bijzonder exemplaar :kerstzwaai:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe vaak ze kippen opereren. Ik heb het niet gevraagd. Maar na de kerst gaan we op controle, dan zal ik het eens vragen. Maar Kip is sowieso heel uniek :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3270276
Net het verhaal gelezen over operatie kip. Ik denk niet dat veel mensen hun kip laten opereren. Geweldig dat jullie dat voor de kip overhebben. Ik hoop voor jullie en kip dat ze spoedig herstelt, en dat er geen nare dingen uit het onderzoek komen. :kerstzwaai:
Door hamada
#3270398
Ik belde een keer vanaf mijn werk naar het dierencrematorium om te vragen hoe duur het zou zijn een kip van ruim een kilo te laten cremeren. €150 mevrouw.
Ik gaf aan dat ik het nog even zou overleggen met thuis. Legde de telefoon neer en draaide me om, om een verbijsterde collega in de deuropening te zien staan die het gesprek gevolgd had ;D ;D
Of ik daarna nog serieus genomen werd door die collega??? :D
Door Lizzy
#3270469
cj schreef:Lizzy, komt er ook een Dowager?
Jazeker. Ik ben van plan om een gepensioneerde legkip te gaan adopteren (als laatste poging voor mijn kipkarmapunten) :biggrin2:

(pfft, wij zitten Downton dus te herhalen en zien net weer de dood van Matthew. Ben er nog meer ziek van dan de eerste keer).
Gebruikersavatar
Door Nitus
#3270535
Wat bijzonder, een kip laten opereren! (daar krijg je zeker kipkarmapunten voor :D )
Hoe gaat het ondertussen met haar? Heb je al een uitslag? (of heb ik daar overheen gelezen?)
In ieder geval heel veel beterschap voor Kip! :-*
Door Lizzy
#3270551
Dank je wel Nitus :-* ! Nee, we hebben helaas nog geen uitslag... Ik hoop dat we die deze week wel krijgen. Verder gaat het heel goed met Kip. De wond ziet er prachtig uit, ze eet goed, ze voelt zich goed en kletst wat af!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door