Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bloemetje
#3269596
Wij dus wel. Ik heb zelf graag een kleiner hondje maar wil graag een grotere erbij voor dat gevoel van veiligheid. En meneer Bloempje houdt van GROOT ;D
Ze zijn hier vrijdozen en natuurlijk ook niet zo jong meer. Ik ken ook een newfoundlander fokker die ook kleine honden erbij heeft en ook dat gaat prima. Natuurlijk haal je ze uit elkaar als je net hebt en zeker als klein pupje. Maar verder.. natuurlijk ongelukje kan gebeuren maar dat ik kan morgen ook onder een bus komen..
Bambi vind het vreselijk als ze per ongeluk haar mannen of de kat pijn doet. Al doet ze ook weleens expres dat grote lijf ertussen schuiven hoor als er een uk in de weg ligt! Je bent koningin of je bent het niet.
Door bloemetje
#3269600
smulpaap schreef:Dat ging zo :biggrin2:

Afbeelding
Schattig :-* . De poezen doen t heel soms. Bambi vind dat een beetje te knus. Maar wel eens een tamme rat zo zien meeliften bij haar ;D
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3269829
Na alle voors en tegens te hebben afgewogen hebben we besloten het toch niet te doen.
Hoe schattig Byron ook is, 3 honden mee naar de winkel wordt toch ook wel erg veel en met 2 enthousiaste labjes geen goeie combi.

Dank jullie wel voor het meedenken..... :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door