Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3265489
De beste prijs die ik tot nu toe heb kunnen vinden is ca. 45 dollar voor een fles van 946 ml, en 22 dollar verzendkosten... Heeft iemand nog een geheime tip inzake adresjes waar het goedkoper kan (vooral de verzendkosten...)?
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op ma 28 nov 2016, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#3265614
MarijeEnBoomer schreef:Ik heb nog een halve fles! Anders had ik meegedaan! Bij queen B zie ik echt verschil!
Wat fijn! Ik wil het spulletje gaan bestellen voor Max, omdat die weer opstartmoeilijkheden heeft. Als hij eenmaal op gang is, gaat hij heerlijk, zonder te manken en altijd minstens 30 meter voor de rest van de roedel uit. In de zomer ben ik voor zes ultrasonore behandelingen bij de fystiotherapeut geweest met hem, en dat heeft in eerste instantie goed geholpen (hij liep voor die tijd een tijdlang mank), maar het effect is nu dus weg. Gezien de behandelingskosten kan ik net zo goed een paar flessen Corta RX bestellen. :D Voor permanente pijnstilling vind ik het nog te vroeg, omdat hij dus alleen bij het overeindkomen last heeft.

Ik denk dat ik maar gewoon een paar flessen ga bestellen, en als er iemand eentje wil, dan hoor ik het wel.

Dank voor je bijdrage, Marije! :-*
#3265672
MarijeEnBoomer schreef:Je doet lang met een fles hoor! Voor je er opeens 4 besteld ;D
B kan met een fles 300 dagen doen had ik berekend

Ik heb er vier besteld. ;D Max zou 225 dagen doen met een fles (even de dubbele portie aan het begin niet meegerekend), en ik dacht: als er tzt iemand op BP een fles nodig heeft, dan kan ik er wel een paar doorverkopen. En verder heb ik nog een ouwe knakker van 13 die misschien ook wel wat ondersteuning kan gebruiken over een tijdje.
#3265702
Fioon schreef:Is corta een (goede) vervanger voor dolls joint? Of is dat appels en peren vergelijken?
Dat is wat ik hoop in ieder geval. Max krijgt al jaren groenlipmosselpoeder, en de laatste maanden ook Doils joint daarbij, maar ik heb het idee dat het onmiddellijke effect daarvan inmiddels wat afneemt. Daarom wil ik eens Corta-RX gaan proberen.
Door Martine-Tom
#3265707
Anne in Duitsland schreef:Ik kan nergens vinden dat iemand het aan zijn kat geeft. Wel aan kleine honden, maar ja, dat is niet hetzelfde als een kat. ;D
Nee ik ook niet, mijn pleegkat zou het goed kunnen gebruiken maar wil dan wel weten dat het safe is. Zie dat het ook voor paarden bestaat maar katten kom ik helaas nog nergens tegen.
Zie ook geen reden om het niet te geven als ik eerlijk ben...maar toch, ik heb het graag bevestigd :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door