Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3263509
De foto's zijn prachtig, daarna is het vooral veel gel*l over lenzen en weinig foto's :D

Ik heb zelf een Nikon camera met nikor 18-200mm (2.8) standaard er op, bevat me uitstekend!
heb sinds afgelopen zomer een sigma macrolens, puur omdat hetzelfde type van nikor niet te betalen is. \het lenzen wisselen blijf ik narigheid vinden.
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3263510
M@rina schreef:De foto's zijn prachtig, daarna is het vooral veel gel*l over lenzen en weinig foto's :D

Ik heb zelf een Nikon camera met nikor 18-200mm (2.8) standaard er op, bevat me uitstekend!
heb sinds afgelopen zomer een sigma macrolens, puur omdat hetzelfde type van nikor niet te betalen is. \het lenzen wisselen blijf ik narigheid vinden.
Haha speciaal voor jou zal ik straks nog eens even met camera op stap gaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door choopy
#3263734
70-200 2.8 heeeeerlijke lens. Heb hem zelf ook voor mn Nikon. maar dan de Sigma versie.
Daar zul je zeker veel plezier aan beleven

M@rina schreef:De foto's zijn prachtig, daarna is het vooral veel gel*l over lenzen en weinig foto's :D

Ik heb zelf een Nikon camera met nikor 18-200mm (2.8) standaard er op, bevat me uitstekend!
heb sinds afgelopen zomer een sigma macrolens, puur omdat hetzelfde type van nikor niet te betalen is. \het lenzen wisselen blijf ik narigheid vinden.
Dat ken ik dat lenzen wisselen, daarom nu maar een 2e body erbij gekocht :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door